Forum > Licht

"Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90.

(3681 reacties. Pagina 39 van 369)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
9-6-2005 01:36
Webbie,
Bedankt voor de pdf, het was erg rustig op de weg. Was om 12uur thuis shocked 8O

Martin.
kvm entertainment
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
9-6-2005 01:39
Hallo Martin,

kvm schreef:

Webbie,
Bedankt voor de pdf, het was erg rustig op de weg. Was om 12uur thuis shocked 8O

Martin.
Niets te danken, gelukkig ben je heel aangekomen (en je Astro dan natuurlijk ook ... happy :) ).

Alweer de Astro in elkaar gezet (en mee zitten spelen)?

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
9-6-2005 01:55
Natuurlijk, wat dacht je dan. De keuken staat weer vol "goodies" (wanneer eigenlijk niet....., het is meer een algemene "test" plaats voor licht en geluid). Test met de rookmachine komt morgen, eerst nog even de lenzen poetsen.
Keuken heeft een groot voordeel, rook te veel ? afzuigkap aan. wink ;)

Tot morgen,
Martin.
kvm entertainment
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
9-6-2005 02:29
Hallo,

Misschien handig voor degene die het zoekt, een Clay Paky rotor motor.
Voor 10,- Euro shocked 8O
Zo te lezen zitten er ook sleepringen en koolborstels bij, maar is niet precies duidelijk.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
9-6-2005 08:58
Ik heb hier nog een oud dimmerpack staan, ergens helemaal achteraan opgeslagen wink ;)
Het merk is rank strand en bestaat nog steeds, maken o.a. theater spots.
meer info over de Rank Strand Mini 2+
Zo te zien is daar iemand aardig actief bezig geweest info over die ode apparaatjes te krijgen wink ;)
Hij werkt verder nog helemaal, op één kanaal na. Dat blijft continu branden. Mijn versie is ook iets anders dan bovenstaande versie.
Ik post straks wel even n paar fototjes. (Nu staat er toevallig niets voor namelijk laugh :D)

Het is dan welliswaar geen lichteffect, maar vond hem hier toch wel passen wink ;).
Met dank aan malle pietje overigens...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
LdciStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-12-2004
Laatste: 18-6-2009
Berichten: 11
9-6-2005 12:00
Hee Webbie > wat is dat kleine kastje bovenin op de rechter astro op de foto? Is dat alleen voor ballast of zit daar een aparte sturing voor de lamp in ofzo? Overigens is je topic alweer gesloten, dus ik neem aan dat die andere Astro al verkocht is. (Mede gezien het gemekker hier in dit topic :) )
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
9-6-2005 12:22
Hallo Idci,

ldci schreef:

Hee Webbie > wat is dat kleine kastje bovenin op de rechter astro op de foto? Is dat alleen voor ballast of zit daar een aparte sturing voor de lamp in ofzo?
In het kastje wat je bedoelt, zit een stuk U-balk als ballast (dat volgens mij een modificatie is) en een kroonsteentje.
Hier heb je de "exploded view" van de Astrodisco, kijk op de onderste pagina.

De andere Astro is inderdaad verkocht, maar binnenkort komt er waarschijnlijk weer eentje vrij (de oude van Victor).

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
9-6-2005 15:16
René, is duidelijk een misverstand, ik dacht dat je het over een ander mailtje had (die ik dus ook niet had...) toen jullie samen die ufo's gekocht hebben.

Excuses hiervoor, je bent zéker geen leugenaar!!!

Feit is wel dat je mij op een idioot tijdstip een mailtje stuurt over die 100 euro, je weet dat ik hier geen nee tegen had gezegd. Jammer dat je hem niet even beet heb gehouden... je had haast kunnen weten dat ik niet kon reageren.

Maar goed, no hard feelings verder... ik maak mijn eigen geluk wink ;)
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
9-6-2005 15:38
Hallo Jurrie,

Jurrie schreef:

René, is duidelijk een misverstand, ik dacht dat je het over een ander mailtje had (die ik dus ook niet had...) toen jullie samen die ufo's gekocht hebben.

Excuses hiervoor, je bent zéker geen leugenaar!!!
Zand er over...
Feit is wel dat je mij op een idioot tijdstip een mailtje stuurt over die 100 euro, je weet dat ik hier geen nee tegen had gezegd. Jammer dat je hem niet even beet heb gehouden... je had haast kunnen weten dat ik niet kon reageren.
Ik heb je alléén maar het mailtje s'nachts al verstuurd, zodat ik zeker wist dat jij hem s'morgens had. En ik er van uitging dat je s'morgens, net als ik, eerst je mail leest. Dan had je de Astro ook nog kunnen hebben, want het akkoord van Victor was pas na negenen dacht ik.

Als je nu wijs bent mail je even Victor, dan kun je misschien al op voorhand een deal met hem maken, voordat hij zijn andere Astro verkoopt.

Je hebt mail terug.... happy :)

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
9-6-2005 16:48
Thnx René!

Ik zal Victor mailen, jouw mailtje heb ik nog niet binnen...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)