Forum > Geluid

Problemen met de shure whitelabel.

(53 reacties. Pagina 1 van 6)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
2-9-2005 23:34
Ik heb hier liggen 2 zo goed als hagelnieuwe whitelabels die amper gebruikt zijn en weg mogen omdat ik er niet helemaal tevreden over ben.

Op mijn draaitafel gedraagt 1 van de 2 whitelabels zich nogal vreemd en dat probleem is terug te voeren naar de naald naar mijn mening. Geen problemen met de elementen dus maar een naald die niet naar mijn zin is.

Naald is terug gestuurd naar Dre en is daar getest. Bij new-line had Dre geen last van de naald dus dan zal het wel aan mijn SL's liggen aangezien de naald daar gewoon niet fatsoenlijk wil werken.
Heb het ook maar met 1 naald, de ander is rock solid.... zelfs bij 1,5 gram.

Vandaar dat ze dus weg mogen voor de prijs van 2 Concorde DJ's en dat is dus 150€.
Iemand die een concorde DJ of Electro op zijn draaitafel heeft zitten en ze om wil ruilen met de whitelabel is ook prima maar dan moet de naald wel in nieuwstaat zijn.

Naalden van de whitelabel zijn zo goed als nieuw en hebben er nog geen 10 draai uren op zitten. Ze leveren ook alleen bij mij problemen op zoals hier boven vermeld, Dre heeft ze getest en goed bevonden.
Ik ben ze nu alleen alweer spuuuuuuuuugzat met dat geklooi en wil gewoon weer concorde's.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
2-9-2005 23:37
Hmz, ik mag ze zeker niet eerst even een keertje relaxed testen op mijn SL's?
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
2-9-2005 23:55
Jij wel ;-)

Ben alleen pas aan het eind van de maand weer een keer in Utrecht. Kan ze desnoods wel naar je opsturen als je dat zelf ook aan durft (ik zou niet weten waarom niet ;-))
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
3-9-2005 00:10
Ik vind het prima.

Wat nog makkelijker is dan opsturen: mijn lief werkt eens per 2 weken in Harderwijk op dinsdag in een winkel in het centrum. Als je eventueel tijd hebt om ze daar in de winkel af te droppen?

Mail maar even wat je wilt, aangezien je met mij laten testen nog geen verkoop hebt en ik nog niet keihard heb onderhandeld over de prijs wink ;) kan ik me voorstellen dat je misschien voor meer zekerheid gaat en nog even af wilt wachten?

Ik hoor het wel van je.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
3-9-2005 00:16
Dit klinkt beter: wink ;)

"Ik heb nog 2 bijna ongebruikte Shure whitelabels liggen. Ik zweer bij deze elementen en wil nooit meer wat anders. Deze twee heb ik niet meer nodig, want ik heb nog 12 setjes Whitelabels liggen. Ik hoop dat ik er iemand net zo gelukkig mee kan maken als ikzelf. Voor maar 150 euro zijn deze schoonheden van jou. Reageer snel!"
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
3-9-2005 00:21
En juist DAN had ik, als de ad van Reind was, een béétje argwaan gekregen.

[EDIT]Overigens heb ik hier een zo goed als nieuwe Ortofon Condorde DJ S met reservenaald en een Concorde Pro (van een jaar oud en voorgeschiedenis onbekend) op mijn TT's zitten.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-9-2005 00:33
Nah kan wel zeggen dat ik ze geweldig vind maar dat vind ik ze niet.

Ten eerste ben ik niet iemand met een zachte handling op de SL (ik kom tenslotte uit harderwijk en harderwijkers zijn gewoon lompe boeren).
Vreemde is dat er bij mij gewoon 1 niet wil werken zoals ik het wil en het naaldje bij Dre gewoon wel goed werkte.
Nu kan ik gewoon weer een nieuw naaldje kopen maar dan is het iedere keer weer afwachten of ie wel of niet goed werkt en daar heb ik geen behoefte aan.
1 is rock solid, de ander niet..... hoe dat komt mag joost weten maar ik ga dus over op iets waarvan ik weet dat het altijd en zonder dat ik er een vraagteken bij hoef te plaatsen werkt zoals IK dat wil.

Ten tweede gebruikte ik de whitelabel voor final scratch 1,5. Nu ga ik binnen niet al te lange tijd overstappen op FS2 en die kan wel overweg met de Ortofon elementen (FS1,5 vereist een high output element).

Ten derde..... ik gebruik veel de gain als volume regelaar en op mijn Ecler is gain dicht niet geluid uit. Pak daar ook nog eens een high output element bij en je kunt je gain bijna dicht laten staan (Op de nuo hier in huis staat de gain nu net een kwart open en die zie ik liever over de helft gaan en nog in het groen.)

Ik vind de whitelabel dus voor mij persoonlijk niks. Er zijn er genoeg die er bij zweren en nergens last van hebben maar ik niet. En om nou een passend setje SL's te zoeken die wel bij mijn whitelabels passen gaat me net iets te ver ;-)

En Syl.... ik vind het prima. Mocht er in de tussentijd wel een koper zijn en wil jij ze niet dan kun je ze altijd nog naar me opsturen en stuur ik ze wel weer door naar die persoon.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-9-2005 00:52
Overigens is er net al een airbrush apparaat langs een oude concorde Pro gegaan (ding had een kapot pennetje wat boven op de aansluiting zit) en het lijkt er op dat je met een beetje handig tape werk ook een Concorde Pro mooi roze kan krijgen.......
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 430
3-9-2005 17:43
Hmm, ik ben er achter gekomen dat scratchen toch maar niets voor mij is en heb dus nu twee van die roze dingen op mijn draaitafels zitten terwijl ik mijn plaatjes eigenlijk gewoon aleen maar de goede kant op laat draaien. Zie ik hier een ruil/verkoop oid?
The return of the BoomBap
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
3-9-2005 17:58
Dan zul je even moeten wachten totdat ik ze getest heb, want ze zijn al onderweg naar mij via connecties in Harderwijk. (Ze zijn inmiddels veilig en wel onder de bloempot vandaan gevist Reind laugh :D .)

Ik krijg ze waarschijnlijk morgen in huis. Laat het wel even weten.

Hoezo is scratchen niks voor jou Jelmer? Wil het niet lukken?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)