Forum > Geluid

NIEUWE GELUIDSET KOPEN!!

(31 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Dj pacificStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 31-7-2022
Berichten: 405
17-5-2006 16:50
misschien de actor dx overwegen van HK audio?

mij is verteld dat deze set de 500 man moet halen, zit wel helaas 900 euro boven je budget..
Ik gebruik enkel A-merken: Adam Hall, American audio, American dj....
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
17-5-2006 18:07

BGijs schreef:

Volgens mij heb je idd gelijk stephan, dat is dezelfde als ik gevonde had.
Ik wist nie dat daar de nummers weleens veranderde, maar hier heb je hem dus.
Nee, nee, neen. Verkeerde set. Je denkt toch hopelijk niet dat ik je wil wijs maken dat je met dit mini setje 400 man kan pakken??

Zelfde aanbieder heeft tevens deze set te koop staan (eigenlijk zijn het twee sets): 4 x px2612s en 4 x de G18s. Per set vraagt hij op heuff (en wat is er moeilijk aan zoeken op heuff, want ook DAAR hebben ze een zoekfunctie) 2500 euro ex. btw. Samen maakt dit 5000 ex. btw. Verder is het zo dat de advertentienummers niet veranderen, maar wel de pagina's waarop deze worden weergegeven. Advertentienummer is dus (nog steeds) 7718.

En ja, ik zou in jouw situatie serieus geïnteresseerd zijn; ga eens luisteren zou ik zeggen;-)

edit: Merkwaardig: Purplehaze biedt op heuff.nl de 'zware' sets aan als volgt: "Sets zijn 1 jaar oud nu voor € 2.500,- excl .btw in zeer goede staat. (prijs per set excl. btw nieuw: € 5.650,-)" Op zijn site echter, biedt hij de set niet aan als totaalprijs, maar enkel alle kasten los voor 700 euro. Dit maakt 2800 euro de set. Daarnaast is het weer raar dat de 'mini' set toevallig ook 2500 euro moet kosten en een oorspronkelijke nieuwprijs van 5800 euro heeft.

Heren Audio Logic, wat klopt hier niet?
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)