Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 39 van 250)
Moderator(s): Dré
BOFHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-8-2003
Laatste: 13-9-2006
Berichten: 49
29-7-2005 20:10

dj rabe schreef:

dat mensen 100 euro te duur vinden en ze iemadn van 20 euro kenne dan neem je die toch lekker laugh :D met 2 skypech speakertjes voro 100 man sneaky :V (je betaalt voor de kwalietijd)
kwa·li·teit (de ~ (v.), ~en)
1 bepaalde gesteldheid, hoedanigheid, mate waarin iets geschikt is om voor een bepaald doel gebruikt te worden => soort
2 goede eigenschap
3 hoedanigheid, functie
4 [spel] het verschil in waarde tussen bv. een toren en een paard of loper [in het schaakspel]
:wq
MiniStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2004
Laatste: 26-6-2014
Berichten: 52
29-7-2005 21:01

dj rabe schreef:

(je betaalt voor de kwalietijd)
.. laugh :D ..

Zie hierboven ook even je spellingscorrectie .. wink ;)

Inderdaad, je betaald voor de kwaliteit, ook met apparatuur vaak besproken: de prijs/kwaliteitsverhouding. MAAR, dit hoeft niet altijd op te gaan, als je uberhaupt met die skytecjes 100 man haalt vind ik je zowiezo al knap happy :). Achja, veel drive-in shows zijn "hobbyisten" netzoals ik vaak zeg ik tegen mensen: "Tsjaa, een uit de hand gelopen hobby".
-- Geen URL in sig --
MiniStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2004
Laatste: 26-6-2014
Berichten: 52
29-7-2005 21:05

zky schreef:

Ergernis, dat er meerdere dj's op een feest zijn,
En dat ze al met elkaar op de vuist gaan, voor de draaitijd.
Heb jij dit wel eens meegemaakt, dat ze letterlijk op de vuist gingen?.. zo ja: zeer triest .. shut up :X
-- Geen URL in sig --
RiLeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
Berichten: 65
29-7-2005 21:05

mini schreef:

zky schreef:

Ergernis, dat er meerdere dj's op een feest zijn,
En dat ze al met elkaar op de vuist gaan, voor de draaitijd.
Heb jij dit wel eens meegemaakt, dat ze letterlijk op de vuist gingen?.. zo ja: zeer triest .. shut up :X
Ik neem aan van wel... anders plaatst ie het hier niet denk ik
ZkyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2004
Laatste: 29-1-2008
Berichten: 5
29-7-2005 22:50
lol jah, :/ en dat ging echt niet om het prijs verschil. shocked 8O maar om de bekendheid op evenementen.
ik vind het gewoon zwak, dat mensen er zo tussen proberen te rollen... shut up :X
Zakayaa Events
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
29-7-2005 23:27
Ik vind het een vaag verhaal, en niet relevant voor dit topic.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
30-7-2005 03:31

mini schreef:

zky schreef:

Ergernis, dat er meerdere dj's op een feest zijn,
En dat ze al met elkaar op de vuist gaan, voor de draaitijd.
Heb jij dit wel eens meegemaakt, dat ze letterlijk op de vuist gingen?.. zo ja: zeer triest .. shut up :X
Marco V heeft geloof ik ooit is een keer bonje gehad met de jongens van de Klubheadz ofzo. Nu kun je met die kleerkasten van de klubheads beter geen ruzie hebben als je Marco V heet en maar een klein opdondertje bent :-P

Ik heb een nieuwe ergernis. Ik kwam vorige week op een plek waar ik moest draaien en waar ik na een nadere inspectie toch echt nergens draaitafels kon vinden.
Sta je dan met je FS en laptop.

Nog 1, ik moest laatst ergens draaien en daar liepen constant mensen door de booth heen. (was een doorgang naar de bar) en dat is me toch een partij irritant.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj compactStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2004
Laatste: 22-11-2007
Berichten: 117
30-7-2005 08:33
Mijn grootste ergernis was toch wel dat we 7 uur gebouwd hadden op een show. We moesten een paar uurtjes wachten totdat de show begint en vlak voordat ze willen beginnen breekt er noodweer uit. De organisatie laste de show af en we konden meteen weer de boel afbreken in het noodweer... Grmbl, je helemaal kapot werken voor niks angry sad :(
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-7-2005 11:08

dj compact schreef:

Mijn grootste ergernis was toch wel dat we 7 uur gebouwd hadden op een show. We moesten een paar uurtjes wachten totdat de show begint en vlak voordat ze willen beginnen breekt er noodweer uit. De organisatie laste de show af en we konden meteen weer de boel afbreken in het noodweer... Grmbl, je helemaal kapot werken voor niks angry sad :(
En dan moet je de mooiste bezigheden die er zijn (want tenslotte, showtjes ontwerpen/bouwen is toch het mooiste wat er bestaat?) toch maar weer even als werk zien. Betaald zul je toch wel hebben gekregen.

Net als bijvoorbeeld feesten waar ik met veel zin heen ga, maar vervolgens de hele avond bubbling moet staan draaien. Dan is het prachtberoep van een DJ ineens weer geland van ver boven aarde tot een simpel baantje.
Light Image
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
30-7-2005 13:32

Reind schreef:

Ik heb een nieuwe ergernis. Ik kwam vorige week op een plek waar ik moest draaien en waar ik na een nadere inspectie toch echt nergens draaitafels kon vinden.
Sta je dan met je FS en laptop.

Nog 1, ik moest laatst ergens draaien en daar liepen constant mensen door de booth heen. (was een doorgang naar de bar) en dat is me toch een partij irritant.
Vraagje Reind. Voor FS heb je toch van die high-output elementen nodig ofzo. Meestal worden daar die Shure White-labels voor gebruikt. Maar is het niet zo dat de meeste discotheken Ortofoontjes hebben?? Neem je dan ook je eigen elementen mee??
En ik hoorde dat het goed klonk..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)