Forum > Licht

info over externe licht contoler als aanvulling op men lightjockey 2

(35 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
30-10-2007 21:50
Heb je Fingers al gekocht? Volgens mij is het product niet gemakkelijk meer verkrijgbaar omdat het discontinued is...

Als je trouwens voor een lichttafeltje op je dmx/in gaat kan ik je garanderen dat je geen problemen zult hebben.
CrazysoundStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-6-2006
Laatste: 19-1-2019
Berichten: 52
31-10-2007 19:44
nee ma heb een mail gekregen van iemand die die wel 2 de hands wil wegdoen

en heb van evdv de bevestiging gekregen dat die daar nog steeds volledig kan worden nagekeken of hersteld moest er ooit iets aan komen wink ;)
TimescapeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-4-2005
Laatste: 7-2-2013
Berichten: 105
1-11-2007 12:34
Toevallig nog iemand die van Fingers af wil?
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
1-11-2007 20:18
1 x bewerkt. Laatst door LJ DaAn op 1-11-2007 20:30

Jurrie schreef:

Verder komt LJ Manager in combinatie met een touchscreen én een dmx faderpaneel de live bedienbaarheid wel ten goede.
Jazeker, als je nou kleur/movement/shutter/gobo van een scanner bv APART programmeert, moet jij kijken hoesnel je ISM een touchscreen kan wissenlen van beweging, kleur, shutter en gobo.

dat lukt je met een tafel niet.....

en voorderest, meerdere dingen snel, dat gaat ookniet goed op een tafel...

Ikzeg: LJ goed programmeren.

Maarten-square schreef:

Je hebt dus eigenlijk een hele simpele tafel nodig met een paar faders en wat zelf toewijsbare knoppen en klaar ben je!
Jij hebt zeker nognooit met LJ gewerkt.
Bij LJ kan je onder al je toetsen van je toetsenbord dingen kwijt, zoals kleur veranderen, shutter aan/uit...etc etc...

Crazysound schreef:

kwestie bij hetzelfde merk te blijven minste programma problemen
Martin dacht dit vroeger ook... als we maar bij ons eigen protocol blijven....

Maarja, dat is dus niet 'slim'..en daarom werkt Martin LJ met een DMX in.. en zouden alle tafels er dus op moeten werken.
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
1-11-2007 21:38

LJ DaAn schreef:

[citaat van Maarten-square schreef:

Je hebt dus eigenlijk een hele simpele tafel nodig met een paar faders en wat zelf toewijsbare knoppen en klaar ben je!
Jij hebt zeker nognooit met LJ gewerkt.
Bij LJ kan je onder al je toetsen van je toetsenbord dingen kwijt, zoals kleur veranderen, shutter aan/uit...etc etc...
quote schreef:

Ik heb al heel vaak met martin LJ gewerkt en ken het programma door en door. Ik weet dat je veel onder je toetsenbord kwijt kan. Je kan background cues laden, sequences flashen en nog veel en veel meer. Maar dat neemt nog niet weg dat een apart paneel met wat overzichtelijke knoppen en faders niet heel veel toegevoegde waarde heeft.

Verder ben ik het wel met je eens dat alle functies apart programmeren (transparant programmeren dus, je maakt gebruik van transparante cues) heel veel voordelen heeft. Een overzichtelijk touchpanel, gecombineerd met handige sneltoetsen (zorg in iedergeval dat je strobo e.d. ergens achter een knopje hebt, op toetsenbord óf los paneel!) en gebruik maken van de audio trigger functie (via line-in of via modulatie door in het ritme op de spatiebalk te rammen) maken LJ een makkelijke, snel programmeerbare sturing.

Maarten
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
CrazysoundStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-6-2006
Laatste: 19-1-2019
Berichten: 52
1-11-2007 21:50
moet je 100 procent gelijk geven Maarten-square
Met da touchscreen transparant kleuren en een goed toetsenbord kom je ver genoeg voor mijn toepassingen .
Maarja heb ook bijna niets moeten betalen voor de fingers 250€ dan kan het toch nooit geen kwaad om het mee te gebruiken wink ;) .

Terug naar forum Reageer (zonder quote)