Forum > Geluid

Tascam cd-302 goede keus ???

(36 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
20-8-2003 17:26

X-tended Dj crew schreef:

Never mind Dré, ik wou enkel de nieuwprijs van dat ding weten sad :(
Opmerking was geen verwijt naar jouw kant.
En of ie nu in Nederland €50 goedkoper isof niet, ik ga daarom geen 400km rijden hoor. laugh :D
Lijkt me ook. Als je hem lokaal voor 750 euro kunt krijgen dan is dat nog steeds een ERG strakke prijs!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
X-tended Dj crewStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-4-2003
Laatste: 26-5-2004
Berichten: 24
20-8-2003 19:02

Dré] schreef:

Lijkt me ook. Als je hem lokaal voor 750 euro kunt krijgen dan is dat nog steeds een ERG strakke prijs!Mij ook. Zeker met die features. Alleen heeft m'n "collega" me er op gewezen dat er - in ons specifiek geval dan - dringendere noden zijn een cd-speler. Versterker en boxen bvb. Want die hadden we meestal wel ter onzer beschikking, maar die waren onze eigendom niet. En da's best lastig. sad :(

Vandaar dat we vandaag een offerte hebben laten maken voor een versterker (jb systems ax700) en twee boxen (ts-15) én de nodige kabels natuurlijk. Alles samen komt dat op een kleine €500. Dus ik vermoed (daar €500 < €750) dat het de "soundset" zal worden...

Eerst nog wat duiten in het zakje brengen, en dan zal het waarschijnlijk de beurt zijn aan een nieuwe cd-speler razz :p
DJYellowStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-7-2003
Laatste: 2-9-2015
Berichten: 110
21-8-2003 00:40
Ok ik zat fout. Ik zal het niet meer doen. Laat iedereen dan maar zelf zoeken naar de prijs en service die ze willen. Maar dan blijven er nog wel een paar onbeantwoorde vragen over die ik zelf ook wel een antwoord op zou willen hebben:

X-tended Dj crew schreef:

De cd 302 heeft fader start, gaat deze (toch wel handige) feature werken op onze Jb systems Talent, of heb je een mengpaneel nodig dat faderstart "ondersteunt"?

Hoe zit het met de features? Werken die naar behoren? BPM counter en beat sinc ook?
Doe mij maar Fohhn!!!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
21-8-2003 00:47
Vrijwel alle spelers werken qua faderstart als volgt:

Tip van de mono mini jack sinken (verbinden) naar signal ground (signaal aarde) en de speler gaat spelen. Sleeve van de mono mini jack sinken naar signal ground en hij gaat terug naar cue.

Bij veel mixers die een faderstartoptie hebben werkt het direct, bij Dateq (en een paar anderen) zul je aanpassingen moeten doen. Kom je er niet uit met bovenstaande tekst dan is dat alleen maar een teken dat je iets probeert te doen dat je beter aan een ander over kunt laten (as usual: no offense).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Ws soundexpresseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-9-2002
Laatste: 18-9-2020
Berichten: 214
13-5-2004 17:40
nu is de speler al wat langer op de markt, dus vandaar n dikke ---kick---

Maar is ie schok-proof? de loop, werk die goed? (seamless)
Is het apparaat te vertrouwen?
Sound-Light-Laser-FoamParty's-Led Dancefloor
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 2074
24-5-2005 19:47
Shockproof nog nooit problemen mee gehad. Met andere spelers vaak wel anders! Verder ook erg betrouwbaar en veel mogelijkheden. De nieuwe versie ondersteunt mp3 en een systeem met tijdcodevinyl. Echer wel minder mogelijkheden op het bedieningspaneel.

Zoals gezegd, de 302 is een behoorlijke speler. Nog nooit problemen gehad qua betrouwbaarheid of functies. Seamless loop gebruik ik niet echt.

Er zit volgens mij wel een bug in... als je met de nummertoetsen een nummer oproept en deze probeert voor af te luisteren mbv cue voordat de cd geladen is, doet hij alsof hij speelt maar geeft hij geen geluid. Even laatje open en dicht en je aanwennen niet de cue vast te houden onder het laden is de oplossing.
Niet goed, wel hard!
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 2074
24-5-2005 20:51
Oeps... had alleen gelezen van de dikke kick... niet dat deze ook al een tijdje geleden was.

Sorry mods ashamed :$

Ik zal heen gaan en proberen niet te zondigen...
Niet goed, wel hard!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)