Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 35 van 80)
Moderator(s): Dré
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
29-1-2006 17:30
Was even creatief stapelen maar toch ritje daarmee uitgespaard, wat meer cdj's meenemen dan nodig...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
30-1-2006 10:49
Zelf heb ik ook met ''eén van mijn twee cdj800 dat hij slechter zelf gebrandde cs's leest.
Stop ik de cd in de andere gaat het wel goed.
dus, ik denk dat er toch wel een afstellingsverschil tussen de spelers zit,
of dat er eentje misschien (nu al?) een smerige lens heeft.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
30-1-2006 13:22
Dit soort sh*t is dan ook precies de reden dat ik altijd backup cd-spelers mee heb en een backup-mixer. Maar ja, je kan niet alles dubbel meenemen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
30-1-2006 13:24

Tom schreef:

Zelf heb ik ook met ''eén van mijn twee cdj800 dat hij slechter zelf gebrandde cs's leest.
Stop ik de cd in de andere gaat het wel goed.
Dan wordt het tijd om toch met een vergrootglas naar je CD-R'etjes te kijken. Wellicht zit je te werken met de spreekwoordelijke "dubbeltje op z'n kant" CD-R's.
dus, ik denk dat er toch wel een afstellingsverschil tussen de spelers zit,
of dat er eentje misschien (nu al?) een smerige lens heeft.
Afstellingsverschillen zijn er ALTIJD!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
30-1-2006 14:43

Victor schreef:

Dit soort sh*t is dan ook precies de reden dat ik altijd backup cd-spelers mee heb en een backup-mixer. Maar ja, je kan niet alles dubbel meenemen.
Als ik ruimte en geld zou hebben, stond hier al al lang een klein kissie met 2x cd-speler en 1x mixer extra. Die avond was namelijk ook de Ecler MAC 40V van de lokatie uitgeleend en we moest het doen met een JB-Systems Classic 4. Wat een k*t-mixer voor live-toepassingen. Akelige eq, enge faders, nul headroom en, tenzij er iets aan de instellingen van de rest van de geluidsset is gewijzigd waar ik niks vanaf wist, een behoorlijk slechte klank. Gatverdamme. Misschien dat het best wat is voor het geld, maar de volgende keer ren ik hard de andere kant uit als ik deze mixer tegen kom.

Maarja, op dit soort feestjes ga ik mijn eigen, steendure, CDJ-800-NUO 5-set mooi niet neerzetten, al helemaal niet als ik zelf niet draai.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
30-1-2006 16:26
Van alle cd-spelers die ik tot nu toe heb gehad zijn de CDJ 800's toch nog wel het meest kieskeurig wat betreft het lezen van cd's. Wij zelf hebben ook twee CDJ 100s, maar omdat deze in de andere dj-set zitten gaan die nooit mee. Wellicht binnenkort toch maar eens een extra cd-speler aanschaffen in een los kistje als back-up.

Maargoed, morgen eerst maar eens de vastslaande CDJ 800 terug brengen. Ben benieuwd sneaky :V.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
8-2-2006 15:44

Max schreef:

Maargoed, morgen eerst maar eens de vastslaande CDJ 800 terug brengen. Ben benieuwd sneaky :V.
Cd-speler ondertussen weer terug en volgens Pioneer zou er een nieuwe laser inzitten.
Heb helaas geen tijd om dit te testen, dus de tijd zal het moeten uitwijzen.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
8-2-2006 15:48
Ik zou het toch echt maar even testen voordat je ermee op pad gaat. Straks is het probleem niet goed verholpen en sta je weer voor l*l tijdens een feestje. Gewoon even een uurtje lekker plaatjes draaien.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
8-2-2006 15:51

Victor schreef:

Ik zou het toch echt maar even testen voordat je ermee op pad gaat. Straks is het probleem niet goed verholpen en sta je weer voor l*l tijdens een feestje. Gewoon even een uurtje lekker plaatjes draaien.
Testen gaat zoieso gebeuren, maar doelde meer op vandaag testen wink ;).
Dance FXStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-2-2006
Laatste: 25-6-2021
Berichten: 35
3-4-2006 01:07
een slechte ervaring...

- Met je koptelefoon in je nek een cd gaan zoeken die achter je staan iemand loopt voor je langs en trekt zo het mengpaneel en 2x Gemini CDJ-20 van tafel, meteen het klepje van de speler gelukkig zelf nog gemaakt.(cd's staan tegenwoordig links of rechts van de dj).

- De avond van te voren alles neergezet(25 jarig huwelijk), alles deed het nou was mooi in 1,5 uur. Komen we de volgende dag daar versterkers aan, de rest aan...stilte...f**k ??? hoe kan dit alle verbindingen nalopen niks te vinden. Alles weer aan en uitgezet en toen deed het het wel...

- Alle licht neergezet avond van te voren (openpodium) alles werkte, alles weer uitgezet. De grote dag alles weer aan laptop aan daslight erin...helemaal niks meer. Alles nagelopen hadden de bandleden een DMX kabel eruitgetrokken.

- Schoolfeesten waar er drie verschillende groepen zijn (hardstyle, R&B, top40) alles door elkaar gedraait alleen zo gauw ze ook maar een ander nummer horen meteen komen zeuren.
Look into the light!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)