Forum > Zelfbouw Speakers

Speakerbouwer gezocht

(35 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Ivo2Ex Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-7-2003
Laatste: 6-1-2010
Berichten: 693
8-9-2008 19:11
ik hoop dat ik het betaalde bedrag terugkrijg
Dat heb ik je toegezegd en dat krijg je.
Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
8-9-2008 19:15

ivo2 schreef:

als je denk, sylvia, dat ik niet oprecht ben, hef mijn account dan maar direct op.
Daar ben ik niet op uit.
Je weet heel goed hoeveel aandacht je op het forum krijgt.
Je weet volgens mij ook prima hoe je dagen bij elkaar op moet tellen (en dan kom je niet op 2 september uit).

Dat zijn feiten, geen rekbare begrippen waar je voor het gemak even een andere draai aan kunt geven. Dat in combinatie met je eerdere misbruik-grapje irriteert me en dat heb ik bij deze laten merken.

Hoe je het verder mer klaas2003 oplost, is wat mij betreft verder aan jullie onderling.
Klaas2003Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-7-2008
Laatste: 25-4-2010
Berichten: 41
8-9-2008 19:18

ivo2 schreef:

ik hoop dat ik het betaalde bedrag terugkrijg
Dat heb ik je toegezegd en dat krijg je.
ik heb het over het betaalde bedrag ZONDER aftrek van kosten wink ;)
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
8-9-2008 19:24

ivo2 schreef:

zou niet de eerste keer wezen dat ik maanden op mijn geld moet wachten nadat ik het produkt heb afgeleverd....
Waarom verwacht je van een klant wel een snelle betaling terwijl je je niet aan je (eigen gestelde!) levertijd hoeft te houden? Goed, een betalingstermijn is wat anders als een leveringstermijn, maar ik kan me helaas niet onttrekken aan het idee dat je met twee maten meet met zo'n opmerking.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
8-9-2008 19:31
en toch wordt er hier ingegaan op details waar wij als buitenstaanders niets mee van doen hebben.

Dat er eens een opmerking zou worden gemaakt over hetgeen als het eens niet goed verloopt, prima... echter heb ik het idee dat er nu een meningsverschil moet worden "uitgevochten" via een openbaar forum... Klaas gaat tot details over, over betalingen en terug stortingen, nog even en we hebben hier alle mails staan welke over en weer zijn gegaan!!

dat we ons uiten over prima werk dat gelevert wordt of over werk dat niet voldoet, prima moeten we vooral blijven doen... zo leren we en blijven we in gesprek.

Ik zou echter niet willen afgeven, opmerkingen maken of mijn ontevredenheid over een persoonlijk iets, (betalingen zijn persoonlijk) willen uiten op een forum tegen een persoon welke hier ook aanwezig is. Hiervoor neem je contact op met betreffende persoon en probeert tot een oplossing te komen.

Dre, in jouw geval is het ook nog net even weer anders in mijn opzicht, het is immers "jouw" forum en jouw webshop. Jij hebt het er verder dus ook zelf in de hand en kunt zelf aangeven wat jij wel of niet tollereert.

Dat je klachten tollereert over jou en jouw zaak op het forum is alleen maar een goede zaak, blijft dit topic lekker leeg, dan doe je je zaken goed!!

Maar dit is slechts mijn gedachte.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
8-9-2008 21:21
Topic wordt, o.a. op verzoek van ivo2, gesloten. Ik sta erachter, omdat ik zelf ook van mening ben dat over de gang van zaken inmiddels wel genoeg is gezegd.

Ik hoop dat ivo2 en klaas2003 er verder in goed overleg met elkaar uit zullen komen.

Terug naar forum Afgesloten topic