Nieuwe chaser... welke van deze?
(44 reacties. Pagina 4 van 5)Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-2-2003 Laatste: 17-8-2016 Berichten: 1719 | 4-5-2005 23:02 |
MiFex schreef: Ik zie nu deze: ShowTec Lite-4 Power MKII (Botex DC-4P), dees heeft ook dmx out, maar je kan maar 5A per kanaal belasten, geld dit ook als je dmx out gebruikt?, Dit is al tenminste 1 voordeel van de lite 4 tegenover de lite 4 classic. | |
MifexStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-2-2005 Laatste: 8-3-2024 Berichten: 742 | 4-5-2005 23:06 |
DJ Bastisito schreef: MiFex schreef: Ik zie nu deze: ShowTec Lite-4 Power MKII (Botex DC-4P), dees heeft ook dmx out, maar je kan maar 5A per kanaal belasten, geld dit ook als je dmx out gebruikt?, Dit is al tenminste 1 voordeel van de lite 4 tegenover de lite 4 classic. | |
I Love House Music! | |
SinuzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-5-2004 Laatste: 7-4-2020 Berichten: 199 | 4-5-2005 23:08 |
Of course, signaalverlies van de draad achterwegen gelaten dat en ercvan uitgaande dat je alle dim/switches dezelfde dmx adressering geeft, je kan gewoon doorgaan todat je stroomvoorziening niet meer toelaat. | |
MifexStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-2-2005 Laatste: 8-3-2024 Berichten: 742 | 4-5-2005 23:09 |
sinuz schreef: Of course, signaalverlies van de draad achterwegen gelaten dat en ercvan uitgaande dat je alle dim/switches dezelfde dmx adressering geeft, je kan gewoon doorgaan todat je stroomvoorziening niet meer toelaat.Het is dus eigenlijk gewoon een lite 4 DMX, maar dan nog met bulgin of schucko e.d uitgangen? | |
I Love House Music! | |
SandervandermaatStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2004 Laatste: 23-4-2007 Berichten: 520 | 5-5-2005 08:49 |
uhm....zoiets het is eigenlijk de normale lite-4 maar dan met ingebouwd dimmerpack | |
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 5-5-2005 11:26 |
Nu is een DMX-OUT op zo'n ding leuk, maar als ze nou eens zouden denken aan een DMX-IN, kan ik helemaal tevreden zijn. Dan is het als stand-alone apparaat te gebruiken bij kleine showtjes, en mocht je een grotere show doen met meer intelligent, knal je de Lite-4 als DMX-Dimmer aan je lichttafel naast je scans/MH's. Dubbelpraktisch. Jammer dat ze daar niet aan hebben gedacht. | |
Light Image | |
MifexStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-2-2005 Laatste: 8-3-2024 Berichten: 742 | 5-5-2005 13:40 |
jeroenvdv schreef: Nu is een DMX-OUT op zo'n ding leuk, maar als ze nou eens zouden denken aan een DMX-IN, kan ik helemaal tevreden zijn. Dan is het als stand-alone apparaat te gebruiken bij kleine showtjes, en mocht je een grotere show doen met meer intelligent, knal je de Lite-4 als DMX-Dimmer aan je lichttafel naast je scans/MH's. Dubbelpraktisch. Jammer dat ze daar niet aan hebben gedacht.Maar je kan ook van lite 4 naar een andere die een DMX in EN out heeft, dan heb je het zelfde maar dan omgekeerd... MAar kan je aan de lite 4 t4 balken doen? (de lite 4 MET dmx out EN bulgin uitgangen) Dus van lite 4 naar balk 1 van balk 1 naar 2 enz?? | |
I Love House Music! | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 6-5-2005 00:38 |
MiFex schreef: jeroenvdv schreef: Nu is een DMX-OUT op zo'n ding leuk, maar als ze nou eens zouden denken aan een DMX-IN, kan ik helemaal tevreden zijn. Dan is het als stand-alone apparaat te gebruiken bij kleine showtjes, en mocht je een grotere show doen met meer intelligent, knal je de Lite-4 als DMX-Dimmer aan je lichttafel naast je scans/MH's. Dubbelpraktisch. Jammer dat ze daar niet aan hebben gedacht.Gaat mij d'r om, dat ik met DMX-software werk, en het liefst alles daarin heb, van rook tot parren, tot MH's en scans. Als ik nu een grote DMX-dimmer koop, werkt dat met de software. Maar, als ik een klein showtje wegzet zonder verdere DMX-apparatuur, is het zonde van de ruimte en moeite om de PC met software mee te nemen, dus dan wil ik een kleine parren-sturing. Vandaar dat die combi me goed uit zou komen | |
Light Image | |
MifexStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-2-2005 Laatste: 8-3-2024 Berichten: 742 | 6-5-2005 01:29 |
jeroenvdv schreef: MiFex schreef: jeroenvdv schreef: Nu is een DMX-OUT op zo'n ding leuk, maar als ze nou eens zouden denken aan een DMX-IN, kan ik helemaal tevreden zijn. Dan is het als stand-alone apparaat te gebruiken bij kleine showtjes, en mocht je een grotere show doen met meer intelligent, knal je de Lite-4 als DMX-Dimmer aan je lichttafel naast je scans/MH's. Dubbelpraktisch. Jammer dat ze daar niet aan hebben gedacht.Gaat mij d'r om, dat ik met DMX-software werk, en het liefst alles daarin heb, van rook tot parren, tot MH's en scans. Als ik nu een grote DMX-dimmer koop, werkt dat met de software. Maar, als ik een klein showtje wegzet zonder verdere DMX-apparatuur, is het zonde van de ruimte en moeite om de PC met software mee te nemen, dus dan wil ik een kleine parren-sturing. Vandaar dat die combi me goed uit zou komen | |
I Love House Music! | |
SandervandermaatStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2004 Laatste: 23-4-2007 Berichten: 520 | 6-5-2005 07:57 |
ja dat klopt , maar dat had ik je al verteld | |
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril |