Forum > Algemeen Forum

Bierscherm?

(84 reacties. Pagina 4 van 9)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
16-1-2005 19:23

power schreef:

Kep ze laats bij rowen Héze met gewoon een doorzichtige afdekfolie zien werken, gewoon er over heen leggen en je kunt alles nog bedienen. Of als he niet gaat met de handen onder de folie.

Die lichtman had er geen moeite mee ( logish, als je bij de Rowen Héze crew werkt :-p )

Groet Pieter
Hoe triest en onprofessioneel kun je eruit zien... Afdekfolie waar je met je handen onder moetshut up :X Kunnen ze niet gewoon de flightcasedeksels erop doen, en op een kier openzetten om met de handen onder te gaan? Ziet er nog bijna normaler uit shut up :X
Light Image
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 25-9-2024
Berichten: 998
16-1-2005 19:27

jeroenvdv schreef:

Hoe triest en onprofessioneel kun je eruit zien...
Nou, dan kom je toch op weinig van dat soort bier-feesten! Daar is zeker niks onprofessioneels aan hoor.
Afdekfolie waar je met je handen onder moetshut up :X Kunnen ze niet gewoon de flightcasedeksels erop doen, en op een kier openzetten om met de handen onder te gaan?
Nee dat kan niet, want dan zie je niet wat je doet. Bovendien moet het gat waar je met je armen in gaat, goed om je armen aansluiten. Je wilt niet weten hoeveel bier er over zo'n tafel heen gaat. Een opening in de flightcase is genoeg om de tafel vol te laten lopen met bier.
Ziet er nog bijna normaler uit shut up :X
Het gaat er bij zoiets niet om of het uitziet of niet, het gaat erom dat het werkt! Dat plastic doet precies waarvoor het bedoeld is: het bier buiten de mixer houden en toch nog fatsoenlijk kunnen spelen met de knopjes.
Dance the night away!
DJJDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 29-11-2012
Berichten: 515
16-1-2005 21:32
hey that reminds me laugh :D
Ik heb as vrijdag weer een bierfeest maar heb nog steeds niet zo'n "scherm", heb trouwens wel een groot stuk plexiglas. Maar hoe kan je zoiets schuin op een tafel monteren? Ik dacht aan buigen door te verwarmen maar dat lijkt me ook niet zo makkelijk.
JoepvandemortelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 22-9-2024
Berichten: 170
16-1-2005 23:12
Wij hebben zo'n scherm voor over de mixer. Zijkanten en voorkant is van multiplex, de bovenkant is van plexiglas.

De bovenkant loopt ook af richting de voorkant, zodat het weggegooide bier niet over mijn mouwen heen komt.

Aan de voorkant hangen van die tocht flappen, maar als ik zelf achter de mixer sta haal ik deze meestal weg (werkt nogal vervelend).
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
17-1-2005 08:14

Imcowelter schreef:

jeroenvdv schreef:

Hoe triest en onprofessioneel kun je eruit zien...
Nou, dan kom je toch op weinig van dat soort bier-feesten! Daar is zeker niks onprofessioneels aan hoor.
Afdekfolie waar je met je handen onder moetshut up :X Kunnen ze niet gewoon de flightcasedeksels erop doen, en op een kier openzetten om met de handen onder te gaan?
Nee dat kan niet, want dan zie je niet wat je doet. Bovendien moet het gat waar je met je armen in gaat, goed om je armen aansluiten. Je wilt niet weten hoeveel bier er over zo'n tafel heen gaat. Een opening in de flightcase is genoeg om de tafel vol te laten lopen met bier.
Ziet er nog bijna normaler uit shut up :X
Het gaat er bij zoiets niet om of het uitziet of niet, het gaat erom dat het werkt! Dat plastic doet precies waarvoor het bedoeld is: het bier buiten de mixer houden en toch nog fatsoenlijk kunnen spelen met de knopjes.
Ik denk dat ik dan weinig op dat soort feesten kom, want ik kan me niet voorstellen hoe je als LJ onder een plastic folie staat te bedienen. Ik geloof je onmiddelijk dat het zo inderdaad gebeurt, maar ik had nooit gedacht dat dit serieus vaker wordt gebruikt..
Light Image
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 13473
17-1-2005 11:26
Op sommige feesten zul je wel moeten (want op de een of andere manier kunnen sommige mensen niet echt goed tegen drank (maar willen ze wel aan het einde van de avond kunnen zeggen dat ze 30 biertjes "op" hebben (ja, opgegooid!))).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
17-1-2005 16:47

Dré schreef:

Op sommige feesten zul je wel moeten (want op de een of andere manier kunnen sommige mensen niet echt goed tegen drank
Ach bij de feesten van de band Normaal bestelde men altijd 2 bladen, 1 om weg te gooien en 1 om op te drinken.
Vanaf begin tot einde van de avond.

Martin.
kvm entertainment
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 25-9-2024
Berichten: 998
17-1-2005 17:06
Ja zo is dat hier ook bij, Rowwen Hèze, Janse Bagge bend, enz. Ik denk dat zeker de helft van het bier dat verkocht wordt, over de vloer gaat. Dat hoort er bij die bands gewoon bij. Daar rekent iederen op, en als je er niet van houdt dan kom je niet.
Dus ook de technici spelen daar op in, door mixers af te dekken, zoveel mogelijk apparatuur uit het bereik van vallend bier zetten, enz...
Dance the night away!
JoepvandemortelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 22-9-2024
Berichten: 170
17-1-2005 18:39

Imcowelter schreef:

Dus ook de technici spelen daar op in, door mixers af te dekken, zoveel mogelijk apparatuur uit het bereik van vallend bier zetten, enz...
En als wij dit soort risico feesten hebben is de prijs daar ook naar. Zeker als je je bedenkt dat je na zo'n optreden ook je speakers, monitors, micro's etc. helemaal kunt gaan schoonmaken.

En hier in Zuid Limburg is het een gewoonte dat er met bier gesmeten word (vooral bij tentfeesten).
Xander 100Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-5-2004
Laatste: 15-5-2011
Berichten: 83
17-1-2005 20:00
Daar moest eigenlijk de doodstraf op staan om met bier
te gooien.Gooi dan met cola laugh :D laugh :D
Party verhuur van gent

Terug naar forum Reageer (zonder quote)