Forum > Algemeen Forum

Niet betalen......

(64 reacties. Pagina 4 van 7)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
1-3-2004 23:31
we hebben ook nog zo iets als een kantonrechter hoor....
Daar heb je helemaal geen advocaat bij nodig,
maar wel voldoende bewijs.
Foto's
E mails,
verzendbewijs,
enz.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjstefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2004
Laatste: 14-5-2012
Berichten: 13
2-3-2004 18:14
Er zijn nu nog een paar mensen die mij hebben gemaild dat ze door dezelfde man zijn opgelicht.
Deze man gebruikt als naam Martin.
Zijn e-mail is pmgchrista@hotmail.com
Ik mag zijn e-mail misschien niet vermelden maar dan doe ik het toch om iedereen te waarschuwen.
Groet Stefan
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
2-3-2004 18:25
Ow, nou dan hebben we het inderdaad over dezelfde. Alleen tegen mij zei hij dat hij Dave Lammers heette. sad :(
Dance the night away!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
2-3-2004 18:28
waar moest je het pakketje heen sturen dan?
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
2-3-2004 18:29
Dan rij je toch een keer langs het adres waar je het naar toe gestuurd hebt ? Kinkel je een raam in en rij je weer verder.

Waarschijnlijk heeft ie toch veel vijanden als ie al meer mensen bedonderd heeft , weet ie toch niet bij wie hij het moet zoeken.
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
2-3-2004 18:31

descon schreef:

Dan rij je toch een keer langs het adres waar je het naar toe gestuurd hebt ? Kinkel je een raam in en rij je weer verder.

Waarschijnlijk heeft ie toch veel vijanden als ie al meer mensen bedonderd heeft , weet ie toch niet bij wie hij het moet zoeken.
Wat is dat nou weer voor een super idioot advies!!! angry angry

Je gaat hier toch niet serieus mensen adviseren om een ruit in te gaan gooien bij iemand anders???? Mogen we jou dan ook aansprakelijk stellen voor de schade? En schieten we er iets mee op??

NEE!
Dance the night away!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
2-3-2004 18:32
waar moesten de pakketjes van jullie naartoe? Ik ben zelf ook iets aan het verkopen, dus het is altijd wel handig dat ik weet in welke plaats jullie genaaid zijn.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
2-3-2004 19:05

descon schreef:

Dan rij je toch een keer langs het adres waar je het naar toe gestuurd hebt ? Kinkel je een raam in en rij je weer verder.

Waarschijnlijk heeft ie toch veel vijanden als ie al meer mensen bedonderd heeft , weet ie toch niet bij wie hij het moet zoeken.
Dat heeft natuurlijk geen zin. Hij belt de verzekering, laat de glaszetter komen, rekening naar verzekeringmaatschappij, meneer nieuw raam.
Wat heb je dan bereikt? Niks volgens mij.

Als ik iets verkoop, laat ik eerst het geld storten, als dat ontvangen is stuur ik het op. Als mensen om mijn adres vragen, geef ik dat altijd.

Bij het ruilen van spellen ben ik ook altijd bang. Ik stuur het spel op, maar wat als hij niks terugstuurt... Dan ga ik langs dat adres, bel aan en vraag waar mijn spel blijft. Misschien is hij het (expres) vergeten, maar geeft het spel wel gewoon weer mee. Iedereen blij, en de deal "passed".
Als ik nou een ruit had ingegooid, had ik mijn spel nooit gekregen, en misschien heeft iemand gezien dat ik het heb gedaan. Kan ik mooi opdraaien voor de kosten, dubbelglas is niet goedkoop...
Verkopen, en de artikelen opsturen via de post blijft gevaarlijk. Misschien ben jij eerlijk, maar de andere niet.. Dan voel je je genaaid.

Maar dan ga ik niet naar dat adres, met een steen in mijn hand, en kinkel ik een raam in. Gewoon eerst vragen, misschien geeft hij het gewoon terug. Jammer dat het zo moet gaan, Helaas...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
2-3-2004 19:29
Als er blijk is dat het een zelfde figuur is, waar meerdere mensen door opgelicht zijn,
is het verstandig om deze namen op een lijstje te krijgen met adres en telefoonnummer enz.

Dan ga je met de lijst van gedupeerden naar de politie, en doe je collecctief aangifte.
Dat maakt veel meer indruk dan als je het in je ééntje doet.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjstefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2004
Laatste: 14-5-2012
Berichten: 13
2-3-2004 21:12
Yow mensen
Het adres waar het pakketje naartoe moest is
C van Soest
Da Costastraat 75
7901 HC Hoogeveen.
Dus kijk uit allemaal.
Enne Imco als jij ook door dezelfde bent opgelicht dan hebben we het daar op school wel over.
Ik ben namelijk een vriend van Sander en Sander zei dat je bij hem in de klas zit.
Maar mensen nog een prettige avond
Groet Stefan

Terug naar forum Afgesloten topic