COOL EDIT PRO 2.0
(31 reacties. Pagina 4 van 4)Moderator(s): Dré
RademakersVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 28-7-2003 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1345 | 15-5-2004 23:26 |
De geluiden die in een nummer zitten stel je inderdaad van te voren onderling op elkaar af. Het hele nummer bewerk je vervolgens De bewerkingen die in een editprogramma mogelijk zijn, overschrijden de mogelijkheden van de meeste produceerprogramma's. Niet alleen kun je een groot aantal bewerkingen nauwkeuriger uitvoeren, omdat het programma op een aantal processen/bewerkingen uitgebreider ingaat (als de meeste produceerprogramma's). Er zijn ook bewerkingen die je alleen in een edit-programma kan uitvoeren. Bovendien zul je na een bepaalde tijd een aantal presets hebben gemaakt, die in één seconde de sound aan een nummer geven, waar je anders wel erg lang mee bezig bent. Ik pas wat dat betreft alleen regels toe, die het makkelijker voor me maken, te bereiken wat ik wil, hoe onconventioneel die ook mogen lijken. Mvg Johan | |
1-2-3-4-hoedje-van... | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 15-5-2004 23:51 |
En met dat bewerken moet je dus erg oppassen, want iets dat op CD vet klinkt, kan op vinyl heeeeeeeeeel anders klinken en ik kan het weten (uiteindelijk is dat ook de test of een track goed geproduceerd is jah of nee). | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! |