Forum > Off-Zone

interesse feesten organiseren

(30 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
16-5-2009 22:56

mark_dabomb schreef:

Kom je echter op een dag van de week waarop de betreffende zaal of café het toch niet druk heeft (dus géén vrijdag of zaterdag) kan je al véél makkelijker onderhandelen.
In sommige delen van het land is de vrijdag maar matig, een feestje is dan dus EXTRA, de standaard lui komen waarschijnlijk toch wel...

Ik ken dus veel tenten hier in de regio waar je gratis een feestje zou mogen geven, doordeweeks.
Op zaterdag zit het volgend mij overal standaard vol, voor sommige cafés heeft het dan weinig nut om een feestje binnen te halen, aangezien de kaartverkoop niet voor hun is, en mensen maar zoveel euro bij hun hebben, geld dat maar 1 keer kan worden uitgegeven.. als ze dan een bekende DJ willen kunnen ze het beter zelf organiseren.

ik heb toevallig 4 weken geleden heelsnel een rondje nederland gedaan, op veel plekken was het op vrijdag gewoon 'leeg'.
Alleen in Tilburg en Eindhoven was het echt een bruisend nachtleven(veel mensen op straat, kroegen vol), dit zal dan in de rest van de grote steden in braband ook wel zo zijn... Amsterdam, rotterdam, utrecht en arnhem vielen allemaal tegen, ookal waren er feestjes...
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)