Forum > Geluid

Behringer EP2500

(138 reacties. Pagina 4 van 14)
Moderator(s): Dré
DJ BrockStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-8-2003
Laatste: 14-8-2004
Berichten: 11
2-9-2003 12:48
LE Francais est une langue tres bELLE et c'est tres simple A etudier. razz :p

Voor de rest begrijp ik echt niet wat hij wou zeggen... Als ik het int nederlands zet, geeft het " Omdat er enkele nederlanders een beetje te laat en stom zijn is het uw probleem" Ik begrijp niet alles...maar misschien was het dat dat hij wou zeggen wink ;)
Maar het was al goed voor iemand dat geen frans thuis spreekt...

Groeten...

PS : Onze nieuwe topic...lessen van frans On-Line razz :p
..:: Sound & Light with WhiteNight ::..
MichaelEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2003
Laatste: 16-6-2004
Berichten: 245
2-9-2003 15:07
mag ik me ook eens vervelen zeg happy :) . Was gewoon wat onbij elkaar gegooid, verder helemaal niet interessant. Het is alweer drie jaar geleden dat ik frans had en die taal is me nog nooit bevallen.
tard is te laat maar schrijf het iets anders en het is sloom alleen weet ik het precies niet meer.
Wie wordt de nieuwe on-line frans leraar is een goed idee voor allen die dit forum bezoeken en zo vergeten te leren kunnen ze het alsnog online doen razz :p laugh :D
Olé Olé heb nu ok AD!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
2-9-2003 15:11
Als je je verveelt mag je die trussadapters wel vast oppoetsen. Dan kom ik ze binnenkort eens ophalen!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
3-9-2003 00:26
Mijn bussen en aanhanger kunnen ook wel een poetslap gebruiken.

Zo... En nu weer back on topic. Ik zal morgen eens met m'n contactpersoon bellen bij Behringer. Ik moet zeggen dat het tot nog toe TOTAAL RUK verloopt. Communicatie is k#t, eerste factuur was te hoog (en nog steeds niet gecorrigeerd) en al die X-overtjes die ik besteld had moet ik nu NOG krijgen.

En dan de EP-2500... Als ze in België te krijgen zijn dan moeten ze ook in Nederland te krijgen zijn. Zelfde regels (qua elektriciteit e.d.)!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MichaelEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2003
Laatste: 16-6-2004
Berichten: 245
3-9-2003 10:02
Ik krijg het gevoel dat behringer met hetzelfde principe als highlite bezig is. Verkoop zoveel je kunt en de service komt wel later. Zowel bij highlite als bij behringer hebben ze wel heeeeeeel vaak de neiging iets in backorder te gooien omdat ze het niet op voorrraad hebben (zo'n klein magazijn?) en dat kan wel eens tot 2-3 maanden duren als je pech hebt, bij highlite spannen ze de kroon met mijn persoonlijke record van 7 maanden waarna ik de bestelling mocht annuleren angry shocked 8O .

off-topic: de adaptertjes zijn juist gepoetst en glimmen als nooit tevoren. Dré je autootje poets ik wel even a raison van 150 euro per uur laugh :D wink ;) goed?
Olé Olé heb nu ok AD!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
3-9-2003 10:21
Dat is denk ik de downside van een merk als Behringer. Misschien mag je voor dat geld ook geen service verwachten.

Persoonlijk heb ik één keer ervaring gehad met een defect aan een Behringer compressor. Op de eerste avond dat ik het ding gebruikte (jaren geleden) stopte hij er helemaal mee. Dit is echter door de technische dienst van de dealer gerepareerd en daarna heeft het ding het altijd gedaan (ik heb hem een tijdje geleden aan Tom verkocht en die heb ik ook nog niet horen klagen).
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
MichaelEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2003
Laatste: 16-6-2004
Berichten: 245
3-9-2003 11:11
Ik klaag ook helemaal niet over de apparatuur van behringer ik ben zelfs zeer tevreden over dit merk en werk er heel graag mee echter is de service verre van goed of voldoende zelfs en dat is weer een dikke domper. zolang de mankementen klein zijn is er niks aan de hand dan repareert de dealer het maar grotere gaan naar de leverancier en dat brengt vaak een lange tot niet normale wachttijden waar highlite erg goed in is. Bij behringer heb ik tot nu toe nog niks moeten retourneren dus dat wordt nog afwachten maar ik vrees het ergste (kan het mis hebben ofcourse). Dat dit alleen een probleem bij de kleinen (cq budgetmerken) is klopt wel niet ik heb in juni een mackie fr-2600 met opgeblazen voeding teruggestuurd naar de dealer die hem op zijn beurt naar mackie opstuurde waar hij tot nu toe heeft gelegen en over twee weken een nieuwe van krijg. Nou een wachttermijn van een dikke twee maanden vind ik niet goed en vooral een maerk als mackie heeft een reputatie hoog te houden maar dat zijn ze in dit geval kennelijk vergeten.
Olé Olé heb nu ok AD!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
3-9-2003 12:08

Victor schreef:

een defect aan een Behringer compressor. Op de eerste avond dat ik het ding gebruikte (jaren geleden) stopte hij er helemaal mee.
DAT had je er niet bij verteld wink ;)
(ik heb hem een tijdje geleden aan Tom verkocht en die heb ik ook nog niet horen klagen).
Heb ik ook geen reden voor happy :)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
5-9-2003 11:52

DJ Brock schreef:

Tja, ik weet niet...mn verkooper heeft toch een EP2500 bij hem liggen...in zn doos...en ik mag hem zo komen halen...maar ik weet nog niet of ik die wil nemen... wink ;)
Zojuist een mailtje gehad van Behringer zelf. Volgens Behringer is het ONMOGELIJK dat een winkel ze heeft liggen. Ze zijn er eenvoudigweg nog niet. Niet in Duitsland, niet in China en dus zeker niet in die winkel in kwestie.

Wellicht heb je je vergist?
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MichaelEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2003
Laatste: 16-6-2004
Berichten: 245
5-9-2003 14:07
het zal wel een ep-1500 geweest zijn die je hebt zien liggen in die winkel.
Olé Olé heb nu ok AD!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)