Forum > Geluid

Problemen met de shure whitelabel.

(53 reacties. Pagina 4 van 6)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
7-9-2005 13:31
Het verschuiven van de naald is naar mijn idee geen oplossing.

52mm is de ideale afstand en daar hoort een whitelabel dus ook gewoon onder te werken. SIM-PEL.

Dat Shure niet in staat is om een element te maken met een naald die consistent is qua kwaliteit is naar mijn mening een kwalijke zaak. Nu moet je namelijk maar een naald gaan kopen in de hoop dat ie goed zal gaan werken.

Oplossingen zoals het verlengen of verkorten van de overhang zijn naar mijn mening geen oplossingen omdat je dan weer tegen andere problemen aan loopt zoals fase verschillen.
Zodra de anti skating van de draaitafel uit word gezet werkt het element ook gewoon goed..... maar dat betekend niet dat ik omdat shure niet in staat is een fatsoenlijk element te bakken zonder anti skating moet gaan draaien.

Ga NU bellen met de importeur by the way :-P

[edit]...en die is net lunchen...[/edit]

[edit]Net de importeur aan de telefoon gehad en ik ga proberen het probleem in de ophanging op de foto te zetten zodat de importeur de fabrikant er mee op de oren kan slaan en die het probleem op kan lossen.[/edit]
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-9-2024
Berichten: 13472
8-9-2005 13:57

Sylvia schreef:

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of er altijd verschil tussen naalden kan zitten, aangezien ik nu twee verschillende elementen heb. Daar komen we dus achter als ik mijn tweede DJ S in huis heb.
Waar geproduceerd wordt zijn toleranties. Waar toleranties zijn zijn verschillen. Goed is als de toleranties zo zijn dat er geen verschil wordt waargenomen (maar bij veel elementen is dat helaas niet het geval).

White Label is natuurlijk een ander verhaal. White label ziet er mooi uit...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DjpieterlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 10-4-2009
Berichten: 91
8-9-2005 15:20
Ik had hetzelfde probleem, niet willen plakken bij het back-cuen. Ik heb de andere omgeruild. Nu geen problemen meer, werken super.
NdewitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-9-2005
Laatste: 28-8-2006
Berichten: 108
8-9-2005 16:22
Bij mij brak 1 naaldje na 1 klein incidentje als een twijgje af. Verder fijne dingen.
Aangeboren talent in negatief overkomen, kennelijk.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-9-2005 18:10

Dré schreef:

White label ziet er mooi uit...
En dan houd het op ;-)

Vandaag de elementen mee gegeven aan een vriend van me die ze onder de micro gaat leggen en er meteen pics van maakt.

Fout zit in de ophanging, gisteren naalden bekeken onder de microscoop hier in huis en de naaldtips zijn verder helemaal in orde. Alleen kon ik hier niet fatsoenlijk de naald onder de microscoop krijgen zodat ik het rubber ook kon bekijken.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
8-9-2005 19:57

Reind schreef:

Dré schreef:

White label ziet er mooi uit...
En dan houd het op ;-)
Ben ik het niet helemaal mee eens, de huidige situatie is natuurlijk knudde, maar als de white label gewoon werkt zoals ie hoort te werken is het een prima naald!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
8-9-2005 20:05
Maar is blijft vervelend dat je bij aankoop maar moet afwachten of je er eentje hebt die het goed doet of niet. Hoewel ik niet weet welk percentage problemen geeft, klinkt het mij toch een beetje in de oren als prijsschieten op de kermis.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-9-2005 21:15

Tribal Chef schreef:

Ben ik het niet helemaal mee eens, de huidige situatie is natuurlijk knudde, maar als de white label gewoon werkt zoals ie hoort te werken is het een prima naald!
Je zegt het goed..... ALS het werkt.

Na een beetje onderzoek kom ik echter tot de conclusie dat het 50/50 is of je een goede of slechte naald te pakken krijgt.
En dat zijn natuurlijk geen cijfers om trots op te zijn ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-9-2024
Berichten: 13472
9-9-2005 10:34

Tribal Chef schreef:

Ben ik het niet helemaal mee eens, de huidige situatie is natuurlijk knudde, maar als de white label gewoon werkt zoals ie hoort te werken is het een prima naald!
Ik kan er natuurlijk niet al te diep op ingaan MAAR kijk eens met een vergrootglas naar de naald terwijl hij op de plaat staat (en dan kijken vanaf de zijkant)...

En vergelijk DAT maar eens met om het even welk ander DJ element...

<<<<<<<<<<<

Saillant detail: Ik zou net naar de webshop om de White Label op te zoeken (zodat ik hem kan deactiveren o.i.d.) en maakte per ongeluk een typfout door Shite Label in te typen.

Hmmm.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
9-9-2005 11:18

Dré schreef:

Tribal Chef schreef:

Ben ik het niet helemaal mee eens, de huidige situatie is natuurlijk knudde, maar als de white label gewoon werkt zoals ie hoort te werken is het een prima naald!
Ik kan er natuurlijk niet al te diep op ingaan MAAR kijk eens met een vergrootglas naar de naald terwijl hij op de plaat staat (en dan kijken vanaf de zijkant)...
Hmmmm hadden we daar ooit niet eens een theorie over dat als je een ronde punt door een gleuf heen trekt het vrij weinig uit maakt onder welke hoek ie dat doet. (bowlingbal door de goot verhaal)

Natuurlijk vergroot je wel je contact opppervlak maar dat is niet helemaal zoals het hoort...

Zal vanavond eens gaan tekenen (kan ik meteen mijn teken tablet uitproberen) over hoe een whitelabel naald in de groef staat en wat het verschil is ten opzichte van de concorde (heb hier nog een oude concorde pro liggen).
Als het eindresultaat toonbaar is zal ik het hier ook wel even posten ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)