Forum > Algemeen Forum

Drive in show meubel

(396 reacties. Pagina 31 van 40)
Moderator(s): Dré
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
20-4-2008 14:34

RiLe schreef:

lj/dj cono schreef:

Vervoer is niet echt een probleem.
voor een show heb je gauw al een aanhanger nodig en die huur ik dan natuurlijk ook.
Wat voor aanhangertje huur je dan als ik vragen mag?
Een boedelbakkie o.i.d.?

Ik heb toevallig zelf een paar weken geleden een aanhangertje gekocht! Maar wel een tendemasser anders ligt je apparatuur echt te stuiteren achterin!
Prima dingetje, 2.45m lang en daar past precies alles in!
Ik ga binnenkort wel ff wat foto's schieten want me nieuwe meubel is ook echt rete strak maar dat volgt allemaal nog wel ff!
Heb een adressje van iemand die ik ken met een mooie dichte aanhanger die ik voor een vriendenprijsje kan huren. (enkelassig).
Dat stuiteren ligt aan je vering van je aanhanger.
Heb er zelf een gehad met blad vering en die is best shock proof.
RiLeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
Berichten: 65
21-4-2008 19:35

lj/dj cono schreef:

RiLe schreef:

lj/dj cono schreef:

Vervoer is niet echt een probleem.
voor een show heb je gauw al een aanhanger nodig en die huur ik dan natuurlijk ook.
Wat voor aanhangertje huur je dan als ik vragen mag?
Een boedelbakkie o.i.d.?

Ik heb toevallig zelf een paar weken geleden een aanhangertje gekocht! Maar wel een tendemasser anders ligt je apparatuur echt te stuiteren achterin!
Prima dingetje, 2.45m lang en daar past precies alles in!
Ik ga binnenkort wel ff wat foto's schieten want me nieuwe meubel is ook echt rete strak maar dat volgt allemaal nog wel ff!
Heb een adressje van iemand die ik ken met een mooie dichte aanhanger die ik voor een vriendenprijsje kan huren. (enkelassig).
Dat stuiteren ligt aan je vering van je aanhanger.
Heb er zelf een gehad met blad vering en die is best shock proof.
Is niet helemaal waar!
Een enkelassige aanhanger gaat door elke kuil heen waar een tendemasser op zo'n moment het gewicht op de andere as gooit en er dus over heen rijdt!
LechStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-3-2005
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 62
23-4-2008 10:26

RiLe schreef:

lj/dj cono schreef:

Dat stuiteren ligt aan je vering van je aanhanger.
Heb er zelf een gehad met blad vering en die is best shock proof.
Is niet helemaal waar!
Een enkelassige aanhanger gaat door elke kuil heen waar een tendemasser op zo'n moment het gewicht op de andere as gooit en er dus over heen rijdt!
Totdat die kuil dusdanig groot is, dat ook dat geen bal meer uitmaakt... wink ;) laugh :D

Nee geintje, het is waar dat in het algemeen een tandemasser minder stuitert. Ik heb zelf met zowel enkel- als dubbelassige aanhangwagens (mee-)gereden en dan merk je dat verschil zeker. Nadeel van een tandemasser is dat deze minder makkelijk te sturen is wanneer je deze met de hand op zijn plek wilt zetten. Ik ben wel eens op locaties geweest dat je de aanhangwagen van de auto loskoppelt om deze dichter bij de ingang te kunnen plaatsen. Moet je dan een bocht maken dan is dat met een enkelasser een stuk makkelijker (en al helemaal wanneer de aanhangwagen flink beladen is).
Eeeh... als 't lang duurt, dan wacht ik toch gewoon even?
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 5-9-2024
Berichten: 413
23-4-2008 15:42
Ik ben ook bezig aan mijn meubel. De ombouw is gemaakt van 6mm MDF (a.u.b. geen reacties over dat MDF, weet ook dat het niet het beste hout is voor on-road). Het tafelblad is niet van MDF gemaakt, maar van een ander soort hout waar ik de naam even kwijt van ben (je ziet de stukjes hout erop zitten, alsof ze allerlei resten in elkaar geperst hebben).

Hij staat nu in de verf en hij word nog wat lager gemaakt, zodat het in de auto past (vandaar dat de bovenste rand niet helemaal geverft is).

De pics
RicardokeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-8-2007
Laatste: 3-9-2008
Berichten: 9
23-4-2008 18:06
Bij deze mijn meubel, graag opmerkingen en tips razz :p

https://foto.driveinshowflash.com/albums.php?album=1
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
23-4-2008 18:26
gokje je draait bijna alleen maar met laptop?
gezien de minijack plug in het lege vak, en het missen van de cd-spelers?
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
HidixxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2007
Laatste: 17-11-2013
Berichten: 29
27-8-2008 15:24
Ben alweer even bezig met mijn nieuwe meubel...
Bijna af maar misschien weet iemand van jullie nog iets wat ik er op of aan kan maken. happy :)
Onderin staan normaal 2 flightcases voor verstekers enz.. ( dus nu ziet het er een beetje kaal uit wink ;) )
Kijk maar even de foto's als er ideeën zijn dan zeg het maar laugh :D

ps. Er zit nu 1 ledtube in gemonteerd. wink ;)

pic's
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 5-9-2024
Berichten: 413
27-8-2008 17:20
Ziet er mooi uit! Vooral in het donker met die ledtube! Alleen is hij niet erg klein? Het lijkt me ook nog mooier als je die plaat (o.i.d.) met je logo erop helemaal tot onderaan laat komen.
Decibel Drive-inStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 175
27-8-2008 17:26
Rust alle apparatuur nu direct op de truss zelf? Lijkt me een beetje link, als ik zie dat je van boven wel hoeken hebt, maar aan de onderkant niet?
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
HidixxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2007
Laatste: 17-11-2013
Berichten: 29
27-8-2008 17:45
djspiky heb het zelf ook overwogen maar dan werd het te riskant met vervoeren...
Nu heeft de plaat nog steun aan de onderkant en kan niet veel mee gebeuren. wink ;)
En anders zou de plaat sneller kunnen breken razz :p
Het meubel is 2 meter en het werkblad is 1.60 groot zat voor mij happy :) het licht word aan de zijkant bediend in een aparte case wink ;)

drivein decibel aan de achterkant van het meubel zit zware versteviging (dit zie je niet op de foto's), er kan zo 180 kilo op zonder problemen.
Dus een paar apparatuurcasejes moet die wel kunnen houden laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)