Forum > Algemeen Forum

Drive-in

(43 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
DJ bBINKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2002
Laatste: 7-11-2006
Berichten: 43
30-12-2002 09:07
Jullie zeggen wel van ik heb die naam, dus is al bezet ...

Maar staan jullie ook ingeschreven bij de Kamer Van Koophandel ?!

Als dit niet het geval is en iemand anders schrijft zich met deze naam in heb je dus gewoon PECH !

Drive in Show Miracle is wel al bezet (ja, wij staan ingeschreven happy :) )
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-9-2024
Berichten: 13472
30-12-2002 10:23
JADIS!

(Just Another Drive-In Show).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
30-12-2002 11:23
Inschrijving bij de Kamer van Koophandel geeft geen naamsbescherming. Wel kan de KvK je *adviseren* een andere naam te kiezen als er al bedrijven bestaan met een (bijna) gelijke naam.

Wil je naamsbescherming dan zal je de naam van je drive-in moeten registreren bij het Benelux Merkenbureau (www.bmb-bbm.org/).
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DJ HanSie VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
Berichten: 219
23-1-2003 01:24
Probeer wat namen te combineren van de leden van de drive in show..

Onze drive-in heet All 4 You.
We waren echter al eerder dan het nummer van Janet Jackson happy :)
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
23-1-2003 13:41

victor schreef:

Inschrijving bij de Kamer van Koophandel geeft geen naamsbescherming.
Nope; het vastleggen van een zelfde naam mag alleen wanneer er duidelijk géén verwarring kan ontstaan voor derden. Indien dat wel zo is, kan de Kvk je inderdaad niet dwingen een andere naam te kiezen. Dan zul je zelf bij de rechter af moeten laten dwingen dat hij/zij zijn nieuwe naam verandert.

Voorbeeld:
Disco X is een grote en bekende drive-in, maar draait voornamelijk in de randstad. Bij toeval is er ook een disco X in Groningen onstaan. Disco X uit Groningen mag nu tevens de naam Disco X bij de Kvk aanmelden omdat er zowel in de Randstad als in Groningen geen verwarring kan ontstaan over welke drive-in we nu spreken.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
23-1-2003 15:45
Ach, ik ben nog steeds niet tevreden over mijn drive-in naam ... ik wil niet z'on lange ingewikkelde naam die de meeste niet eens uit kunnen spreken wink ;) zoals Lightshock drive-in show (huidige naam) ben nog altijd bezig emt het verzinnen van een kort maar krachtige gave naam wink ;)
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
24-1-2003 16:55

DJ MAX schreef:

Ach, ik ben nog steeds niet tevreden over mijn drive-in naam ... ik wil niet z'on lange ingewikkelde naam die de meeste niet eens uit kunnen spreken wink ;) zoals Lightshock drive-in show (huidige naam) ben nog altijd bezig emt het verzinnen van een kort maar krachtige gave naam wink ;)
Zucht, dat hebben we nu al 30 keer gehoord, dus laat het voortaan maar weg. Daarbij zeg je dat je een drive-in-show hebt, maar geen boekingen aanneemt, maar toch weer wel.......etc. etc. etc. Wanneer zet je eens een beetje daad bij je woord?
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
24-1-2003 18:45
Mensen mensen, hou het even gezellig! Hij heeft gewoon een goed punt. Hoe kun je jezelf een drive-in noemen als je niet eens feeste aan kunt nemen. Wat je doet is gewoon thuis draaien en je spullen thuis gebruiken voor de lol. Das geen drive-in, das tijdverdrijd.

Dus laten we voortaan niet meer persoonlijk worden, of kinderachtige reacties erop posten. Hoewel er veel jonge mensen zitten, blijft het de bedoeling dit forum "volwassen" te houden. Werk daar ook een beetje aan mee.

Peter
Volgende keer Peter!
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
24-1-2003 18:50

DJ-Psycho schreef:

Mensen mensen, hou het even gezellig! Hij heeft gewoon een goed punt. Hoe kun je jezelf een drive-in noemen als je niet eens feeste aan kunt nemen. Wat je doet is gewoon thuis draaien en je spullen thuis gebruiken voor de lol. Das geen drive-in, das tijdverdrijd.

Dus laten we voortaan niet meer persoonlijk worden, of kinderachtige reacties erop posten. Hoewel er veel jonge mensen zitten, blijft het de bedoeling dit forum "volwassen" te houden. Werk daar ook een beetje aan mee.

Peter
ach, ik heb wel een kleine drive-in alleen op moment kan ik een tijdje niet draaien om ene paar redenen.
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
24-1-2003 18:56
tja, kvind het toch maar een beetje ***** waarom zou je nou weer niet kunnen draaien zeker met zon kleine drive in waar mee je 1??? keer in de maand mischien mee draait, heb je het dan zo druk dat je niet eens een paar uurtjes in de maand bezig kan zijn

Terug naar forum Reageer (zonder quote)