Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 41 van 80)
Moderator(s): Dré
MisterBoemStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2005
Laatste: 26-3-2009
Berichten: 111
4-5-2006 15:14
ach ja lopen altijd rare figuren rond,
Waar ik best wel een hekel aan heb is te drukke podia, allemaal mensen die op het podium staan die daar helemaal niet hoeven te wezen, en mij normaal werken onmogelijk maken. Af en toe snap ik niet waarom zoveel mensen polsbandjes krijgen. Meestal vraag ik netjes of de mensen van het podium af willen gaan, aangezien er in geval van truble snel ingegrepen moet worden, mja helaas luistert niet iedereen even goed. En opeens houdt het voor mij ook op.

En het erge van dat soort mensen on stage hebben is ook nog dat ze totaal geen rekening houden met eventuele pyro techniek, zo heb ik al een paar keer mensen bijna in de vlammen zien verdwijnen, het was de de pyrotechnicus zo goed opletten, dus naast dat het irritant is, is het ook nog eens levens gevaarlijk (want onderschat dat podium vuurwerk en vuur niet).
Bas is een gitaar, Sub is een kast waar lage fq uit komen!
Patrick BeukenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
Berichten: 258
4-5-2006 18:42

yoghurt schreef:

Vraag je ook wel een beetje om met zo'n naam.. razz :p
Haha :D

Malle Pietje schreef:

Zonder enige aanleiding?!!
Nja... Het was een feest op een bedrijven terrein. En die gast begon tegen me te schelden dat dat feest er niet gehouden mocht worden en toen hij weggesleept werd riep hij dat het nog wel een staartje kreeg. Maarja... of ergens een feest gehouden mag worden is de verantwoordelijkheid van de organisatie. In in mijn algemene voorwaarden, waarmee de organisatie akkoord is gegaan, staat ook netjes dat de organisatie voor zulke dingen verantwoordelijk is, dus ik heb daar verder niks meer van gehoord.

Wel lache dat ik opeens veel meer aandacht kreeg van de vrouwelijke feestgangers :D
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
4-5-2006 19:40
Toch vreemd dat ie dan begint te meppen, je zegt zelf dat hij begon te schelden etc.
Dan is het toch hopelijk een kleine moeite om de verantwoordelijke personen daar voor te roepen en hen het verder te laten uitzoeken met deze ongenode gast??
Desnoods dwars door de mic schreeuwen, en de muziek uit!
Wedden dat er binnen 2 seconden iemand te hulp schiet?
En indien niet, blijft de muziek ook uit!
Als er geen muziek is, kijkt iedereen naar jouw, en heb je ook gelijk "tig" getuigen!
Alles komt goed....
Patrick BeukenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
Berichten: 258
4-5-2006 21:36
Jup... kwam scheldend aanrennen een begon meteen met slaan. Maarja.. hij was langs 2 man beveiliging doorgerend, dus die sprongen er meteen op. Het publiek heeft uiteraard ook alles meegekregen... ik stond namelijk in het licht. Iedereen reageerde daar dus ook op... Maarja... Die vent was snel weer weg, dus toen ben ik doorgegaan met m'n plaatjes he :)

Heb erover nagedacht om aangifte te doen, maarja... kost me alleen maar tijd en moeite en heb er verder geen last van gehad.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
5-5-2006 11:12
fijne beveiliging shocked 8O
Alles komt goed....
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
5-5-2006 12:38

Malle Pietje schreef:

fijne beveiliging shocked 8O
Uhm?? De beveiliging moet iedereen die langsloopt maar vragen of diegene misschien iemand gaat meppen ofzo ?
Shit happens, maar daar kunnen zij niets aan doen. Dat ze hem daarna direct hebben verwijderd getuigd van een juist handelen.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
5-5-2006 14:20

Reemski schreef:

Malle Pietje schreef:

fijne beveiliging shocked 8O
Uhm?? De beveiliging moet iedereen die langsloopt maar vragen of diegene misschien iemand gaat meppen ofzo ?
Shit happens, maar daar kunnen zij niets aan doen. Dat ze hem daarna direct hebben verwijderd getuigd van een juist handelen.
Ben ik met je eens, maar een beetje beveiliger ziet aan iemands opgefokte gezicht toch wel dat er iets niet klopt?
Maar goed, blij dat het met een sisser is afgelopen, dat is het belangrijkste.
Soms kun je inderdaad niet alles voorkomen.
Alles komt goed....
MisterBoemStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2005
Laatste: 26-3-2009
Berichten: 111
5-5-2006 14:46

Malle Pietje schreef:

Ben ik met je eens, maar een beetje beveiliger ziet aan iemands opgefokte gezicht toch wel dat er iets niet klopt?
Maar goed, blij dat het met een sisser is afgelopen, dat is het belangrijkste.
Soms kun je inderdaad niet alles voorkomen.
Zeker nog nooit op een hardcore/speedcore/terror feest geweest. Daar lopen op een gegeven moment alleen maar opgefokte figuren rond, als de beveliging daar iedereen met een opgefokt gezicht of die argressie uitstraalt naar buiten zou moeten gooien, is het snel leeg. (op een paar na da)
Bas is een gitaar, Sub is een kast waar lage fq uit komen!
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
5-5-2006 14:49

misterBoem schreef:

Malle Pietje schreef:

Ben ik met je eens, maar een beetje beveiliger ziet aan iemands opgefokte gezicht toch wel dat er iets niet klopt?
Maar goed, blij dat het met een sisser is afgelopen, dat is het belangrijkste.
Soms kun je inderdaad niet alles voorkomen.
Zeker nog nooit op een hardcore/speedcore/terror feest geweest.
Er zijn ook plekken waar je gewoon niet wilt komen wink ;)
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Dj compactStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2004
Laatste: 22-11-2007
Berichten: 117
5-5-2006 20:01

misterBoem schreef:

als de beveliging daar iedereen met een opgefokt gezicht of die argressie uitstraalt naar buiten zou moeten gooien, is het snel leeg.
Ik zie het probleem niet? sneaky :V

Terug naar forum Reageer (zonder quote)