Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 38 van 219)
Moderator(s): Dré
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
8-5-2006 23:29
Afgelopen zaterdag even een foto gamaakt toe de bus geladen was.
Even naar mapje new-line gaan
Wat zat er in
4xB1800X/ 4xK115/ 2x 16he rack/ 2x T4 + per 56 long/ Slant 112/ dap mixer case/ mushroom in doos/ rooksdoos/ pc+scherm/ Mh case(zitten geen mh's in maar kabels)/3x curver box/ 2x tripot/ tussen paaltjes/ en vast nog meer wat ik nu ff vergeet.

Heeft een paar keer geduurt maar nu past alles erin. Moet ook niet anders gaan stapelen want dan past het niet meer.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
8-5-2006 23:33
Ik zie nog genoeg lege ruimte razz :p
Nu ook via de .eu te bereiken.
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
8-5-2006 23:43

KVM schreef:

yoghurt schreef:

simpelweg omdat de Vito en de Transporter zoveel kleinere motoren hebben dan de Foblo.
Wat is in hemelsnaam een Foblo??
Transporters (T5) heb je namelijk ook met "dikke" TDI dieselmotoren, vol of leeg toch goed voor plm200kmpu.
En met chiptuning zelfs nog meer.

Martin.
Foblo is liefkozende naam voor mijn koekblik: Fiat Doblo

Vrijwel elke Duitse bus is met sterkere diesel te leveren. Is alleen zo dat ik naar 2e handsjes zat te kijken en vrijwel alleen 78 pk-tjes op de markt waren. Zonder injectie.

Tuurlijk je kan er een racemachine van maken maar dat is niet helemaal mijn streven.

@ Ronnie

Tien tegen één dat ik er nog een halve show bij in duw! razz :p
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
9-5-2006 11:35

yoghurt schreef:

KVM schreef:

yoghurt schreef:

simpelweg omdat de Vito en de Transporter zoveel kleinere motoren hebben dan de Foblo.
Wat is in hemelsnaam een Foblo??
Transporters (T5) heb je namelijk ook met "dikke" TDI dieselmotoren, vol of leeg toch goed voor plm200kmpu.
En met chiptuning zelfs nog meer.

Martin.
Foblo is liefkozende naam voor mijn koekblik: Fiat Doblo

Vrijwel elke Duitse bus is met sterkere diesel te leveren. Is alleen zo dat ik naar 2e handsjes zat te kijken en vrijwel alleen 78 pk-tjes op de markt waren. Zonder injectie.

Tuurlijk je kan er een racemachine van maken maar dat is niet helemaal mijn streven.

@ Ronnie

Tien tegen één dat ik er nog een halve show bij in duw! razz :p
Een ritje naar Duitsland kan wel eens de moeite waard zijn. Ik kom voor mijn werk regelmatig in Duitsland en heb bij een duitse bedrijfswagendealer al meerdere keren een lading transporters voorbij zien komen, 1.9 TDI (90PK), voorstoel + bank, km stand gemiddeld 80.000, bouwjaar '01 alleen in een beetje een vreemde kleur geel....(zandgeel) De prijs: € 5490, je hoeft geen BPM te betalen, want de auto's zijn van voor 07/2005. Je betaalt dus alleen de kosten van het Nederlandse Kenteken, oftewel 275 euro. Op autoscout24.de komen ze geregeld langs.

John
I am a TimeDriver!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
9-5-2006 12:43

yoghurt schreef:

Tuurlijk je kan er een racemachine van maken maar dat is niet helemaal mijn streven.
De racemachine verklaring was meer vanwege de opmerking "zoveel kleinere motoren". (vandaar de foblo vraag).

Importeren is een goede optie, wel even duidelijk navragen wat het kostenplaatje hiervan is.

Martin.
kvm entertainment
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
9-5-2006 21:39

ideedeluxe schreef:

yoghurt schreef:

KVM schreef:

yoghurt schreef:

simpelweg omdat de Vito en de Transporter zoveel kleinere motoren hebben dan de Foblo.
Wat is in hemelsnaam een Foblo??
Transporters (T5) heb je namelijk ook met "dikke" TDI dieselmotoren, vol of leeg toch goed voor plm200kmpu.
En met chiptuning zelfs nog meer.

Martin.
Foblo is liefkozende naam voor mijn koekblik: Fiat Doblo

Vrijwel elke Duitse bus is met sterkere diesel te leveren. Is alleen zo dat ik naar 2e handsjes zat te kijken en vrijwel alleen 78 pk-tjes op de markt waren. Zonder injectie.

Tuurlijk je kan er een racemachine van maken maar dat is niet helemaal mijn streven.

@ Ronnie

Tien tegen één dat ik er nog een halve show bij in duw! razz :p
Een ritje naar Duitsland kan wel eens de moeite waard zijn. Ik kom voor mijn werk regelmatig in Duitsland en heb bij een duitse bedrijfswagendealer al meerdere keren een lading transporters voorbij zien komen, 1.9 TDI (90PK), voorstoel + bank, km stand gemiddeld 80.000, bouwjaar '01 alleen in een beetje een vreemde kleur geel....(zandgeel) De prijs: € 5490, je hoeft geen BPM te betalen, want de auto's zijn van voor 07/2005. Je betaalt dus alleen de kosten van het Nederlandse Kenteken, oftewel 275 euro. Op autoscout24.de komen ze geregeld langs.

John
Zijn waarschijnlijk oude taxibusjes?
Alle taxi's in Dld zijn bij wet verplicht diezelfde kleur te hebben.
Alles komt goed....
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
9-5-2006 22:05

yoghurt schreef:

Kan je tip geven: Van der beek in Apeldoorn. Daar heb ik mijn E-rijbewijs gehaald ( ja in Apeldoorn razz :p ). Was goed betaalbaar en in één keer geslaagd.
He geen geouwehoer over apeldoorn he wink ;)
Yoghurt bedoel je niet van der weerd ik heb namelijk nog nooit gehoord van van der beek?

@ patrick: ik ben al jaren van plan zo'n busje te kopen maja eerst nog mijn rijbewijs halen. En dit is eerste keer dat ik iemand zie die hem daarvoor gebruikt. En het ziet er erg goed uit. Hoe hoog is dat ding nou? Kan je er een discomeubel van ongeveer 110 cm hoog in kwijt?
Pearl 2000 in da house!!
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
9-5-2006 22:59
Haha je hebt gelijk. Ik heb mijn B-rijbewijs bij van der beek gehaald en mijn E bij van de Weerd inderdaad.

Stom stom stom
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
9-5-2006 23:11

yoghurt schreef:

@ Ronnie (ie = Y)

Tien tegen één dat ik er nog een halve show bij in duw! razz :p
Wens ik je veel succes razz :p .
Zal eens kijken of ik de volgende keer dat dit allemaal weer mee gaat eens foto's kan maken tijdens het laden. Zodat het ook net ff wat duidelijker word.
( ik begrijp dat jullie opmerkingen niet serieuwe bedoeld zijn wink ;) )
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
10-5-2006 00:00
Eh, zo stampvol zit dat busje niet. shut up :X Joost z'n opmerking zal dus wel serieus bedoeld zijn, zeker als je ziet hoe hij het busje volpropt. Bovenin en vooraan is nog best wat bruikbare ruimte, de statieven zou je ook langs de zijkant kunnen leggen.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)