Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 30 van 80)
Moderator(s): Dré
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
12-6-2005 19:57
how sorry heb ik verkeerd gelezen. dacht dat je op die school moets zijn.
(ik moet och eens mijn bril gaan op zetten)
Nee ik zou ook geen 15 km gaan lopen met alles laugh :D
das echt gekke werk.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
13-6-2005 19:40
Afgelope zaterdag de domste fout tot nu toe gemaakt. Publiek kwam eindelijk een beetje op gang, licht uit... eerste reactie: naar de stoppenkast, was in orde. Komt er nog iemand aangerent: ja, we zetten net wel de frituurpan aan hoor! Maar ik dacht toch zeker te weten dat ik het licht op een aparte groep had gezet, dan maar snel proberen de stekker in een andere groep te knallen.

Nog steeds niets.... blijkt dat er een stekker uit een haspel onder onze tafel eruit lag... angry

Wijze les van geleerd in ieder geval, haha.
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
13-6-2005 19:43
Ochja, zal het je erger vertellen. Wij hadden ook ooit soortgelijks iets, bleek dat ondergetekende de tafel op black out had staan ashamed :$
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
13-6-2005 21:18
Ja die beruchte black-out toets... ik kan er over meepraten! sad :( laugh :D
Dance the night away!
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
13-6-2005 21:50
Ja erg leuk ook met mijn Scenesetter. Als ik de Full-On knop indruk gaat automatisch ook de blackout aan... shocked 8O
Volgende keer Peter!
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
13-6-2005 23:00
Laast ook nog iets gehad:
Moets optredens van een basischool van licht en geluid voorzien.
Had ik ook een bureau-lampje aan staan zodat ik zach wat ik deed.
Wilde ik deze uit zetten. Op het moment dat ik dat deed sprongen alle 3 de licht tafels in black-out shocked 8O .
Heb geen idee hoe het komt gelukkig zag ik meteen dat het in black-out stond en was het binnen (gokje) 3 seconden weer opgelost als het niet sneller was.
Lang leven het knipperenede ledje van de balck-out knop razz :p
Het publiek, rond de 700 man, heeft niets gemerkt, als mede de mensen op het podium.

De volgende keer het lampje toch maar aan laten of uit.
weet nu eigenlijk nog steeds niet waardoor alles nu in black-out sprong.
Zal wel kome omdat heel kortstondig de stroom eraf is geweest door net wel net niet over belasting.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
Tom1984Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 172
14-6-2005 09:10
Ik heb zoiets ook wel eens gehad met mijn scene setter.

In de loods met het testen (waarschijnlijk zwak lichtnet), als daar de parren of full on gingen dan wilde de tafel ook nog wel een op black-out springen.

Verder, OTR, nog NOOIT last van gehad (gelukkig).
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut
Tim versteegStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-12-2005
Laatste: 19-4-2021
Berichten: 161
10-1-2006 22:09
Ik heb ook een leuke razz :p
Draaien op een zuipfeest. Komt er een dronken feestganger een nummer vragen. Ik versta hem niet dus hij komt over mijn tafel heen hangen. Komt er een andere Dronken maloot en duwt hem lekker over mijn set heen. razz :p Niks kapot gelukkig happy :)

Ook een keer brandweer laten uitrukken door mijn rookmachine. Wist ik veel dat rookmelders ook af zouden gaan door rookmachine's. Brandweer was al onderweg maar kon dus wel weer terug. razz :p Later nooit meer wat van weer gehoord
Turbo zijn naam, grolsch zijn bier.
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
10-1-2006 22:20

Tim versteeg schreef:

Ook een keer brandweer laten uitrukken door mijn rookmachine. Wist ik veel dat rookmelders ook af zouden gaan door rookmachine's. Brandweer was al onderweg maar kon dus wel weer terug. razz :p Later nooit meer wat van weer gehoord
Dat vind ik persoonlijk wel een erg vervelende situatie. Er zomaar vanuit gaan dat rookmelders niet afgaan is wel erg naief. Er zijn melders die op warmte werken maar ook op zicht. En dat laatste wordt bij gebruik van een rookmachine ook minder...
En vergeet niet dat als de uitbater de kosten van de brandweer op jou verhaald dat een erg duur grapje voor jou is. Natuurlijk is het ook niet slim van hem om je niet te vertellen dat de rookmachine niet aan mag, maar jij bent uiteindelijk de verantwoordelijke over die rookmachine.
Dance the night away!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
10-1-2006 22:57
En wat betreft mensen die over je gear hangen, dat pik je niet, zeker niet als ze bezopen zijn en ze hebben een glas in hun handen. Dronken mensen zijn nu eenmaal zo, dus je zult er als dj zelf iets aan moeten doen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)