feest organiseren 100 man
(29 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
Dj some1Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-1-2004 Laatste: 8-4-2005 Berichten: 112 | 22-6-2004 08:54 |
hallo We doen maar 30 liter bier omdat de meeste geen 16 zijn waarschijnlijk zal maar 20 man 16 zijn. We doen nu wat minder cola en we nemen 2-3 treetjes bullet. Ook kopen we nu appelsap en jus d'orange in. auke | |
what do you say to the dj? | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 1207 | 22-6-2004 09:08 |
Dingen in het klein inkopen zoals bullit, flugel enz is leuk maar ook binnen 2 tellen weg en absoluut zonde van het geld. Vooral de flugel is zonde, je betaald zo 10-15 euro voor een treetje en als ik een heel treetje achterover sla merk je echt niks, de flesjes zijn zo dik dat er maar een druppie vocht in zit, aan blikjes onder de 100 stuks moet je niet inkopen, ik zou niet te veel verschillend in kopen. Gewoon lekker standaard houden: Bier, Cola, Fanta, Appelsap, Sinaasappelsap, meer niet. Hoe meer verschillend je gaat doen hoe meer je ziet dat je allemaal halve flessen en pakken overhoud, je bent ook je overzicht kwijt want aan de bar weet niemand meer of er al een pak van iets open is gegaan dus gaat er maar een nieuwe open. Ga alsjeblieft naar de slijter!!! Doe nou niet eigenwijs en zeg ik ga toch naar de makro!! Het scheelt je letterlijk een paar cent per artikel (in grootverpakking dan) maar je mag niets terug brengen! Je gaat daar ook zelf maar wat gokken want je hebt hier blijkbaar geen ervaring mee, als je naar je slijter loopt en zegt er komen zoveel man in die leeftijdscategorie waarvan er ongeveer zoveel alcohol zullen gaan drinken (alleen bier niets anders) dan kan de persoon bij de slijter je zo vertellen wat je nodig hebt, als je ook vraagt of je alles wat onaangebroken is terug mag brengen dan is dat nooit een probleem, MAAR vraag het gewoon voor de zekerheid even. Als dat kan (waar ik eigenlijk zeker van ben) neem je overal gewoon de helft meer van, waarom niet? Je kan het toch terugbrengen, je krijgt gewoon je geld terug en je hebt in ieder geval genoeg. Wees nou alsjeblieft de slimste, niets erger dan vervelend publiek omdat de drank op is, dan heb je het namelijk gewoon zelf gedaan. | |
Darth Crossfader | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 22-6-2004 09:20 |
nu moet je toch wel genoeg info hebben. neem alleen een wat ruimere marge wat drank betreft, doe dat bij een plaatselijke leverancier want dan kan je t terug brengen wat over is. komen er 100,bestel dan voor 150. daar ligt ook je winstje,veel drank verkocht geeft je wat meer geld terug. groet | |
it's just one of those Day's ,they come and they Go. | |
DJ-IpkissStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-2-2003 Laatste: 23-7-2012 Berichten: 320 | 22-6-2004 13:09 |
en reken maar dat er nogal wat verloren gaat wat allemaal winst is voor jou. Als jij een biertje bestelt en hij is dood geslagen(kan het me haast niet voorstellen dat je zo langzaam drinkt maar goed.) koop je weer een nieuwe. Dat halve glas is winst voor jou: Inkoop prijs stel 0,50 verkoop prijs 1.50 verschil €1,- = kassa! Ook valt er heel veel om waardoor mensen weer nieuw halen. Horeca is een goude bizz mits je het goed doet. Dus luister naar Tom en Fredje. Zeker aangezien zei weten hoe het er echt aan toe gaat. Denk maar eens aan een groot festival. Ik heb nog nooit 1 festival meegemaakt waarbij het bier op was. nog nooit. Wanneer het zal gebeuren zal het zelfs het 8 uur journaal halen! | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 22-6-2004 13:14 |
ik heb meegemaakt dat bijna alle drank op was, 1995-feest bij havana aan zee te zandvoort. ruim 7000 man aanwezig,top maar dan ook topsfeer, natarcia,johnson,judge jules,dimitri etc etc t zou tot 24.00 uur duren maar doordat de drank op was maar dan ook echt op was,is t feest om 22.00 uur gestopt met de nodige narigheid daarbij. was geen pretje om daar tussen te zitten. groet en inderdaad t heeft de tv gehaald,veronica heeft daar nog aandacht aan besteed omdat zij daar toen ook waren voor opnames | |
it's just one of those Day's ,they come and they Go. | |
Dj Psycho-DStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2004 Laatste: 20-2-2006 Berichten: 95 | 22-6-2004 19:32 |
DJ.T schreef: Psycho-D schreef: Volgens mij is het pas verplicht beveiliging in te huren voor feesten waarbij meer dan 200 man komen. Dus over beveiliging zal je je wel neit druk hoeven maken.Drank/drinken inslaan kan volgens mij wel bij de Makro of de Ven, je bent daar ook goedkoper uit dan als je bij de Albert Heijn oid gaat inslaan. Dit is in elke plaats anders geregeld, een belletje naar het gemeentehuis kan je uitsluitsel geven, als je een vergunning aan gaat vragen zal dit onderwerp ook vanzelf ten sprake komen alhoewel ik het betwijfel dat er voor een feest van 100 man een gesprek wordt gehouden. Eigenlijk elke gemeente heeft dit wel opgenomen in hun APV, kijk even op de site van je eigen gemeente. | |
Niet geschoten is altijd mis! | |
Dj Psycho-DStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2004 Laatste: 20-2-2006 Berichten: 95 | 22-6-2004 19:35 |
roberto schreef: Dj Psycho-D schreef: Volgens mij is het pas verplicht beveiliging in te huren voor feesten waarbij meer dan 200 man komen. Dus over beveiliging zal je je wel neit druk hoeven maken.Drank/drinken inslaan kan volgens mij wel bij de Makro of de Ven, je bent daar ook goedkoper uit dan als je bij de Albert Heijn oid gaat inslaan. aan "volgens mij is het pas...." hebben we niet zoveel, drank inslaan kan natuurlijk wel bij de makro, maar dan moet je daar toevallig wel een pas voor hebben. please lul niet zomaar iets, want daar heeft de OP niet zoveel aan.. | |
Niet geschoten is altijd mis! | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 1207 | 22-6-2004 20:00 |
Is verteld door..... Ok dan is het weer duidelijk | |
Darth Crossfader | |
Dj some1Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-1-2004 Laatste: 8-4-2005 Berichten: 112 | 22-6-2004 23:19 |
hallo allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik heb net een telefoontje gehad van een echt beveiligings bedrijf en voor diegen die het willen weten (zal wel niemand zijn maarja) ze adviseerden gewoon 1 man bij de deur te zetten en dat kost en dat kost dan 27.50 per uur per man beveiliging. mvg auke | |
what do you say to the dj? | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 1207 | 23-6-2004 11:39 |
Oe Oe, ik heb nog een goede tip, was het bijna vergeten. Bij het ROC hebben ze ook een opleiding beveiliging (zij hebben daar weer een sjiek woord voor ) Daar willen die leerlingen natuurlijk praktijk ervaring opdoen. Bel even met die school en vraag of dat mogelijk is, waarschijnlijk kost dat je maar een paar euri of je moet voor hen zorgen voor drinken en wat te eten ofzo. Of ze dit ook voor 100 man doen vraag ik me af maar ze waren wel op een feest waar ik laatst aan mee werkte, de hele avond zo'n 5 man ofzo. Publiek was toen niet zo groot, ongeveer 500 man en dat wilde ze nog maar net doen. | |
Darth Crossfader |