Forum > Algemeen Forum

Light - Geluid Nieuwjaar

(132 reacties. Pagina 4 van 14)
Moderator(s): Dré
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
5-12-2006 23:15
Sorry dat ik me er weer in meng.
Volgens mij zeg je om 20.18 uur dat je al een setje gehuurd hebt, en om 22.24 uur vraag je hoever je komt met 1500 euro?
Wat is het nou? Is er al wat gehuurd of gaat het budget nu omhoog?
Verder hoe staat het nu met de offerte aanvragen bij de verhuurders in de buurt zoals al door meerdere mensen word aanbevolen?
Nu ook via de .eu te bereiken.
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
5-12-2006 23:24
2 x bewerkt. Laatst door René Eppink op 5-12-2006 23:26
Tipje aan de OP: Gebruik de edit-knop.

Ik moet zeggen dat ik enigzins sceptisch ben over dit topic, een aantal dingen zoals budgetten die van tijd tot tijd nogal willen verschillen komen me bekend voor. Ik raad je aan de wijze raad van Tom en Ruud Schepers aan het begin van dit topic ter harte te nemen. Wil je zelf een dikke vinger in de pap dan laat je duidelijk je wensen weten aan de verhuurder en spreek je het desnoods 3 keer door met hem.
Maarja, dit is allemaal ook al eerder gezegd in het 'Geluid in club'-topic dus ik heb opzich eigenlijk niet veel toe te voegen. shut up :X (behalve dat ik het wel leuk zou vinden als je in dat topic een keer een update geeft)
GigoloStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-4-2005
Laatste: 17-8-2024
Berichten: 42
5-12-2006 23:24
[quote=Ruud Schepers]
Volgens mij zeg je om 20.18 uur dat je al een setje gehuurd hebt, en om 22.24 uur vraag je hoever je komt met 1500 euro?
Zou hij niet bedoelen dat hij er OOIT al eens een setje heeft gehuurd?
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
6-12-2006 01:51
damm dat hieraan weer zoveel tijd wordt besteed??
Is net als zijn vorige topic, volledig onduidelijk, spreekt zich weer meerdere malen tegen. en ga zo maar door.

Ik denk dat we met een dromer te maken hebben. Prima. Maar jongens dat jullie je de tijd aan verbruiken.

laugh :D ik heb tijd over laugh :D man van ziek zijn krijg je energie ofzo??

maar nu ben ik wel weer erg offtopic..

maarja alles is reeds een keer gezegd en al meerdere keren als adviezen naar de TS geschreven. Echter wil deze geloof ik geen adviezen aannemen en blijft dromen.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
DJ_SCARAViLiiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2003
Laatste: 9-4-2015
Berichten: 276
6-12-2006 07:02
denk wat je wil, mensen die me niet serieus nemen hoeven niet te replyen

ik heb OOIT eens setje gehuurd.
voor nieuwjaar wil ik er dus nog 1tje huren. budget = 1500 EURO.

zo, mijn voorkeuren staan in de eerste post.
hiermee is alles duidelijk
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-12-2006 09:00
Los van of dat setje uiteindelijk gehuurd gaat worden snap ik echt niet wat de "jeugd van tegenwoordig" nou bezielt.

Het leukste aan producties is het ontwerpen, plannen en bedenken van licht, geluid, het maken van een begroting, het onderhandelings-spel met verhuurders, etcetera!

En wat zie ik hier gebeuren? Dat leukste deel geeft de TS uit handen?!

Onbegrijpelijk.

Behalve dat je totaal geen plezier aan een productie als deze zult beleven op deze manier, kom je natuurlijk niet bepaald verder in de "echte" wereld. Zou wat zijn als je voor elke productie een forum nodig hebt omdat je anders geen idee hebt wat te doen.

Nogmaals, laatste maals, hoe je het wilt zien: Verhuurders zijn NET mensen, en je kunt er een zeer fatsoenlijk gesprek mee voeren. Laat zien dat je enthousiast bent, er wel het een en ander van weet, en graag goede raad hebt bij wat in te huren, hoe te gebruiken, etcetera.

Lijkt tegenwoordig wel alsof ieder totaal niet-creatief en niet-zakelijk persoon TOCH maar zo nodig een "bedrijfje" moet hebben en zich verschuilt achter een internet-profiel. In de ECHTE wereld zul je dit soort vragen moeten stellen en gesprekken moeten voeren (met de partijen die je gaan leveren).
Light Image
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-9-2024
Berichten: 13472
6-12-2006 11:23

DJ_SCARAViLii schreef:

hoi,

wij organiseren bij nieuwjaar een fuif.
Jaarwisseling 2007-2008 mag ik hopen? Als je NU nog dingen moet gaan regelen voor een feest dat over minder dan één maand begint, op een van de drukste dagen van het jaar dan ben je, wat mij betreft, toch wel erg (te) laat...

Overigens zien we dit soort topics wel vaker voorbij komen (en dan helemaal doodbloeden). Vandaar dat de moderatoren tegenwoordig dit soort topics met verhoogde aandacht volgen en zeker een foto reportage van het feest verwachten.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ_SCARAViLiiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2003
Laatste: 9-4-2015
Berichten: 276
6-12-2006 22:35
fotoreportage zal er zeker komen, zal ik ze hier even posten.
"alles" is al geregeld voor de fuif, zaal, flyers, affiches, inkomkaarten, dj's (10 top dj's van belgië en daarbuiten)..
"alleen" licht en geluid moet nog geregeld worden.

ik geraak er wel uit, maar vroeg gewoon jullie mening, en eventuele offertes om te vergelijken natuurlijk.

ben er ooit in geslaagd om een feesje op 3 dagen te organiseren (onzin?)
neen, zaal voor 150 personen, 200 aanwezigen. €100 startkapitaal (alles naderhand betalen) en een zeer ruime winst (factor 20 met startkapitaal)

ik wil hier niet zeggen dat ik een organisator van jewelste ben, maar dat het meestal wel op z'n pootjes terechtkomt (sta er niet alleen voor)

Grtzz
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
7-12-2006 00:09

DJ_SCARAViLii schreef:

fotoreportage zal er zeker komen, zal ik ze hier even posten.
"alles" is al geregeld voor de fuif, zaal, flyers, affiches, inkomkaarten, dj's (10 top dj's van belgië en daarbuiten)..
"alleen" licht en geluid moet nog geregeld worden.

ik geraak er wel uit, maar vroeg gewoon jullie mening, en eventuele offertes om te vergelijken natuurlijk.

ben er ooit in geslaagd om een feesje op 3 dagen te organiseren (onzin?)
neen, zaal voor 150 personen, 200 aanwezigen. €100 startkapitaal (alles naderhand betalen) en een zeer ruime winst (factor 20 met startkapitaal)

ik wil hier niet zeggen dat ik een organisator van jewelste ben, maar dat het meestal wel op z'n pootjes terechtkomt (sta er niet alleen voor)

Grtzz
En de brandweer vond dat oké?
DJ_SCARAViLiiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2003
Laatste: 9-4-2015
Berichten: 276
7-12-2006 10:07
op 3 dagen ga je echt geen vergunningen meer aanvragen want dat duurt meestal langer.
brandweer wist er niets van, maar wel genoeg (6) brandblussers en waterslang waren voorzien.

Was privé-feesje, invitation only. buitenwipper heeft volk buiten moeten laten wachten. 10 buiten, 5 binnen en van die toestanden. (was ook 1 vn men eerste feesjes). daar leer je uit!

Grtzz

Terug naar forum Reageer (zonder quote)