Forum > Geluid

Synq of pioneer...

(31 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
TimDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2004
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 350
26-9-2005 10:30
Ja natuurlijk, de effecten zijn per kanaal instelbaar, dus je kunt hem over mic 1, mic 2, enz. laten lopen.
Ook over de master, of over alle kanalen die je hebt ingesteld op het linker deel van je crossfader, of over die wat je op het rechter deel hebt gezet... genoeg mogelijkheden!
Ook hier kan úw reclame staan!
CccStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 30-11-2010
Berichten: 32
26-9-2005 17:19

Reind schreef:

Ik weet niet wat jij onder een loop verstaat maar ja -> Een loop is tenslotte oneindig.

Zolang je het crossfadertje maar netjes laat staan voor zover jij je loop wilt hebben. Mocht je loopje niet helemaal kloppen dan kun je hem zelfs nog iets aanpassen en iets langer of korter maken.
Zou ik mogen weten hoe je die loop kan aanpassen.

Reind schreef:

Yeps.

En daarna kun je hem bij knippen qua lengte met de X parameter mocht ie niet helemaal kloppen.

Loop kan ff kijken (ik ga nu heel snel alles ff aan zetten en kijken razz :p ) 8 beats lang.

En je kan het startpunt instellen dor middel van de 2-4-8 beats knop te gebruiken. Zodra je dan de crossfader open gooit begint ie vanzelf het loopje af te spelen :)
razz :p
En hoe doe je knippen? En hoe stel ik dat start punt in? ik heb vanalles geprobeert en de handleiding doorglezen maar het lukt mij niet sad :(

Terug naar forum Reageer (zonder quote)