Forum > Off-Zone

Hoe klant gegevens verwerken?

(37 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
23-8-2008 13:11

Tom schreef:

maar je hebt luie surfers die gewoon op de eerste pagina waar ze een mail adres tegenkomen (bij mij op elke pagina wink ;) ) gelijk klikken en niet verder lezen.
Ik heb ook het telefoonnummer en mailadres op elke pagina staan, waarom zou je het klanten immers moeilijk maken om contact op te nemen. Toch krijg ik zelden dergelijke mailtjes (af en toe natuurlijk ook wel, en inderdaad, dat wordt meestal niks). Ik krijg wel regelmatig vragen die letterlijk op de site staan (er staan ook zeer uitgebreide help pagina's op en zelfs een zoekmachine). Dus mensen lezen inderdaad niet...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
SoundExperienceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2005
Laatste: 7-4-2015
Berichten: 334
24-8-2008 13:38

Tom schreef:

bij mij staan de prijzen tot in detail ook op de website,
maar je hebt luie surfers die gewoon op de eerste pagina waar ze een mail adres tegenkomen (bij mij op elke pagina wink ;) ) gelijk klikken en niet verder lezen.

Er is wel een kleine nuanse,
als men gegevens geeft, zoals een telefoonnummer en adres en datum,
dan word het meestal wel een boeking....

Alleen een mailtje met daarin: wat kosten jullie voor een feest met 100 man daar en daar, die worden meeastal niks.
Klein detail, misschien ook prijzen inclusief op je website plaatsen voor de particulieren klanten. Verder een prima site, vind het wel een van de meest informatieve dj websites van de laatste tijd.
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet."
Abnpranger@home.nlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-6-2005
Laatste: 1-9-2011
Berichten: 165
24-8-2008 16:45
Tom, ik heb nt ook even je websit bekeken, en je gbruikt een tweetal D2's. Misschien heb je het a wel ergens op he furom gepost, maa heb jij je complete digitale collectie legaal gedownload of geript van je cd's?

Verder sluit ik me aan bij bovenstaande reactie's aan dat jouw site een van de meest informatieve is die ik de laatste tijd heb gezien.
Mr. Jameson...
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
24-8-2008 17:33
Ik citeer:

'Met Numark D2 hebben we een krachtig wapen in huis voor uw verzoekjes. Vrijwel onze gehele muziekcollectie hebben we voor u gedigitaliseerd.

Het is ondoenlijk om onze gehele collectie vinyl en cd's met ons mee te sjouwen. We hebben meer dan twaalfduizend nummers in onze rekken staan. Vrijwel alle hits vanaf eind 50er jaren tot en met heden hebben we op vinyl of cd. De inhoud van deze stelling heeft een gewicht meer dan een ton!'

Ik heb weleens een fototje gezien van zijn vinyl en CD collectie.

MAW, hij heeft alles gedigitaliseerd. Misschien staan er wel wat nieuwe legale downloadjes op. dat kan wel..

Ik had vanmorge ergens een typfoutje op je site gevonden, maar ik weet nietmeer waar het was. als ik het weer weet zal ik het nog even zeggen ;)
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
Abnpranger@home.nlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-6-2005
Laatste: 1-9-2011
Berichten: 165
24-8-2008 19:59
Excuse me, overheen gelezen... ashamed :$
Mr. Jameson...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
24-8-2008 20:39
dank u voor de complimenten ashamed :$
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
24-8-2008 21:00

Tom schreef:

dank u voor de complimenten ashamed :$
Over het design valt te twisten maar qua informatie is het inderdaad een hele duidelijke site die je vanzelf naar de belangrijkste informatie leidt door gebruik te maken van slimme linkjes e.d. Wel een klein tipje, de link naar het filmpje van je scanners is dood. Het gaat om deze pagina, de link onderaan. Verder zitten er wel een paar kleine spelfouten in, d/t regel e.d. maar daar ontkom je toch niet aan.
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
24-8-2008 21:19
het is me wel vaker opgevallen dat er wat kwijt raakt op de website.....
Zelfs wel een in pagina's.

Foutje in de opslag bij de provider denk ik.
filmpje staat er weer wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)