Forum > Off-Zone

Beach-Bop te Bloemendaal

(120 reacties. Pagina 4 van 13)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
23-7-2004 00:02
Jajajajajaja eindelijk een keer een fatsoenlijke host en een fatsoenlijke domein naam waar je je tenminste niet voor hoeft te schamen als je hem voor iemand neer kalkt op een papiertje.

dat .tk doet namelijk wel erg goedkoop aan en ik zat met zoveel beperkingen (geen PHP en ASP ondersteuning e.d) dat ik nu toch wel een keer over moest stappen.

Ik had er in de tussentijd alleen zo'n mega puinzooi van gemaakt wat betreft namen van pagina's e.d dat ik helemaal vanaf 0 begonnen ben en nu mezelf ga dwingen om het ge-ordend te houden.

En voor die 70€ per jaar hoef ik ook niet slecht te slapen. Tis alleen te hopen dat het data verkeer een beetje binnen de perken blijft. Alhoewel, ik las vandaag bij de provider dat een gig extra traffic in de maand 5€ kost dus dat valt nog wel mee.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
23-7-2004 00:16
mijn topic is gratis.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
23-7-2004 00:55

Reind schreef:

Alhoewel, ik las vandaag bij de provider dat een gig extra traffic in de maand 5€ kost dus dat valt nog wel mee.
Vraag even aan Dré hoeveel traffic hij heeft........
Dan tikt die 5 hard door hoor.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
23-7-2004 01:12
Ja das waar maar Dre draait een forum en een complete webshop inclusief database e.d en ik alleen maar simpele html pagina's (alhoewel simpel if you know what i mean wink ;) doorlopen van tekst waar het niet mag) en een php scriptje voor een mailform.

Gemiddeld met 180 bezoekers per dag (en ja das ongeveer het gemiddelde waarbij de helft via een link van Dre komt) gebruikt ie +/- 20MB * 31 voor het gemak is een MB of 620.

Alhoewel toen ik de review van de OEM bak had geschreven en had geplaatst was ik in de eerste week ruim 1500 pagevieuws verder.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
23-7-2004 08:21

Reind schreef:

Alhoewel toen ik de review van de OEM bak had geschreven en had geplaatst was ik in de eerste week ruim 1500 pagevieuws verder.
Ere wie ere toekomt,
was een wereldreview.
ik verwijs dj's die al wat jaren meelopen regelmatig naar jouw review,via new-line bijv.
allemaal positieve reacties op je review,veel complimenten.
dit zijn mensen die vaktechnisch nieuwsgierig zijn naar de superoem,enkele daarvan hebben voor thuis een supoeroem aangeschaft.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-7-2004 04:07
Nou Fredje het lijkt er op dat Soulbeach ook de klos gaat worden binnenkort en een invasie van lastige mensen zal ondergaan.

Als ze het hier al vermelden -> party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/news/ACTION/single/NEWSID/3504.html
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
25-7-2004 11:55
Potverdikkie!!!!!!
nou dan is dat met twee jaar ook over,zeker als men vervanging gaat zoeken voor Bloemendaal!!
ik zie al reakties van mensen op die site die er vol van zijn,maar tot nu toe niet tot de bezoekers behoorden.
Daar zaten we niet op te wachten.

Indirect ben ik daar ook schuldig aan,ik heb het hier ook vermeld om bijv jou erop te wijzen waar je nog helemaal te gek kan uitgaan.
Niet over denkend dat juist daardoor er steeds meer mensen gaan reageren en er naar toe gaan.

pik dan nog ff lekker een paar party's mee-nog gratis en relaxed.

groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-7-2004 13:40
tsja ach kijk dat je mensen uit nodigt is het ergste niet.

Dat er weer een complete organisatie achter gaat staan die er lekker geld aan wil verdienen en nu de €'s al ziet rollen. Dat betekent het einde van iets wat net begint.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MarcStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2004
Laatste: 25-8-2004
Berichten: 29
25-7-2004 14:30

Reind schreef:

tsja ach kijk dat je mensen uit nodigt is het ergste niet.

Dat er weer een complete organisatie achter gaat staan die er lekker geld aan wil verdienen en nu de €'s al ziet rollen. Dat betekent het einde van iets wat net begint.
Zo gaat het toch met alle leuke plekken....

Ik weet nog dat off-corso voor het eerst open ging; mooie locatie, mooie inrichting, goeie muziek, relaxte mensen... we zijn een paar jaar verder, nu zit het vol met 17 jarige (no offence!) "hollywood" patsertjes.......
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-7-2004 20:42
Ik was laatst weer een keer in Jimmy Woo en hetzelfde is daar ook al gebeurd. Allemaal siliconen bimbo's met zonnebank gebruinde mannetjes er naast die heel hard hun best doen om op te vallen.

Het leuke was dat wij daar dus kwamen met een afgeragde spijkerbroek die op de kont hing een foute colbertjas met de print evisucks (onder het motto evisu sucks aangezien iedere wannabe het draagt daar). Dan word je dus aangekeken aan alle kanten waar ze je kunnen bekijken en das nou juist iets waar zulke lui op kicken want die willen zo graag bekeken worden.

De enige tent die het vol houd om hetzelfde publiek te blijven trekken is de now&wow. Nog steeds een publiek uit alle lagen van de bevolking en in alle kleuren en maten. Het gaat er nooit fout en ik heb er nog nooit een klop partij of vervelende mensen mee gemaakt en ik kom er toch al een jaar of 4 á 5.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)