Forum > Algemeen Forum

Gestolen vinyl gezocht...

(39 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
23-5-2004 17:51

Sjapper schreef:

Heb je je vinyl toch nog teruggevonden, Reind? Of heb je het (grotendeels) weer bij elkaar gesprokkeld? sad :(
Alles kwijt en nooit meer terug gezien.

Verzekering dokte uiteindelijk helemaal niets aangezien ik niet kon aantonen wat ik exact bij me had en ze vragen je ook gewoon om een foto om dat aan te tonen.

Veel ervan heb ik weer via collega dj's terug kunnen krijgen die dan gelukkig ook nog zoiets hebben van -> Laten we die jongen is ff uit de shit helpen. En ik heb veel ervan terug weten te kopen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj-geXStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2003
Laatste: 4-6-2006
Berichten: 12
8-6-2004 09:02

Reind schreef:

Sjapper schreef:

Heb je je vinyl toch nog teruggevonden, Reind? Of heb je het (grotendeels) weer bij elkaar gesprokkeld? sad :(
Alles kwijt en nooit meer terug gezien.

Verzekering dokte uiteindelijk helemaal niets aangezien ik niet kon aantonen wat ik exact bij me had en ze vragen je ook gewoon om een foto om dat aan te tonen.

Veel ervan heb ik weer via collega dj's terug kunnen krijgen die dan gelukkig ook nog zoiets hebben van -> Laten we die jongen is ff uit de shit helpen. En ik heb veel ervan terug weten te kopen.
Dit gaat toch niet over hardstyle platen hoop ik?! Ik heb laatst via marktplaats 45 hardstyle platen gekocht voor 50 euro...
*KRR* Over en uit *KRR*
DjblackdevilStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-8-2002
Laatste: 7-2-2021
Berichten: 259
8-6-2004 11:55
als reind ergens een hekel aan heeft ;-), reind draait 2 step, dus volgens mij niet. Maar is wel erg goedkoop idd
Dj-geXStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2003
Laatste: 4-6-2006
Berichten: 12
8-6-2004 14:22
Gelukkig happy :) zijn namelijk wel relaxte platen wink ;)
*KRR* Over en uit *KRR*
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
11-6-2004 10:53
ff een beetje zeuren, verveel me op mijn werk.... wink ;) Topictitel vind ik een beetje vreemd. 'Gestolen vinyl gezocht'. Dus als ik gestolen vinyl heb, dan kan ik het hier verkopen ofzo? laugh :D
nee even serieus, dit vind ik echt een hele lage streek. Muziek is iets zo persoonlijks, daar blijf je met je jatten van af. Is er al een lijst beschikbaar van titels? dan hou ik een oogje in 't zeil...
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
11-6-2004 15:27

braz schreef:

Is er al een lijst beschikbaar van titels? dan hou ik een oogje in 't zeil...
Tjee, is inderdaad al weer een tijdje geleden en ik heb nog geen lijst ontvangen shocked 8O
Beetje mijn eigen schuld ook, want ik ben deze zaak zowat uit het oog verloren...
Hij zit in mijn MSN, dus ga ik het hem zeker vragen vanaf het moment dat hij online komt. Ofwel zakken jullie vrijdag af naar Mondial Sensual Pleasure of zaterdag naar Nightlive waar hij moet draaien (vraag me niet waar of wat die twee zijn, kheb er geen idee van!).
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
11-6-2004 15:56
nightlive = discotheek in maastricht (oud kerkje omgebouwd tot discotheek razz :p mooie tent btw)
mondial = discotheek in Beek (zuid limburg)
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
14-6-2004 01:08
(vraag me niet waar of wat die twee zijn, kheb er geen idee van!).
nightlive ook niet ?? cultuurbarbaar razz :p

Maar dit geeft nog maar eens aan hoe belangrijk het is om:

1. je platen te bewaken met je leven
2. alle platen te merken (valt wel op als dj mount zo'n platen gestolen zijn en jij kan 100 platen kopen met mount er op)
3. een net overzichtje van wat je hebt
4. zie tip 1.
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
14-6-2004 03:04

Djblackdevil schreef:

als reind ergens een hekel aan heeft ;-), reind draait 2 step, dus volgens mij niet.
Dat heb je helemaal goed. Als ik ergens een hekel aan heb is het oinkie boinkie herrie ook wel genoemd hardstyle e.d. Let op het komt uit mijn mond en ik vind het takkeherrie maar als een ander het goed vind heeft ie mijn zegen en hoop ik dat ie er veel plezier mee heeft
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
14-6-2004 09:07
Draai je ook elctroclash tussen je 2step/garage heen?
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson

Terug naar forum Reageer (zonder quote)