Forum > Algemeen Forum

disco/club party's-stageplek

(198 reacties. Pagina 4 van 20)
Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
13-5-2004 23:34
ik ook
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
14-5-2004 15:00
Fredje, ik had je GRAAG geholpen.. maar ik woon helaas NIET in de buurt,
Misschien als je een keer hier in de buurt bent?
Ik ben dan wel bereid om te helpen, of om gewoon te kijken...(ook gezellig toch)
Nogmaals, een SUPER idee van je!
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
15-5-2004 11:51
Daan, als we in de buurt zijn dan mag je natuurlijk langskomen happy :)
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
15-5-2004 11:54
Hier even een update:

Fred en ik gaan binnenkort samen rond de tafel zitten om de zaken te gaan bespreken, tevens gaan wij een website opzetten en we moeten natuurlijk een naam voor dit project verzinenen (suggesties zijn altijd welkom wink ;))

Gr. Leon
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
21-5-2004 09:04
verlichting ed is wel ok nu,buiten het reeds aanwezig licht van de HK is er nog extra aangeschaft;
4x easyscan/strobo/rookmach./2x 4 par 64/2x 3 par 36
div controllers/2x statief+t-bar+lichtbrug/decotrus
aanwezig geluid op de HK is als ik t zo snel goed heb gezien een eaw systeem met carverversterkers-dit is afgestemd op een bezoekersaantal van ongeveer 500 man.
daarnaast is er van mijzelf beschikbaar;
2x tech 1210/2x tascam cd 302/dateq xtc/set bose acc pro
indien nodig meer gear aanwezig.
de ontwikkelingen tussen leon en mij zijn even op laag pitje gezet door de komende examens van leon de volgende week,na zijn examens is er afgesproken om een en ander op papier te zetten en verder uit te werken.
verder is het idee onstaan om workshops te gaan houden in/bij de HK,1 a 2 x per maand dj lessen te gaan geven en daaraan een soortement van finale te verbinden zodat de winnaars kunnen en mogen optreden op hun eigen party.
zelf lijkt t me een heel leuk plan of er animo voor is bij de HK moet nog ondervonden worden.
indien dat problemen geeft bij de uitvoering van dat plan door bijv geluidsoverlast (lessen zullen overdag zijn)of niet beschikbare ruimte dan zou t zelfs bij mij thuis kunnen plaatsvinden in mn studiootje,ik woon zowat op t landgoed van de HK,maar goed..t s maar een idee dit moet eerst besproken worden met hoofd recreatie en evt begeleiders van de HK.
vanaf volgende week gaan leon en ik verder met de plannen,hij heeft reeds wat werk verzet met vrienden voor t opzetten van een web-site of dergelijke die goed toegankelijk moet zijn voor de clienten van de HK en dat zij daar aan mee kunnen werken,inbreng copy,foto's van de party's,ideen,commentaar etc etc.
we zijn bezig ermee en langzaam aan begint t de juiste vorm aan te nemen.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
21-5-2004 11:26

fredje schreef:

verder is het idee onstaan om workshops te gaan houden in/bij de HK,1 a 2 x per maand dj lessen te gaan geven en daaraan een soortement van finale te verbinden zodat de winnaars kunnen en mogen optreden op hun eigen party.
zelf lijkt t me een heel leuk plan of er animo voor is bij de HK moet nog ondervonden worden.
Dit deed je toch al, (ooit een oud topic van je...) of wil je workshops gaan geven aan verstandelijk gehandicapten??? Dit laatste lijkt me toch moeilijk (of ik ken een ander soort verstandelijk gehandicapten mensen)

Die feesten zijn wel super, uit ervaring weet ik inderdaad dat zulke mensen heeel veel plezier uit dit soort activiteiten kunnen halen. Top iniatief!!! Voor geld zou ik echt eens aankloppen bij stichtingen bijvoorbeeld "De Stichting Down's Syndroom" zei zullen dit soort projecten vaak toch wel ondersteunen.
correct me if I'm wrong...
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
21-5-2004 12:32
is helemaal waar,door problemen met gemeente ivm bouw studio-geen toestemming gekregen-is dat toen uitgesteld.
daarnaast was ik zeer druk met seizoensbedrijf en kon dat niet combineren.
daar ik zakelijk bijna alles afgerond heb(ga stoppen met t strand)beschik ik met 1 week weer over privetijd.
de studio gaat met twee weken gebouwd worden,ik heb t probleem kunnen omzeilen door een grotere schuur neer te laten zetten(daar was wel toestemming voor)en in die schuur komt nu die studio.
dat mag wel.
dat gaat betekenen dat de workshop met hooguit 1 a 2 maanden gaat lopen.
dit is dan toegankelijk voor iedereen-mits er plaats is-en daarnaast wil ik graag een workshop opzetten voor de clienten van de HK.
ik ben weer lekker met mn eigen leven begonnen en zakelijk geen stress meer,lekker met muziek en optredens bezig zijn zonder dat ik altijd in de problemen kom door t seizoensbedrijf.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
31-5-2004 08:21
studio duurt nog wat langer.
Leon zal zo ondertussen klaar zijn met examens en gaan wij volgende week s lekker bomen.
met beetje geluk heeft tom nog een mooie controller voor me,voor die parretjes van kawaman.
dan is wat licht betreft wel alles aanwezig-basic maar ok
dus nu-pro pars(telde er snel 16) en volgspots+pro sturing-hangt al bij HK,zelf aangeschaft 4xeasyscan/strobo/rookmachine/2x 3 par(kawaman)/2x 4 par 64/controller-strobo/controller-effectverlichting/controller-parretjes,mits tom m kwijt wilt/statieven/decotrus/lichtbrug+adapters,mijns inziens moet t daar mee lukken t is niet t meest uitgebreide maar men niet vergeten dat elke party ook nog een thema krijgt-in ieder geval wat decoratie betreft dus om t er in t geheel goed en bijzonder uit te laten zien zijn we niet afhankelijk van alleen licht.
ik heb de afgelopen week nog inkopen gedaan want ik was natuurlijk nog van alles vergeten,ik weet hoe t werkt en wat er nodig is,regelt altijd een ander.
nu moet ik t zelf doen-wat komt er nog bij...filters+houders
rollen tape/tyrips/verlengkabels/veiligheidslijnen,voor de scans en ander lichtapparatuur/trus/statieven/ladderbrugje/trushaken/moeren/bouten/contollers 3x/kabels etc etc.man wat komt er nog bij kijken en man wat moet die knip steeds open,nog ff en ik moet een bijbaantje gaan nemen om die party's te kunnen geven.just kidding!!

heb je t als Dj toch relatief wel makkelijk,ff slepen/neerzetten of alles staat reeds klaar,wat in mijn geval 90 % zo is,dan alleen mn vinyl en/of cd en ik kan aan de bak.
leon dat word tillen en bouwen voor ons.
dat was weer ff een update.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
1-6-2004 00:38
Fred, ik ben inderdaad zo goed als klaar met mijn examens (donderdag de laatste) nu alleen nog hopen dat ik geslaagd ben wink ;) het ontwerpen van het concept van de website zit in de lift, maar dat bespreken we allemaal nog wel verder.
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
1-6-2004 08:49
ik zal een beetje gaan duimen voor je,mocht je nou geslaagd zijn dan moet je maar feestje geven,ik weet nog leuk dj team voor je...
ene fred en leon,schijnen lekker te kunnen draaien.
groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)