Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 37 van 80)
Moderator(s): Dré
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 430
3-4-2006 21:22

DannyK78 schreef:

Wie dat draait weet ik niet, ik denk Daan, maar ik denk wel dat ze daar hun eigen mensen voor hebben, het zijn op elk optreden duidelijk platen die uit één en dezelfde platenkoffer komen.

Het is DJ Daan, Daan de deegmeester! laugh :D

Menig optreden bijgewoont in mijn jonge jaren. Volledig gesloopt naar huis, elke keer weer. Heb hier nog een schitterende foto van een top-less jelmer op de rand van het podium klaar voor een oud hollandsche stage dive :)
The return of the BoomBap
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
4-4-2006 13:01

GoeieGast schreef:

barbara schreef:

Komen bij aankomst even met de mededeling dat er een bandje meespeelt....krijg je dan een klein uurtje v/t voren te horen.
Lekkere stress is datlaugh :D
Hehe ik heb Osdorp Posse ook laatst over de vloer gehad in de Tag. Werkte toen als assistent-foh. Ofwel bouwen, beetje bier halen en ouwehoeren over 't vak. laugh :D razz :p Wel gelachen met die gasten.
Paulus? Aardige kerel. Wie was aan het lichten?

Na afloop kom je in de kleedkamer, zit iedereen fiks te stomenlaugh :D Geweldig...
Potverdorie
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
4-4-2006 13:26
Pualus zou zomaar kunnen. Ik vergeet namen altijd direct na het handjeschudden razz :p Beetje oudere vent en een echte amsterdammer. Mooiste uitspraak die avond: 'Godverdetering, waarom doet me mic t nie?' 'O krijg nou wat, dr sit geen batterij in!'
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
4-4-2006 13:29
Geen paulusrazz :p

Was wel feestje die avond, 7 draadloosshocked 8O Dat ging dus storen, tijdens soundcheck van Je Moeder(de band ja) monitoren ingesteld, ff ergens anders mee bezig en niks gemute.
Komt die paulus dus met de 4 mic's van OP op het podium....PIEEHIEEPPPP....ja die storen dus op elkaarrazz :p

Slechte ervaring! Haha, je schrikt je echt helemaal het leplazeruslaugh :D
Potverdorie
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
4-4-2006 17:16
1 x bewerkt. Laatst door GoeieGast op 4-4-2006 17:19
Monitors waren bij ons dusdanig geeeqt dat je ze dr zowat in kon leggen. Toch feedback, en wel hoe: we hadden twee podimdelen gebouwd voor het podium ter uitbreiding van ons podium. Echter buigt de zanger zover naar voren aan de zijkant dat -ie met zn mic precies voor de Pa staat. Hoezo feedback razz :p Had die avond ook last van biergooiers. Verschrikkelijk mazzel dat een glas dat op de rand aan de zijkant van de tafel viel naar de grondkant viel en niet naar de knopjes kant, want dan waren kanaal 1 tot en met 8 voorlopig voorzien van een drankje. Storing met zenders geen last van gehad, bij ons hadden ze een fatsoenlijk Shure rackje bij zich met nodige combiners e.d. Bij ons geloof ik een sm58 of 6 in de lucht. Wel naar dat er bij 7 zenders al storing is! Voor die mannen dus nog geen grote koor/musical uitvoering. razz :p
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
4-4-2006 17:18
Het was ook niet een feedback probleem op hun eigen ontvangers...alleen de mic's van OP kwamen veel sterker door dan de mic's van je moeder.
Raar verhaal, maar uiteindelijk geen piepie gehad.

Wel veel biergooiers ja, en stagedivers. Leuklaugh :D

Als ik ze heb zal ik eens wat foto's plaatsen.
Potverdorie
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
4-4-2006 17:20
O zo bedoel je. Gebeurt redleijk vaak, paar weken geleden nog een gitarist met een draadloos setje dat exact op dezelfde frequentie als een van mn mics zat. Dat ze sterker doorkomen ligt aan de instelling. Laatst ook weer t'een en t'ander moeten veranderen aan een setje mics die vrolijk op line-niveau binnenkwamen.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
LaxapStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2004
Laatste: 9-7-2023
Berichten: 307
5-4-2006 19:07
Mijn slechtste ervaring ooit was toen er iemand met een poederblusser ergens achterin de zaal ging spuiten.

Eerst had ik niks in de gaten totdat mijn keel pijn ging doen. Iedereen gaf automatisch de rookmachine de schuld. Maar later bleek dus dat er iemand met een poederblusser had lopen spuiten (voor de gein). Iedereen dus naar buiten (was echt niet te doen binnen met die lucht).

Toen de lucht weg was zou het feest al bijna afgelopen zijn. In overleg met de organisatie zijn we gestopt en hebben we alles in gepakt en zijn we naar huis gegaan.

Verder was het wel een gezellig avond, alleen jammer dat het dan zo moet eindigen.
Cyberlights in the house :D
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
5-4-2006 20:58
Over poederblussers gesproken, de grote sneeuwmachine van showtec heeft hetzelfde effect. Wanneer deze kleine vlokjes uitblaast slaat het direct bij iedereen op de keel. Laatst een keer op het einde van een voorstelling gebruikt, de zaal was heel erg snel leeg...Ook niet zo'n fijn succes dus.
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
5-4-2006 23:16

Laxap schreef:

Mijn slechtste ervaring ooit was toen er iemand met een poederblusser ergens achterin de zaal ging spuiten.
poederblusser misschien?, eigenlijk gewoon zout.
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril

Terug naar forum Reageer (zonder quote)