Forum > Algemeen Forum

Vloeistof (=Water/Verf) Shooter Effect

(37 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
DJ-scratchStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-6-2010
Laatste: 23-4-2018
25-6-2013 20:32
Afgelopen weekend heb ik geholpen bij Colorrain in Breda. Hier hebben ze verfpoeder gebruikt, waarmee ze gingen gooien. Verder hebben wij in de confetti schooters de verfpoeder gestopt. Als je dit afschoot had je een leuke combi van confetti met verfpoeder. Iedereen zag er na de hand lekker uit laugh :D
GrandMA2 | Robe Picklepatt's | Adamson
SoundpowerStandaard Lid
Sinds: 20-1-2012
Laatste: 20-11-2024
25-6-2013 22:27

Malle Pietje schreef:

waar gaat dat naartoe met dit soort toevoegingen op een feest laugh :D sneaky :V
Ben toch wel benieuwd wat de volgende stap is?
Tasers? Jeukpoeder? Lachgas?? laugh :D laugh :D laugh :D
Of een combinatie van deze 3.....da's pas lache.... laugh :D
Lachgas en drank? lijkt me een interessant effect laugh :D
Een paar alternatieven voor die andere die wij heel vroeger hebben getest waren allemaal geen succes...
-Poederblussers zijn leuk tot je dat poeder inademt..
-Schuimblussers geven echt een kl#tezooi..
-Brandslang geeft geheid kortsluiting, levensgevaarlijk! Zeker als er stopcontacten onder luikjes in de vloer zitten.. shut up :X
(serieus meegemaakt in een campingkantine.. 1 biertje laten vallen kan je een doodschok opleveren)
-Traangas is NIET LEUK IN EEN CAFE!!! of ergens anders.
(wasn`t me.. meer wil ik daar niet over kwijt..)

Edit: Schuim en verf vind ik wel grappig, zolang `t niet op/in de apparatuur terechtkomt tenminste, EN ik het niet hoef op te ruimen laugh :D
Nothing is idiot proof, they keep on making better idiots.
VincentsmeetsStandaard Lid
Sinds: 3-3-2011
Laatste: 18-3-2016
25-6-2013 22:40

Soundpower schreef:

Malle Pietje schreef:

waar gaat dat naartoe met dit soort toevoegingen op een feest laugh :D sneaky :V
Ben toch wel benieuwd wat de volgende stap is?
Tasers? Jeukpoeder? Lachgas?? laugh :D laugh :D laugh :D
Of een combinatie van deze 3.....da's pas lache.... laugh :D
Lachgas en drank? lijkt me een interessant effect laugh :D
Een paar alternatieven voor die andere die wij heel vroeger hebben getest waren allemaal geen succes...
-Schuimblussers geven echt een kl#tezooi..
-Brandslang geeft geheid kortsluiting, levensgevaarlijk! Zeker als er stopcontacten onder luikjes in de vloer zitten.. shut up :X
(serieus meegemaakt in een campingkantine.. 1 biertje laten vallen kan je een doodschok opleveren)
-Traangas is NIET LEUK IN EEN CAFE!!! of ergens anders.
(wasn`t me.. meer wil ik daar niet over kwijt..)

Edit: Schuim en verf vind ik wel grappig, zolang `t niet op/in de apparatuur terechtkomt tenminste, EN ik het niet hoef op te ruimen laugh :D
Traangas is inderdaad helemaal niet zo grappig, heb het helaas ook al mogen ervaren in een discotheek tijdens het draaien...
VascoStandaard Lid
Sinds: 16-4-2012
Laatste: 10-12-2021
26-6-2013 16:36

Soundpower schreef:

Edit: Schuim en verf vind ik wel grappig, zolang `t niet op/in de apparatuur terechtkomt tenminste, EN ik het niet hoef op te ruimen
Het poeder van een poederblusser wil jij niet in je apparatuur hebben.
Van alles wat ik heb verloren, mis ik mijn geheugen nog het meest.
SoundpowerStandaard Lid
Sinds: 20-1-2012
Laatste: 20-11-2024
26-6-2013 19:36

vasco schreef:

Het poeder van een poederblusser wil jij niet in je apparatuur hebben.
Klopt, ik ben op dit moment bezig een vers ingekochte partij apparatuur te ontdoen van alle aanslag, roest en andere narigheid dat een poederblusser heeft achtergelaten...(vandalismeschade na inbraak in opslagplaats van horecaonderneming)
Alle reflectoren van lampen zijn aangevreten, ik heb een hele stapel met draaitafels, dubbele cdspelers, mixers en andere DJ-gear zo de oudijzerbak in gesmeten.
Alles was gecorrodeerd, aangetast, knoppen/ faders gewoon vastgeroest op hun plek enzovoort...
Bluspoeder is super agressief, net een soort zout, CO2blusser is veel minder schadelijk!
Nothing is idiot proof, they keep on making better idiots.
VascoStandaard Lid
Sinds: 16-4-2012
Laatste: 10-12-2021
27-6-2013 08:47

Soundpower schreef:

Bluspoeder is super agressief, net een soort zout...
Het poeder van een ABC-blusser bestaat uit een mengsel van ammoniumfosfaat (=zout van fosforzuur) en ammoniumsulfaat (=zout van zwafelzuur).

Zoals jij al aangeeft bij brand CO2- of sproeischuimblusser gebruiken. Zijn beide niet elektrisch geleidend en tasten je apparatuur niet tot nauwelijks aan. Brandblussers zijn in elk geval geen effecten die je gebruikt waarnaar de TS vraagt.
Van alles wat ik heb verloren, mis ik mijn geheugen nog het meest.
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
27-6-2013 09:22
Stikstof is ook geen goed idee als special effect
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Frank76Standaard Lid
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 21-11-2024
27-6-2013 09:37
Die DJ let ook lekker op wat er gebeurd. In dat soort gevallen gooi je toch gelijk de muziek uit?
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein

Terug naar forum Reageer (zonder quote)