Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 36 van 80)
Moderator(s): Dré
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
3-4-2006 01:13
Eerste 2 zijn toch echt eigen foutjes.
Maar daar leer je vanwink ;)

Mijn slechte ervaring van het weekend: osdorp posse.

Komen bij aankomst even met de mededeling dat er een bandje meespeelt....krijg je dan een klein uurtje v/t voren te horen.
Lekkere stress is datlaugh :D
Potverdorie
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
3-4-2006 10:30

Dance FX schreef:

een slechte ervaring...

- Schoolfeesten waar er drie verschillende groepen zijn (hardstyle, R&B, top40) alles door elkaar gedraait alleen zo gauw ze ook maar een ander nummer horen meteen komen zeuren.
Herkenbaar, zeer herkenbaar. Maar je leert er wel door mixen ;)
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
3-4-2006 10:31

Dance FX schreef:

een slechte ervaring...

- Schoolfeesten waar er drie verschillende groepen zijn (hardstyle, R&B, top40) alles door elkaar gedraait alleen zo gauw ze ook maar een ander nummer horen meteen komen zeuren.
Da's nou juist het leuke van schoolfeesten! Leer je vanzelf goed afwisselend van draaien, bedoeling is dat er uiteindelijk zo min mogelijk mensen komen zeuren of andere plaatjes komen aanvragen wink ;)
Light Image
MarijnStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-3-2005
Laatste: 4-9-2018
Berichten: 801
3-4-2006 12:00

Dance FX schreef:

een slechte ervaring...

- Alle licht neergezet avond van te voren (openpodium) alles werkte, alles weer uitgezet. De grote dag alles weer aan laptop aan daslight erin...helemaal niks meer. Alles nagelopen hadden de bandleden een DMX kabel eruitgetrokken.
Dat is kut, eenmaal DMX hé happy :) heb ook al een paar keer voor gehad een kapotte kabel.
dan kan je hem gaan zoeken razz :p
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
3-4-2006 12:28
Verder sloeg één CDJ 800 zowat bij elke cd vast, begon dat de cd eerst een hele lange laadtijd nodig had, vervolgens pakte hij de cd niet en als je dan op het eject knopje drukte kwam de cd er niet uit waardoor je de cd-speler steeds opnieuw aan/uit moest zetten. Deze cd-spelers gaan dus Dinsdag mooit terug .
Ook gehad met mijn skytec broodtrommels. Precies dat hij midden in het nummer stopt en dat de laser HEEL gevoelig is. nieuw loopwerk erin en het hielp NIET!

Probleem: Flatkabel was beschadigt, van de 15 kabeltjes in de flatkabel deden een stuk of 3 het niet, nieuwe kabel erin en hij deed het weer!
Wat?
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
3-4-2006 15:43

barbara schreef:

Komen bij aankomst even met de mededeling dat er een bandje meespeelt....krijg je dan een klein uurtje v/t voren te horen.
Lekkere stress is datlaugh :D
Hehe ik heb Osdorp Posse ook laatst over de vloer gehad in de Tag. Werkte toen als assistent-foh. Ofwel bouwen, beetje bier halen en ouwehoeren over 't vak. laugh :D razz :p Wel gelachen met die gasten.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
DannyK78Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2005
Laatste: 15-7-2010
Berichten: 303
3-4-2006 19:39
Compleet Off Topic, maar als het over de OP gaat wil ik zeker mijn zegje even doen:

De OP (nee geen openingsposter in dit geval) is echt de meest relaxte band die bestaat vind ik. Hun teksten van 10-15 jaar geleden zijn nog steeds actueel en het is gewoon briljant hoe DefP met woorden speelt. En elke CD (hier en daar een uitzondering (Kernramp en Tegenstrijd) wat mij betreft) weten ze hun oude niveau weer te overtreffen. Dat zie ik weinig bands 10 albums achtereen ook doen.

En in het geval van DefP houdt het daar niet bij op ook: columns, schilderijen, strips en vast wel meer nog. En alles op (in mijn ogen) topniveau.

Als ik sta te mixen doe ik dat louter met house tracks, maar als ik achter de PC zit luister ik meestal Hip-Hop en dan altijd wel een CD van de OP op een avond erbij ook. Ik hou echt van house, maar niets geeft mij de ultieme live-adrenaline-kick als sommige OP nummers, kan zelfs Born Slippy van Underworld niet tegenop.

Er zijn ook maar weinig artiesten met zoveel fans als DefP die na dik 10 jaar roem zo ontzettend goed bereikbaar zijn voor de fan en open staan voor een praatje.

Pascal zijn boek leest echt weg als een avontuur, wat een on tie ge lijk knallend leven heeft die man tot nu toe gehad. Ik loop echt over van respect voor hem, volledig tegen de stroom in, met de kop in wind, blijven doen waar je zelf in gelooft, ook al heb je niemand mee. En vol blijven houden en uiteindelijk, terugkijkend, vet gelijk te hebben gehad, al die jaren.

Ok, wilde ik even kwijt.
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
3-4-2006 20:28
Het lijkt mij ook wel leuk om, als ik ergens moet draaien, onverwacht met de Osdorp Posse geprogrammeerd te staan, dus ik kan je prima vinden in je post. Ze zijn echt heel erg leuk, en vriendelijk in de omgang, en voor een uurtje freestyle van Def P lever ik graag een uurtje draaien in.

Wat betreft het draaien voor een groep mensen die allemaal wat anders willen: leuke uitdaging. Trek je dat niet, word dan maar trance-dj ofzo, kun je tenminste zeggen dat je bent ingehuurd voor die ene stijl en dat het publiek naar huis mag gaan als ze dat niet trekken. De allround-uitdaging is iedereen tevreden houden, ook de mensen die niet staan te dansen, en snel genoeg stijlen afwisselen om zo nu en dan wat wissels op de vloer te krijgen zonder dat het publiek de draad helemaal kwijt raakt.
DannyK78Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2005
Laatste: 15-7-2010
Berichten: 303
3-4-2006 20:54
Ik wist niet dat jij zo breed allround draait dat je zelfs met de OP geprogrammeerd zou KUNNEN staan. Hun voorprogramma wat muziek betreft bestaat meestal uit hardcore Americaanse hip-hop. Wie dat draait weet ik niet, ik denk Daan, maar ik denk wel dat ze daar hun eigen mensen voor hebben, het zijn op elk optreden duidelijk platen die uit één en dezelfde platenkoffer komen.

Ik weet in elk geval nada over Americaanse Hip-Hop, voor wat betreft de NL-talige tot rond 1996-1998 is de collectie nagenoeg compleet, daarna interesse verloren wegens extreme daling van het algehele nederhop niveau, met uitzondering van de OP.

Maar ook al is de collectie NL-hop groot in mijn kast, ik KAN er simpelweg niet mee draaien, ik heb het nooit geprobeerd, maar zou ook werkelijk geen idee hebben hoe ik dat zou moeten doen.
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
3-4-2006 21:07
Een hele avond zou ik er ook niet mee vol krijgen hoor. Ben blokjes-dj hè?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)