Gemini X3 versterker
(27 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
BingStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-1-2003 Laatste: 8-9-2005 Berichten: 60 | 10-1-2003 10:30 |
Ik ging bij de lokale PA boer even vragen of hij American DJ versterkers verkocht, om een ideetje te hebben van de prijs hier. Zijn antwoord was "American DJ vinden wij maar niets!!!" Hij raadt me eerder JB systems aan. Is dit een waardevolle tip of eerder niet? (Een AX 700 stelde hij voor) | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 9490 | 10-1-2003 10:57 |
Bing schreef: Ik ging bij de lokale PA boer even vragen of hij American DJ versterkers verkocht, om een ideetje te hebben van de prijs hier.Zijn antwoord was "American DJ vinden wij maar niets!!!" Hij raadt me eerder JB systems aan. Is dit een waardevolle tip of eerder niet? (Een AX 700 stelde hij voor) De belangrijkste reden dat men bepaalde produkten "niets vind" is omdat de meeste winkeliers moeten kiezen voor enkele merken, omdat als ze niet genoeg van een merk bestellen, er gewoon te weinig korting door de importeur gegeven word. Vandaar dat de merken die ze hebben staan "perfect" zijn en de rest meestal minder. Oei, dat doe zeer Je zou kunnen vragen waarom een bepaald merk niet goed is, en meestal krijg je dan het standaard antwoord dat het gewoon troep is....., maar een echt onderbouwd antwoord met echte praktijkvoorbeelden hebben ze meestal niet. De belangrijkste reden dat de meeste jongelui zo van merken blijven wisselen, is omdat ze denken dat een goedkoper produkt toch ook wel "een beetje goed" moet zijn, omdat het er toch goed uit ziet Dat is dus niet altijd zo! Je kunt er van uit gaan dat de adviezen die hier gegeven worden, er niet direct van uit gegaan word dat je ook bij bepaalde personen zal kopen. Dus deze adviezen zijn veel meer zonder oordeel. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 13473 | 10-1-2003 11:12 |
De AX reeks van JB-Systems is zeker geen verkeerde reeks (hoewel de methode van koeling wel totaal RUK is als je er een paar op elkaar wilt zetten (welke andere zichzelf respecterende versterker blaast lucht aan de BOVENKANT uit???)) maar het is WEL een instapreeks. Als een verkoper echter zegt dat de AX reeks beter is dan de V reeks van American DJ dan lult hij uit z'n nek (en da's iets waar veel verkopers in bedreven zijn (vaak is dat het ENIGE waar ze in bedreven zijn)). Je kunt deze reeksen ook niet eerlijk met elkaar vergelijken (de AX serie is echt een budget serie, net als de Gemini X serie). Als je een reeks van JB-Systems met de V reeks van American DJ wilt vergelijken, doe het dan eerlijk. Pak de C2 reeks van JB. En dan zul je zien dat de JB duurder is (en behoorlijk ook). JB-Systems levert aan IEDEREEN die ook maar iets met ons vak te maken heeft (dus een lampenkoning kan zo JB dealer worden (iets waar ik zelf eerlijk gezegd nogal pissig om kan worden aangezien je eigenlijk op die manier zegt dat je je merk ten grabbel gooit en dat het je geen ene zak uitmaakt WIE het verkoopt, als het maar verkoopt)). Vele andere merken hanteren een wat strakkere regel. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
BingStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-1-2003 Laatste: 8-9-2005 Berichten: 60 | 10-1-2003 11:44 |
De kwaliteit van JB is dus iets minder... Maar je hebt wel meer vermogen voor ongeveer dezelfde prijs. De kwaliteit is dan iets minder, maar heb ik die kwaliteit wel nodig? Ik ga als beginnende dj op niet al te grote feestjes spelen (25-50 man). Verandert dit jullie voorkeur? | |
RitscheStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-10-2002 Laatste: 16-8-2015 Berichten: 129 | 10-1-2003 12:27 |
nee | |
Mooie vrouwen zijn niet lelijk | |
BingStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-1-2003 Laatste: 8-9-2005 Berichten: 60 | 10-1-2003 13:16 |
Ok ik denk dat ik nu wel weet wat het beste is! In ieder geval allemaal bedankt! Greetz | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 9490 | 10-1-2003 14:20 |
Bing schreef: De kwaliteit van JB is dus iets minder...Maar je hebt wel meer vermogen voor ongeveer dezelfde prijs. De kwaliteit is dan iets minder, maar heb ik die kwaliteit wel nodig? Ik ga als beginnende dj op niet al te grote feestjes spelen (25-50 man). Verandert dit jullie voorkeur? Je moet het zien als gereedschap, a/ Heb je ooit spijt gehad van een dure (pozidrive) schroevendraaier? b/ Heb je ooit wel eens plezier gehad van een goedkope (kruiskop) schroevendraaier | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
BingStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-1-2003 Laatste: 8-9-2005 Berichten: 60 | 10-1-2003 15:20 |
Tom schreef: Wat is er mis met kwaliteit?Je moet het zien als gereedschap, a/ Heb je ooit spijt gehad van een dure (pozidrive) schroevendraaier? b/ Heb je ooit wel eens plezier gehad van een goedkope (kruiskop) schroevendraaier | |