Forum > Algemeen Forum

Laptop meenemen tijdens het draaien

(37 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
JoniisrStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-7-2008
Laatste: 22-2-2011
Berichten: 57
19-8-2009 13:06
@ Roy,

Op die manier blijft er toch niet veel van de 'compactheid' van een laptop over?
Kan je dan niet gewoon beter een desktop pc meenemen, in een kist bijv? :]
~
MusicXtraEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2009
Laatste: 12-11-2009
Berichten: 168
20-8-2009 18:12
Waarom allemaal zo moeilijk doen?
Een beetje mengpaneel of CD speler kost al snel 1000 Euro, die zet je zonder pardon in de 'gevaren zone' maar een laptop van een paar honderd euro moet ineens aan alle kanten beschermd worden. Als er drank over een mengpaneel of CD speler komt dan is de kans op stuk gaan ook groot hoor.
Zorgen dat je spullen op een stabiele ondergrond staan en je opstelling zo maken dat mensen er niet of moeilijk met drank boven kunnen komen is volgens mij nog altijd de beste bescherming.
Kom je er achter dat het risico op drank over je spullen groot wordt tijdens een feestje, zorg dat je altijd een stuk dik transparant plastic (tafelkleed) bij de hand hebt om over je spullen te leggen.
Zelf plak ik dat spul op 'risico feesten' op de voorzijde van mijn mengtafel, kan ik alles zien en overal bij maar het hele spul is wel bierproof geworden.
Zelfbouw line array is klaar, samen met de subs wel een hele vette stack.
DjbirdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-6-2004
Laatste: 18-10-2023
Berichten: 372
28-9-2009 20:53
Ik ben op zoek naar een laptopstand om mijn laptop boven mijn Prodjuser DM-600 Flightcase neer te zetten.
Ik zie bij de Prodjuser Laptop Bracket dat deze aan een flightcase te klemmen is.
Kan dit ook bij de Prodjuser DM-600 Flightcase ?
En ik kwam ook de DAP Laptop Stand tegen, kan deze ook aan een flightcase geklemd worden, of alleen aan een werkblad?
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
28-9-2009 21:24
Die Prodjuser stand en de DAP stand zijn nagenoeg gelijk. (tenminste qua idee en functie.) Ik heb hier het Dap gevalletje staan, best te doen, soms iets wankel. Ik zou niet willen aanraden om hem aan een fc vast te klemmen, aangezien de fc dan minimaal 3cm dik moet zijn.

Ik schuif de poten van de stand altijd onder de flightcase, dat staat nog vrij stabiel. Nu ik nog zo eens een beetje door de shop struin, valt mij deze ineens op. Dit vind ik tot nu toe toch wel de sjiekste oplossing die ik ben tegengekomen. Wel enorm aan de prijs IMHO
I am a TimeDriver!
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
28-9-2009 23:02
Ik zie een gat in de markt. Als ik dat "uitschuifplateautje" los zou kunnen krijgen. Kwestie van gat in case maken, erin schuiven en vast-poppen. Lijkt mij ideaal.
Meh me lêpke!!!
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
29-9-2009 07:00
Ik denk niet dat dat uitschuifplateau los verkrijgbaar zal zijn.
Losse ladegeleiders, hout en verf dan weer wel. Je hebt dan alleen nog wat houtbewerkingsskills nodig.

Maar inderdaad, mooi kistje zowel door links én rechtshandigen te gebruiken.
En die prijs, ach, als je al een djm, mep7000 en een laptop hebt gekocht dan kijk je toch niet meer zo nauw naar het prijsverschil tussen bijv een prodjuser slant kist+laptop oplossing en de pioneer kist?
Lost in Music
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
29-9-2009 14:23
Was al een tijdje op zoek naar een verkoper van dit kissie, staat ie gewoon hier!
(sinds een paar weken overigens.
Iemand hier deze al gekocht?
Ik wil graag wat detailfoto's zien, dan kan ik Martijn aan het werk zetten wink ;)
Beetje raar als ik met Denon in een PIO kistje kom sad :(
Alles komt goed....
DjbirdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-6-2004
Laatste: 18-10-2023
Berichten: 372
29-9-2009 14:45
Ik heb kistje laatst zien staan bij een concullega van Dre in Rotterdam.
Moet zeggen dat ik het erg strak uit vond zien, maar dat mag ook wel voor die prijs...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)