Forum > Licht

Nieuwe chaser... welke van deze?

(44 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
4-5-2005 23:02

MiFex schreef:

Ik zie nu deze: ShowTec Lite-4 Power MKII (Botex DC-4P), dees heeft ook dmx out, maar je kan maar 5A per kanaal belasten, geld dit ook als je dmx out gebruikt?, Dit is al tenminste 1 voordeel van de lite 4 tegenover de lite 4 classic.
Wil je 5A op de DMX uitgang zette ofzo! laugh :D
MifexStandaard Lid
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
4-5-2005 23:06

DJ Bastisito schreef:

MiFex schreef:

Ik zie nu deze: ShowTec Lite-4 Power MKII (Botex DC-4P), dees heeft ook dmx out, maar je kan maar 5A per kanaal belasten, geld dit ook als je dmx out gebruikt?, Dit is al tenminste 1 voordeel van de lite 4 tegenover de lite 4 classic.
Wil je 5A op de DMX uitgang zette ofzo! laugh :D
haha dom dus van mij, mar het is dus mogenlijk om oneindig door te gaan, steeds naar switchpack naar switcpack naar switchpack, waar ook weer parren aan zitten van 1000 watt perkanaal, dat kan dit apperaatje dus aan.
I Love House Music!
SinuzStandaard Lid
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 7-4-2020
4-5-2005 23:08
Of course, signaalverlies van de draad achterwegen gelaten dat en ercvan uitgaande dat je alle dim/switches dezelfde dmx adressering geeft, je kan gewoon doorgaan todat je stroomvoorziening niet meer toelaat.
MifexStandaard Lid
4-5-2005 23:09

sinuz schreef:

Of course, signaalverlies van de draad achterwegen gelaten dat en ercvan uitgaande dat je alle dim/switches dezelfde dmx adressering geeft, je kan gewoon doorgaan todat je stroomvoorziening niet meer toelaat.
Maar wat ik niet snap, waarom staat er niet in de webshop adt deze een dmx uitgang heeft.

Het is dus eigenlijk gewoon een lite 4 DMX, maar dan nog met bulgin of schucko e.d uitgangen?
I Love House Music!
SandervandermaatStandaard Lid
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
5-5-2005 08:49
uhm....zoiets het is eigenlijk de normale lite-4 maar dan met ingebouwd dimmerpack
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
5-5-2005 11:26
Nu is een DMX-OUT op zo'n ding leuk, maar als ze nou eens zouden denken aan een DMX-IN, kan ik helemaal tevreden zijn. Dan is het als stand-alone apparaat te gebruiken bij kleine showtjes, en mocht je een grotere show doen met meer intelligent, knal je de Lite-4 als DMX-Dimmer aan je lichttafel naast je scans/MH's. Dubbelpraktisch. Jammer dat ze daar niet aan hebben gedacht.
Light Image
MifexStandaard Lid
5-5-2005 13:40

jeroenvdv schreef:

Nu is een DMX-OUT op zo'n ding leuk, maar als ze nou eens zouden denken aan een DMX-IN, kan ik helemaal tevreden zijn. Dan is het als stand-alone apparaat te gebruiken bij kleine showtjes, en mocht je een grotere show doen met meer intelligent, knal je de Lite-4 als DMX-Dimmer aan je lichttafel naast je scans/MH's. Dubbelpraktisch. Jammer dat ze daar niet aan hebben gedacht.
Hmmz tsja, mkIII laugh :D , JIj bedoelt dus van controller 1 (bv show master 24) naar lite 4, van lite 4 naar mh's parren, scans.. zodat je met de showmaster je scene's maakt en met de lite 4 dim je de boel.

Maar je kan ook van lite 4 naar een andere die een DMX in EN out heeft, dan heb je het zelfde maar dan omgekeerd... MAar kan je aan de lite 4 t4 balken doen? (de lite 4 MET dmx out EN bulgin uitgangen) Dus van lite 4 naar balk 1 van balk 1 naar 2 enz??
I Love House Music!
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
6-5-2005 00:38

MiFex schreef:

jeroenvdv schreef:

Maar je kan ook van lite 4 naar een andere die een DMX in EN out heeft, dan heb je het zelfde maar dan omgekeerd... MAar kan je aan de lite 4 t4 balken doen? (de lite 4 MET dmx out EN bulgin uitgangen) Dus van lite 4 naar balk 1 van balk 1 naar 2 enz??
Dat kan, da's standaard DMX. (doorlussen).

Gaat mij d'r om, dat ik met DMX-software werk, en het liefst alles daarin heb, van rook tot parren, tot MH's en scans. Als ik nu een grote DMX-dimmer koop, werkt dat met de software. Maar, als ik een klein showtje wegzet zonder verdere DMX-apparatuur, is het zonde van de ruimte en moeite om de PC met software mee te nemen, dus dan wil ik een kleine parren-sturing. Vandaar dat die combi me goed uit zou komen happy :)
Light Image
MifexStandaard Lid
6-5-2005 01:29

jeroenvdv schreef:

MiFex schreef:

jeroenvdv schreef:

Dat kan, da's standaard DMX. (doorlussen).

Gaat mij d'r om, dat ik met DMX-software werk, en het liefst alles daarin heb, van rook tot parren, tot MH's en scans. Als ik nu een grote DMX-dimmer koop, werkt dat met de software. Maar, als ik een klein showtje wegzet zonder verdere DMX-apparatuur, is het zonde van de ruimte en moeite om de PC met software mee te nemen, dus dan wil ik een kleine parren-sturing. Vandaar dat die combi me goed uit zou komen happy :)
Ik snap het niet echt helemaal ashamed :$ , komt doordat ik niet ervaren ben met dit soort. Jij bedoelt dus dat je als je grote show's heb je software EN dit ding gebruikt en kleine shows alleen de lite 4 gebruikt.. Dat is toch geen probleem? de lite 4 werkt toch stand alone? MAARGOED het gaat mij erom dat ik dus gewoon met dit controllertje van controller naar t4 balk/dimpack 1 kan gaan en van 1 naar 2 en van 2 naar 3 enz.
I Love House Music!
SandervandermaatStandaard Lid
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
6-5-2005 07:57
ja dat klopt wink ;), maar dat had ik je al verteldrazz :p
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril

Terug naar forum Reageer (zonder quote)