Forum > Geluid

Geluidsbegrenzer met afstandsbediening

(31 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 998
11-5-2004 14:35
Zullen we het even gezellig houden??

Het is maar goed dat er regels zijn over het maximale geluidsniveau ed. Anders zou het maar een mooie boel worden. Dan zouden de café's de muziek maar harder en harder zetten. De klanten worden langzaam doof, en de buurt rondom de café's stroomt leeg omdat niemand meer een oog dicht doet 's nachts. Als je dan zegt dat als de gemeenten zo'n limiter verplicht stellen ze daar dan ook maar subsidie om moeten geven ben ik het wel met je eens. Ze jagen je inderdaad behoorlijk op kosten, want zo'n dateq limiter is niet goedkoop. Van de andere kant ben je dan wel meteen van het gezeik af en hoef je niet meer met een DB-metertje rond te sjouwen.
Dance the night away!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
11-5-2004 19:42

Aquilta schreef:

Het is zonde om weer wat KB'tjes te verspillen met een nieuwe topic dus vandaar dat ik het hier maar stel. Ik heb idd ook het probleem dat de politie langskomt omdat het 'te hard' staat. Het probleem is dat wij geen limiter hebben en ik zag dat die krengen een hele hoop geld kosten(dateq). zijn dit de enige of zijn er alternatieven die een stuk goedkoper zijn.
De eerste boete is bijna net zo duur als de limiter. De 2e boete is duurder dan de limiter.

...
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)