Forum > Geluid

Wie kent deze PA-versterkers?? Stanmax. (zie foto's)

(31 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Total tommyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
6-7-2007 15:15
heej, ja was vroeg thuis, avondje cola vanwege infectie aan elleboog! uurtje of 12..

Toch met de Actieve JBL set (is volgens mij huur van big one) is niks mis, alleen met de geluidsman wel! Zowiezo was bandje beetje alla ik ben een zoutzak hype. haha you get my point?

maar de Drums wat strakker laten klinken beetje meer laag erin en dan was het al heel wat meer geweest. Zang wat Minder vol en meer hoog + galpje erin. wa shet totalplaatje al anders!

en wat een geflikker op dat poduim met dat stand alone ledbar. poeh de zangers had de hele avond geen aandacht:P

MVG,
Tom van Duuren
volgende week de schade maar ff inhalen (gezien de (B) dan:P)
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.
TBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 14-1-2018
6-7-2007 15:52
Ha ja, ach het is een hobbyband he, zo moet je het maar zien :)
De vorige geluidsman van die band was pas erg... Avondje Oranjerie, ik denk ik hoor totaaaaaal geen Bass Drum. Ben ik even naar de geluidsman gelopen, bleek dat hij de schuif van de bassdrum gewoon op 0 had staan, vergeten! Echt erg :)
Heb ook wel eens het geluid van die band gedaan trouwens...
Die JBL-set is idd niks mis mee. Voor het eerst dat ze die gehuurd hebben trouwens (idd van Big One), normaal hebben ze een LEM-setje.
Is volgende week donderdagavond weer feest in t dorp? Dan moeten we maar even biertje drinken! Heb je trouwens msn? Kunnen we daar even verder lullen, anders wordt dre boos :D (sorry dre, dit is het laatste "persoonlijke" berichtje)
blomtimo@hotmail.com

Terug naar forum Afgesloten topic