Forum > Geluid

Vintage hoofdtelefoon en cd-speler, wat is een goede keuze?

(37 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Henkie oet neeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-1-2004
Laatste: 5-10-2024
Berichten: 39
28-9-2008 23:57
Ah, koetie koetie de kleine freubelaar happy :)
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 5-10-2024
Berichten: 2076
29-9-2008 08:49
Juist Sylvia,

Die hoofdtelefoon!

Webbie: Eventueel ben ik wel geïnteresseerd in de crossover, ruilen tegen een hoofdtelefoon, uiteraard met bijbetaling van mijn kant, lijkt me wel interessant. Zie ook mijn vragen op het crossover topic.

Groeten,
Joep
Niet goed, wel hard!
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
5-10-2008 11:03
Hallo,

Inmiddels de Denon DN-C640 opgehaald en aangesloten op het netwerk.
Aanmelden op het domein lukt overigens niet (aanmelden met een "@" in de accountstring (scheidingsteken tussen de accountnaam en domeinnaam) gaf zelfs helemaal geen reactie), ik heb hem nu laten "aanmelden" op een lokaal station met een lokale account.
Dat is het enigste wat hij pikte.
Niet echt handig dus.
Inmiddels een mailtje gestuurd naar Denon met de vraag of dit probleem met een nieuwe firmware update op te lossen is.
Firmware updates moeten er zijn, daar ik een artikel heb gelezen waar een ander probleempje werd opgelost door een firmware update.

Verder werkt hij perfect, en is het apparaat eigenlijk de ideale combinatie voor ons (mijn vrouw en ik).
Ik cd's en waves vanaf het netwerk en zij mp3's vanaf het netwerk.

Wat mij overigens opvalt dat hij wel heel erg snel cd's en bestanden vanaf het netwerk opstart.
Nalezend op Internet is de DN-C640 een van de snelst inlezende/startende spelers.

Uploaden (naar het netwerk) van complete of delen van cd's/dvd's (audio en data) is overigens een heel handige optie.
De Denon maakt zelf een map aan op de netwerkshare waar hij de bestanden in kopieërt.

Nu nog een nette 1HE tuner er een keer bij zoeken, dan is mijn vrouw helemaal happy!

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
5-10-2008 14:03
mooi apparaatje (niet bepaald 'vintage laugh :D '). Firmware-update moet je misschien gewoon lief vragen ipv dat deze ergens te downloaden valt (of alleen ergens met een dealer login).

Verder zijn er toch wel meerdere manieren om je binnen een domein aan te melden? domain\user is er toch ook zo één?
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
5-10-2008 14:48
Hallo Dimi,

dimi_v schreef:

Verder zijn er toch wel meerdere manieren om je binnen een domein aan te melden? domain\user is er toch ook zo één?
Klopt, dat is er ook een van.
Beide worden niet geaccepteerd, krijg ook geen fouten in de event-log.

Zoals eerder gemeld heb ik al een berichtje weggedaan naar Denon.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
6-10-2008 18:31
waarom wil je eigenlijk persé een domain user login maken? Ik neem aan dat je op de DC ook een local user kan maken? Mijn ervaring met shares (SMB) en multifunctionals die daar naar toe mogen ('moeten') scannen is ook zeer divers van eenvoudig tot geheel onmogelijk. Alles wat er tussen zit gaat soms met alleen een IP, andere keer persé alleen FQDN. Heeft ook te maken met de implementatie van het protocol in je device.
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
6-10-2008 21:42
Hallo Dimi,

dimi_v schreef:

waarom wil je eigenlijk persé een domain user login maken?
Een "Local User" is ook al goed, maar dat gaat dus niet omdat mijn server een DC is.
Ik neem aan dat je op de DC ook een local user kan maken?
Nope, bij Domain Controllers kun je geen extra lokale accounts meer gebruiken/aanmaken (er is wel een uitzondering namelijk "servernaam\administrator").
Het commando "lusrmgr.msc" kan wel worden gestart, maar je kan er niets mee.
Mijn ervaring met shares (SMB) en multifunctionals die daar naar toe mogen ('moeten') scannen is ook zeer divers van eenvoudig tot geheel onmogelijk.
Net getest, een Athena ThinCliënt en een HDD via USB er aangehangen en gedeeld met SaMBa.
Dan werkt het wel.
De Denon "vreet" alleen nu een kale gebruikersnaam.

Een "Fully Qualified Domain Name" moet volgens mij wel kunnen met de Denon mits voorzien in de firmware (daarom hoop ik op een firmware versie die dat wel heeft).
Linux kan het namelijk ook, de Denon zal ongetwijfeld een simpele variant van een Linux OS hebben.

Helaas nog niets gehoord van Denon Professional.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
10-10-2008 19:53
Hallo,

Vanmiddag heb ik het netwerk probleem kunnen verhelpen na een mailtje van de importeur.
Ook heb ik gelijk de laatste firmware gehad voor de DN-C640.

Hier kun je beiden vinden.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)