Forum > Geluid

ervaringen D&R Disteq

(89 reacties. Pagina 4 van 9)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
7-2-2006 21:15

Diederik schreef:

Zoals ik al eerder zei wordt de Disteq niet meer gemaakt dus je zult dan in het tweedehands circuit op zoek moeten naar broodjes, en anders kan D&R ze misschien nog wel leveren uit de voorraad spareparts, maar trek dan je portemonnee maar open.
Volledige printen hebben ze niet als spare part (althans voor wat oudere units, veelal wel knoppen, potmeters e.d.
2e hands is nog wel wat te vinden, o.a. Yahoo heeft een D&R forum voor vraag, aanbod en gebruikers ervaringen.

Op de site van D&R kan je diverse handleidingen downloaden, met een beetje geluk staan daar ook de printlayouts op.

Martin.
kvm entertainment
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
7-2-2006 23:37
Is een D&R clubmix niet wat voor je. Volledig modulair opgebouwd.
En je komt hem ook nog wel eens tegen bij studio's.
De onderdelen zijn ook nog eens goed te verkrijgen.
Pearl 2000 in da house!!
NaudjuhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-2-2006
Laatste: 10-6-2006
Berichten: 27
7-2-2006 23:37
Hey,

helaas werk ik niet dus heb ik niet een heel groot budget ter beschikking,

weten jullie een geod alternateif staan voor +- 500 euro, ik zie hier bijvoorbeeld een 10 kanaals aircom staan, dat misschien een idee? laugh :D

Naud

edit= clubmix is inderdaad misschien een goed idee! Heeft iemand hier wat meer info over, ik heb desite van D&R al gechecked maarja laugh :D
Yorinfm!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
8-2-2006 08:20

Naudjuh schreef:

edit= clubmix is inderdaad misschien een goed idee! Heeft iemand hier wat meer info over, ik heb desite van D&R al gechecked maarja laugh :D
Maar ja wat? niets gevonden??

Martin.
kvm entertainment
NaudjuhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-2-2006
Laatste: 10-6-2006
Berichten: 27
8-2-2006 09:47

KVM schreef:

Naudjuh schreef:

edit= clubmix is inderdaad misschien een goed idee! Heeft iemand hier wat meer info over, ik heb desite van D&R al gechecked maarja laugh :D
Maar ja wat? niets gevonden??

Martin
jewel hoor, maar heeft iemand hier misschien wat meer foto's van of wat meer informatie. Ik ben trouwens ook een D&R tegengekomen voor 400 euro, is dat misschien ook een goed idee? Bedankt, Naud Heeft de clubmix trouwens ook Fader- en Knopstart? ashamed :$

BELANGRIJKE EDIT laugh :D : ik zie dat de clubmix ook uit losse broodjes bestaat en is dus toch wel n belangrijk alternatief laugh :D , weet iemand wat deze tafeltjes gemiddeld 2de hands kosten?
Yorinfm!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
8-2-2006 12:25
ik vind je erg van de hak op de tak.
Je beantwoord niet de gestelde vragen.

Weet je nu zelf wat je wilt?
En je kan wel vragen: is dit iets?

maar dan zal je toch de juiste info erbij moeten zetten.
Wij kunnen geen jomanda spelen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
NaudjuhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-2-2006
Laatste: 10-6-2006
Berichten: 27
8-2-2006 15:32

Tom schreef:

ik vind je erg van de hak op de tak.
Je beantwoord niet de gestelde vragen.

Weet je nu zelf wat je wilt?
En je kan wel vragen: is dit iets?

maar dan zal je toch de juiste info erbij moeten zetten.
Wij kunnen geen jomanda spelen.
hey, je hebt gelijk maar dat komt doordat ik nog aan het orienteren bent. de D&R van 400 euro was een D&R Aircom. Weet iemand de gemiddelde prijs van een 2e hands D&R Clubmix met 5 stereo en 5 mono channels? Bedankt, Naud
Yorinfm!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
8-2-2006 16:43

Naudjuh schreef:

jewel hoor, maar heeft iemand hier misschien wat meer foto's van of wat meer informatie.
Zowel de foto als alle info zijn te vinden op de D&R site.
BELANGRIJKE EDIT laugh :D : ik zie dat de clubmix ook uit losse broodjes bestaat en is dus toch wel n belangrijk alternatief laugh :D
Zo belangrijk is deze edit niet, ALS jij gisteren goed had gekeken en GELEZEN op de wesite van D&R had je het toen al kunnen weten.

Ga dus EERST LEZEN en ZOEKEN alvorens met zo'n vraag te komen.:
Weet iemand de gemiddelde prijs van een 2e hands D&R Clubmix met 5 stereo en 5 mono channels?
Martin.
kvm entertainment
NaudjuhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-2-2006
Laatste: 10-6-2006
Berichten: 27
8-2-2006 17:31

KVM schreef:

Naudjuh schreef:

jewel hoor, maar heeft iemand hier misschien wat meer foto's van of wat meer informatie.
Zowel de foto als alle info zijn te vinden op de D&R site.
BELANGRIJKE EDIT laugh :D : ik zie dat de clubmix ook uit losse broodjes bestaat en is dus toch wel n belangrijk alternatief laugh :D
Zo belangrijk is deze edit niet, ALS jij gisteren goed had gekeken en GELEZEN op de wesite van D&R had je het toen al kunnen weten.

Ga dus EERST LEZEN en ZOEKEN alvorens met zo'n vraag te komen.:
Weet iemand de gemiddelde prijs van een 2e hands D&R Clubmix met 5 stereo en 5 mono channels?
Martin.
Ik heb goed gekeken en goed gelezen alleen op die foto is niet overduidelijk te zien dat hij uit losse broodjes bestaat, daarom is me dit eventjes ontschoten, er staat ook maar 1 foto van de clubmix op de site, en wel informatie maar heeft iemand ook nog wast met etrekking op faderstart enzo, ik vind de info op www.d-r.nl namelijk vrij onduidelijk, bedankt,

Naud
Yorinfm!
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
8-2-2006 19:32

Naudjuh schreef:

en wel informatie maar heeft iemand ook nog wast met etrekking op faderstart enzo, ik vind de info op www.d-r.nl namelijk vrij onduidelijk, bedankt,

Naud
[uit de manual schreef:

9.3 START

The start stereo jack connector is for connecting the start functions with external equipment.
If a fader start switch is fitted the tip of the stereo jack socket will short to the ring when the fader is up or the
ON switch is activated or the Cue switch.
Welk deel is je niet duidelijk....?
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie

Terug naar forum Reageer (zonder quote)