Forum > Opmerkingen

Poll?

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 22-11-2024
7-1-2004 23:51
pffffffffffffffffff, sommige mensen snappen de humor van dat soort woorden totaal niet razz :p

als je een beetje rondzoekt, kom je regelmatig van die Nederlands lijkende, maar niet in het woordenboek staande spinsels van me tegen.

Ik zal het maar eerlijk toegeven,
Ik doe het express om bepaalde mensen te irriteren
en die gaan hier boven dan weer vertellen als wereldverbeteraars dat het geen goed Nederlands israzz :p
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
8-1-2004 18:08
Beste Tom,

Van mij mag iedereen nederlands spreken zoals hem/haar dat het beste uitkomt, als je daarbij zelfverzonnen nederlands lijkende "spinsels" wilt gebruiken, mij best! Het is jouw taal, niet de mijne.

Echter ik was in de veronderstelling dat je gewoon onbewust twee woorden gemixt had en zodoende per ongeluk een vreemd woord opschreef.

De reden waarom ik hier iets over zeg is omdat (zoals we allemaal wel weten) dit een forum is om elkaar een stukje wijzer en slimmer te maken met name op het giebied van pro audio en licht. soms dwalen we met z'n allen inclusief mod's heel leuk af van het oorspronkelijke onderwerp, zolang we de kerk in het midden laten: niks mis mee!
Soms worden forumleden aangesproken over hun gedrag, over het feit dat ze verkeerd quoten, breezertaal posts en SPELFOUTEN.
Omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat die "fout" niet bewust was gemaakt probeerde ik dit gewoon op een normale manier mee te delen, gewoon onder het motto dat we hier met z'n allen heel erg hoog weten te houden "Wij leren van ons".

Dit is NIET bedoeld als een persoonlijke aanval, lullige opmerking of wat voor negatiefs dan ook, indien dit toch het geval was wil ik hierbij mijn welgemeende excuses aanbieden (we zijn hier niet om elkaar het leven zuur te maken).

Hopelijk heb ik duidelijk weten te maken wat de bedoeling was van mijn reactie en ik hoop dat deze misverstanden niet meer voor zullen komen

Met vriendelijke groet;

Maarten Hofstee
Lost in Music
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 22-11-2024
8-1-2004 22:02
Ik was totaal niet boos, en je neemt het nog steeds veel te serieus wink ;)
en excuus was écht niet nodig hoor.
Maar evengoed aardig dat je het zo serieus neemt, want tja, als je me niet goed kent, kan je het natuurlijk nooit helemaal zeker weten.

Onthoud in je achterhoofd dat ik een feest Dj ben, dus ik neem niet alles zo serieus, ik maak graag een lolletje.

No harm done.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DJ MarcusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 1-3-2005
13-1-2004 12:18
Poll?
Waarom niet.. leuk en handig ook voor de site denk ik.... -->verbeteringen
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...]

Terug naar forum Reageer (zonder quote)