BR-118's en ? X-15 ?
(33 reacties. Pagina 4 van 4)Moderator(s): Dré
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 11-9-2006 18:40 |
ha arjan, die hou ik in gedachte.. naja gister dus op de kermis in Lichtenvoorde. Niet al te grote tent (met open voorkant), meteen aan het kermis terrein, voor ons een grote attractie met een flinke geluidsset, naast ons ook nog een open tentje met een dj en een veels te grote installatie. De eigenaar van de tent waar wij speelden met een rock en roll band had mij verzekerd dat het wel mee zou vallen kwa attracties en het cafe naast hem geen geluid buiten zou zetten, alleen een tap. jaja... road performance dubbel 15" top met 4 dubbel 18" laagkasten in dat tentje naast ons. naja het geheel zo goed mogelijk proberen te richten en afregelen en het geluid in de tent gehouden. Ging allemaal aardig goed. Mijzelf niet laten gekmaken en de set netjes laten spelen zonder constant in de max te draaien. was opzich goed te doen, in de tent net geluid, geen last van de buren, daarbuiten alles door elkaar en een grote zooi. Mijn set hield zich heel goed tegen dat bassgeweld van de buren. (ik had staan 4 maal 12/1,5" top 4 maal b118.) Jammer dat de "buren" telkens als de band weer ging spelen nog harder aan de knoppen begonnen te draaien. op het podium erg moeilijk om te spelen, veel last van de bass van de buren. echter hebben de kasten mij niet de indruk gegeven dat ze harder, strakker of beter presteerden. Was misschien ook relatief moeilijk horen ivm andere bassdreunen. Van de week nog eens proberen, op een rustig moment. | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... | |
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 11-9-2006 18:45 |
sound-impulz en max?? jullie zijn inmiddels voorzien?? zijn eruit wat het gaat worden?? of hoe moet ik het zien.. er is nu reeds veel verteld over de b118 kast echter na de vraag om welke top het gaat is er geen reactie meer geweest?? zoals hier dus ook al geschreven.. gebruik deze kasten in combi met verschillende toppen, dubbel 12/1,5" Beyma, 15/2" Beyma of sinds kort de Pas212 enkele 12" met een 1,5 hoorn, dan wel 2 per 2 kasten. | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... | |
Sound-impulzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-6-2006 Laatste: 3-3-2011 Berichten: 31 | 12-9-2006 22:25 |
srry, Het gaat om de K-115 topjes van D(r)AP Tenminste nu nog... In de toekomst is het de bedoeling dat we met dezelfde subs een dubbele set bouwen (van 2 met k-115 naar 4 subs met ook eigengemaakt toppen) Dus eigenlijk moeten de subs aan deze twee eisen voldoen... | |
Out of order | |
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 13-9-2006 13:07 |
die K115 kasten houden je B118 zeker niet bij. Heb ik hier ook wel eens gebruikt maar moet de bass erg terug draaien wil je het in evenwicht houden. jullie zijn er dus nog steeds niet uit wat het gaat worden? overwegen jullie ook om een stel topkasten te bouwen? neem even contact op met ivo (iven) hij heeft een goede passende top. succes. | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... |