nieuwe knaller van dj tiësto?
(539 reacties. Pagina 35 van 54)Moderator(s): Dré
Patrick van VugtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-1-2004 Laatste: 14-10-2008 Berichten: 466 | 29-10-2004 20:16 |
stefanthiessen schreef: maar paul oakenfold is zeker niet de hele wereld rond geweest!!als jekijkt waar tiesto overal is geweest en natuurlijk ook goeie muziek maakt en draait!! En of tiësto goede muziek draait is een mening en geen feit, Paul Oakenfold vind ik net zo goed als Tiësto, hij mixt alleen stukke beter... natuurlijk vond ik traffic ook zwaar klote Nou, om eerlijk te zijn vind ik die "t.v." just be erig slecht, het orgineel is wel ok. Z'n laatste producties zijn zeker ver van het oude, neem b.v. theme from norefjell, endless wave, gouryella, en alle producties onder allure b.v. en zet die is tegen Ur, traffic, love comes again.maar nu de just be zeker top Tuurlijk kick ik er niet op om tiësto af te zeiken, ik ben juist groot liefhebber van zijn "oude" producties. Adaigo for strings vind ik b.v. weer heel lekker. en ook had tiesto het maar bij 1 concert moeten houden, ergens een vervolg van maken is zelden beter als de eerste, daarom hoop ik het voor vanavond wel Ik denk dat het wel mee zal vallen, er zullen nu een hoop andere mensen komen (en voor hun is dat weer de 1e keer).Natuurlijk zal het niet beter worden, maar waarom zou hij d'r geen 3 van maken? groetjes Ook gegroet | |
*Quukske* | |
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 30-10-2004 00:59 |
Als producties meetellen snap ik bij god niet waar de achterlijke, misplaatse en compleet fout gekozen benaming 'beste DJ' vandaan word getoverd. Kan mij dat nou boeien wat voor producties iemand maakt op het moment dat ie aan het draaien is... Komt nog eens bij dat Tiësto z'n meeste tracks LAAT produceren, onterechter kun je die award niet winnen. Is het echt zeker dat producties meetellen? Heb gewoon moeite het me voor te stellen.. | |
SebasVDVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-2-2003 Laatste: 17-8-2016 Berichten: 1719 | 30-10-2004 01:13 |
Op deze link is trouwens zijn concert vannacht en morgen LIVE te beluisteren: stream.mixes.dj:11000/listen.pls | |
VisjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-11-2003 Laatste: 11-7-2005 Berichten: 88 | 30-10-2004 11:39 |
massive schreef: Als producties meetellen snap ik bij god niet waar de achterlijke, misplaatse en compleet fout gekozen benaming 'beste DJ' vandaan word getoverd.Kan mij dat nou boeien wat voor producties iemand maakt op het moment dat ie aan het draaien is... Komt nog eens bij dat Tiësto z'n meeste tracks LAAT produceren, onterechter kun je die award niet winnen. Is het echt zeker dat producties meetellen? Heb gewoon moeite het me voor te stellen.. | |
Patrick van VugtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-1-2004 Laatste: 14-10-2008 Berichten: 466 | 30-10-2004 17:22 |
massive schreef: Als producties meetellen snap ik bij god niet waar de achterlijke, misplaatse en compleet fout gekozen benaming 'beste DJ' vandaan word getoverd.Kan mij dat nou boeien wat voor producties iemand maakt op het moment dat ie aan het draaien is... Komt nog eens bij dat Tiësto z'n meeste tracks LAAT produceren, onterechter kun je die award niet winnen. Is het echt zeker dat producties meetellen? Heb gewoon moeite het me voor te stellen.. Er bestaan een helehoop roddels over tiësto, de ene zecht dat hij geld heeft betaald om op de innercity mogen te staan, en dan hier weer dat z'n producties voor hem worden gemaakt... Get real... | |
*Quukske* | |
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 30-10-2004 18:24 |
Ik basseer het op zijn eigen cd's; Open het boekje eens, en kijk wie er aan de tracks geschreven hebben. Vrijwel geen 1 is een soloproductie van thijs. Verder neem ik hier deel aan een discussie waar ik te weinig vanaf weet (volg het 'dj-award' gebeuren helemaal niet) Ik was alleen verwonderd dat het producties meetellen bij iets wat een 'best dj award' mag heten. Verkeerde naamgeving dan als je het mij vraagt! 'Best dj who is also producing' lijkt me dan meer op z'n plaatst | |
Patrick van VugtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-1-2004 Laatste: 14-10-2008 Berichten: 466 | 30-10-2004 21:10 |
massive schreef: Ik basseer het op zijn eigen cd's;Open het boekje eens, en kijk wie er aan de tracks geschreven hebben. Vrijwel geen 1 is een soloproductie van thijs. Vergelijk dan een mix album van een andere dj en kijk hoeveel eigen producties die er op heeft staan (zijn er dus ook niet veel, kan ik je zo zeggen). Maar hoe kom jij d'r dan op dat tiësto het laat maken??? sorry hoor maar mee helpen/geholpen worden is voor mij toch nog steeds iets anders als "laten maken". Verder neem ik hier deel aan een discussie waar ik te weinig vanaf weet (volg het 'dj-award' gebeuren helemaal niet) Ik was alleen verwonderd dat het producties meetellen bij iets wat een 'best dj award' mag heten. Verkeerde naamgeving dan als je het mij vraagt! 'Best dj who is also producing' lijkt me dan meer op z'n plaatst Nee, bij dj horen veel meer dingen als alleen mix kunsten.B.v. ook de syle, de productie, de interactie met het publiek... | |
*Quukske* | |
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 31-10-2004 02:53 |
Patrick van Vugt schreef: Maar hoe kom jij d'r dan op dat tiësto het laat maken??? sorry hoor maar mee helpen/geholpen worden is voor mij toch nog steeds iets anders als "laten maken".Nee, bij dj horen veel meer dingen als alleen mix kunsten. Style & interactie met het publiek ben ik volledig met je eens. Dat is van toepassing voor een DJ. Produceren? Da's het werk van een producer...B.v. ook de style, de productie, de interactie met het publiek... | |
Patrick van VugtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-1-2004 Laatste: 14-10-2008 Berichten: 466 | 31-10-2004 21:34 |
massive schreef: Patrick van Vugt schreef: Maar hoe kom jij d'r dan op dat tiësto het laat maken??? sorry hoor maar mee helpen/geholpen worden is voor mij toch nog steeds iets anders als "laten maken".Nee, bij dj horen veel meer dingen als alleen mix kunsten. Style & interactie met het publiek ben ik volledig met je eens. Dat is van toepassing voor een DJ. Produceren? Da's het werk van een producer...B.v. ook de style, de productie, de interactie met het publiek... En dat hij de producties niet alleen heeft gemaakt, zegt nog niet dat hij geen 1e dj kan zijn. Die mensen die mee hebben geholpen, die zullen ook een eigen dj carriere hebben. Als zij dan een goede bekendheid hebben, en goede interactie enz. dan maken zij evenveel kans op die 1e prijs als Tiësto . Maargoed...kwestie van meningsverschillen, de bijde Tiësto in concerts is wel heel geweest schijnbaar, heb teminste al verschillende goede reacties gehoord... | |
*Quukske* | |
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 31-10-2004 21:44 |
Verschillen van mening mag gelukkig ook Verder is 'Tiësto-muziek' gewoon mijn straatje niet, behalve zijn remix van 'Paul Oakenfold - Southern Sun'. Heerlijk nummer vind ik dat! | |