Aankoop skytracer / skyrose
(43 reacties. Pagina 4 van 5)Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 9-3-2008 12:18 |
KVM schreef: Units worden zie je vrij veel op mp aangezien ze her en der verboden worden.Wat voor een verboden zijn dat? in de algemene zin (per gemeente? Of verboden om definitief te plaatsen. Met andere woorden: is het op die plekken noodzakelijk om (officieel ) een vergunning aan te vragen? (alle begrip als je geen antwoord hebt op alle vragen hoor ) | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 9-3-2008 13:12 |
probeer ik dan misschien wel.. als ik hier geen andwoord krijg. en als ik er even tijd voor. normaal gesproken alleen tijd na 9 uur savonds ofzo. dus vandaar misschien. maar ik ga het proberen de dagen worden langer beetje jammer als het feest begin zomer is ;) | |
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 9-3-2008 13:50 |
big bang schreef: ?Wat voor een verboden zijn dat? in de algemene zin (per gemeente? Of verboden om definitief te plaatsen. Met andere woorden: is het op die plekken noodzakelijk om (officieel ) een vergunning aan te vragen? (alle begrip als je geen antwoord hebt op alle vragen hoor ) Op de Lichthinder site te vinden. Uiteindelijk is de skybeamer van McDonalds Deventer om deze reden op MP geplaatst. watje schreef: als ik hier geen andwoord krijg.en als ik er even tijd voor. normaal gesproken alleen tijd na 9 uur savonds ofzo. dus vandaar misschien. maar ik ga het proberen Als ik er tijd voor heb .....misschien.... is niets anders dan een of andere @#$ smoes. D.w.z. je staat achter je totaalproduct of je staat het niet.In jouw geval sta je dus duidelijk niet achter je totaalproduct, misschien moet je je afvragen of je wel geschikt bent voor datgene waar je mee bezig bent. (en dan doel ik vooral op "het organiseren") de dagen worden langer beetje jammer als het feest begin zomer is ;) Uiteindelijk heb je er dan domweg niet over nagedacht.Martin. | |
kvm entertainment | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 9-3-2008 17:05 |
okey het was misschei te snel een vraag stellen. vind die dingen echter nog steeds gaaf, dus ga deze week de gemeente een belletje doen. ik laat het jullie weten okey? | |
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 9-3-2008 17:46 |
Lijkt me een strak plan. Als je gaat bellen, toon dan wel het nodige doorzettingsvermogen. Ik ben eens 1,5 uur aan het telefoneren geweest om een paaltje in de Utrechtse binnenstad te laten verwijderen, om uiteindelijk uit te komen bij een afdeling van de Politie waarvan het merendeel van de personen die ik bij Gemeente en Politie heb gesproken niet eens wist dat die bestond...Bureau BAS. Mijn indruk is dat er nauwelijks wetgeving bestaat over Skyroses. Er wordt vaak reactief opgetreden n.a.v. klachten van omwonenden. En denk nou niet: oh dan zet ik hem gewoon neer en merk ik het dan wel, is niet verstandig en zonde van je investering. Dus heldere vraag formuleren, duidelijk zijn over de lokatie, datum, tijden en het apparaat zelf. Pen en papier bij de hand om te noteren wie je hebt gesproken (naam, afdeling, tel.nr.) en doorbellen tot je een antwoord hebt. Maw: niet zo wazig doen als hier op het forum, want dan ga je binnen de ambtenarij nergens komen. | |
Lars velingStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-9-2007 Laatste: 11-10-2013 Berichten: 27 | 9-3-2008 20:00 |
thx coahts (als je dat zo schijft ) nee maar je hebt gelijk | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 9-3-2008 22:01 |
Sylvia schreef: Maw: niet zo wazig doen als hier op het forum, want dan ga je binnen de ambtenarij nergens komen. | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 15-3-2008 17:32 |
zo, nou. daar heb je dus ook niet veel aan. ik heb ze gebeld, uitgelegd wat ik wou. of dit mogelijk was. eerst werd ik doorverbonden. Maar ook hij kon er niks over zeggen. Werd ik nog een keer door verbonden. Kreeg ik iemand aan de telefoon die de lampen wel kende. Ik nog een keer uitgelegd. Zegt hij: "Je moet hem gewoon neerzetten. niemand die er wat van zal zeggen en zelfs als ze de gemeente bellen. dan is dat de volgende dag en is de skytracer toch al weg." Ik vroeg, en wat als ze de politie bellen? "de politie komt niet voor een lampje dat in de lucht schijnt" Het kwam er wel op neer dat dit gold omdat het gewoon voor 1X is. niet voor vaste installaties. Ik heb ook nog naar bepaalde graden gevraagd waarop hij zou mogen staan. Maakte allemaal niks uit. En hij wenste mij een goed feest toe. Zou ik het er op deze manier gewoon op kunnen wagen? of zou ik toch moeten proberen eventueel met de politie te overleggen? met vriendelijke groet martin | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 15-3-2008 21:24 |
watje schreef: eerst werd ik doorverbonden. Maar ook hij kon er niks over zeggen.Werd ik nog een keer door verbonden. Kreeg ik iemand aan de telefoon die de lampen wel kende. Ik nog een keer uitgelegd. watje schreef: Zegt hij: "Je moet hem gewoon neerzetten. niemand die er wat van zal zeggenen zelfs als ze de gemeente bellen. dan is dat de volgende dag en is de skytracer toch al weg." Ik vroeg, en wat als ze de politie bellen? "de politie komt niet voor een lampje dat in de lucht schijnt" In de meeste gevallen werd er alleen actie ondernomen als mensen klaagden dat het licht recht bij hun binnen scheen. Daarnaast heb je dus nog het luchtvaart-verhaal. watje schreef: Het kwam er wel op neer dat dit gold omdat het gewoon voor 1X is. niet voor vaste installaties. Ik heb ook nog naar bepaalde graden gevraagd waarop hij zoumogen staan. Maakte allemaal niks uit. En hij wenste mij een goed feest toe. Zou ik het er op deze manier gewoon op kunnen wagen? of zou ik toch moeten proberen eventueel met de politie te overleggen? Als je het voor elkaar krijgt dat iemand bij de politie (en dan bedoel ik niet iemand die 0900-8844 opneemt, want die weten dit soort dingen meestal echt niet) zegt "je doet maar", schrijf je naam en dienstnummer van die agent op. Mocht je er dan toch gedoe mee krijgen, weet je in ieder geval van wie je "toestemming" hebt gekregen. | |
WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 16-3-2008 11:40 |
Je zou voor de zekerheid nog contact op kunnen nemen met de politie. Zoals ik al zei, mogelijk de afdeling Bijzondere Wetten of laat het Wijksecretariaat een notitie maken voor de Wijkagent. goed idee, en over dat luchtvaart verhaal. Waar zou ik dat kunnen navragen? Als je het voor elkaar krijgt dat iemand bij de politie (en dan bedoel ik niet iemand die 0900-8844 opneemt, want die weten dit soort dingen meestal echt niet) zegt "je doet maar", schrijf je naam en dienstnummer van die agent op. Mocht je er dan toch gedoe mee krijgen, weet je in ieder geval van wie je "toestemming" hebt gekregen. en over het naar binnen schijnen: het staat virj ver weg van huizen. ben van plan hem aardig omhoog te richten, dus denk dat ik daar gene last van heb. ik richt hem gewoon de kant op boven de bomen en over een weiland. dan heb ik daar geen last van lijkt me. | |
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen |