Forum > Newbie Forum

Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard?

(232 reacties. Pagina 3 van 24)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
18-4-2004 12:15
Hij komt in Juni/Juli uit voor zover ik weet (wat Dre me heeft verteld tenminste).
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
20-4-2004 14:33
Hmmm, toch heb ik wel een bedenking, als je ziet dat er ondertussen al 7 "merken" hem aan het uitbrengen zijn.
Dan moet er toch wel iets goed aan zijn, aan die CD-speler niet? Het beste is natuurlijk hem eerst eventjes testen. Maar stel je nu eens even voor dat er geen mensen waren zoals Dré en co. dan zou je het zelf moeten doen. En iedereen heeft andere eisen. Als je ziet dat hij dan ook nog 400 euro gaat kosten. Dan kun je toch wel verwachten dat hij als basis-CD-speler wel moet voldoen. Ik kan er natuurlijk ook wel helemaal naast zijn. En dat de Cd-speler helemaal bagger is. Maar mijn eerste indruk blijft toch wel goed.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
24-4-2004 00:19

Skit schreef:

Hmmm, toch heb ik wel een bedenking, als je ziet dat er ondertussen al 7 "merken" hem aan het uitbrengen zijn.
Dan moet er toch wel iets goed aan zijn, aan die CD-speler niet?
Het is misschien wel een beetje kort door de bocht maarja. Als je kijkt naar de OEM-superdraaitafel die hebben ook veel merken uitgebracht. En dat zie je niet met veel producten lijkt mij. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
24-4-2004 01:56
Wat dacht je van de Q30?(das dan wel een redelijke)

Zo zijn er zoveel goede en slechte OEM gevallen. Tis altijd maar afwachten wat het is. Voor een OEM fabrikant moet het verkopen en of het dan goed of slecht is boeit hun niet zoveel -> Zolang het maar geld op levert en het liefst zoveel mogelijk.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
26-5-2004 16:23
Ow nog even over wie hem allemaal gaan leveren ->

Stanton - Citronic - JB - Reloop - Kam (daar ben ik hem tenminste tot nu toe op lijsten tegen gekomen. Synq zal er ook nog wel mee komen.

Feedback heeft de citronic en stanton versies by the way al staan volgens hun folder die ik vandaag binnen kreeg. Als ik van de week in apeldoorn ben zal ik wel is ff snel naar binnen lopen daar om te gaan kijken.

Altijd leuk om daar verkopers in de zeik te nemen. Als ik ooit nog is stop met draaien word dat mijn nieuwe hobbie :P
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
26-5-2004 16:38

Reind schreef:

Ow nog even over wie hem allemaal gaan leveren ->

Stanton - Citronic - JB - Reloop - Kam (daar ben ik hem tenminste tot nu toe op lijsten tegen gekomen. Synq zal er ook nog wel mee komen.
Daaraan mag je Omnitronic, BST en American Audio ook nog aan toevoegen.
Feedback heeft de citronic en stanton versies by the way al staan volgens hun folder die ik vandaag binnen kreeg. Als ik van de week in apeldoorn ben zal ik wel is ff snel naar binnen lopen daar om te gaan kijken.

Altijd leuk om daar verkopers in de zeik te nemen. Als ik ooit nog is stop met draaien word dat mijn nieuwe hobbie :P
Is deze hobbie je ook een tripje naar Duitsland waard? Je kent de winkel wel maar ik ga z'n naam niet noemen "verkoopt" De Stanton, de Reloop en de Omnitronic.
By the way Citronic bracht alleen de uitgebreidere versie uit (met effecten)

**EDIT** Er zitten een klein veschil in de American Audio die is op een gebied anders, de JB en Stanton,etc... Hebben 4 CUE punten en samplebanks (4 knoppen) De American Audio heeft er maar 3, maar met de 4de knop waarbij de andere spelers nog een CUE-punt zit, komt een scratch-functie on/off te zitten.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
26-5-2004 18:27
Ik heb zojuist met de versie van Reloop zitten spelen. Zeker niet verkeerd (al helemaal niet voor die prijs (zo'n kleine 400 euro going voor de versie met effecten en touch sensitive jog). Hij legt het (op de meeste vlakken) af tegen de Axis-9 MAAR is zeker vergelijkbaar met de PSX. PSX heeft de samplers beter geregeld (samples zijn apart te pitchen t.o.v. het spelende nummer EN in volume te veranderen), die nieuwe OEM CD bak heeft echter een betere jog en scratch functie.

Zeker een leuke toevoeging aan het assortiment.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
26-5-2004 18:46
Op welke vlakken legt hij het af tegen de AXIS 9? Zijn het erg belangrijke vlakken eigenlijk? Ik bedoel maar hoe werkt het CUE instellen, true instant start, pitchbend, ESP, seamless loop werkt dit allemaal netjes? Effecten ok?, en is het scratchgeluid aannemelijk? Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in de speler zonder effecten namelijk.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
26-5-2004 21:13
En de vereenvoudigde versie, hoe doet die het??

Grts Tom V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
26-5-2004 21:32
Ik kreeg die feedback folder vandaag ook in de bus. En was vanmiddag in de stadt(apeldoorn) En ik moest naar feddback. Ik dacht laat ik de cd-speler eens bekijken/testen hadden ze hem nog niet en kan ook nog wel een tijdje duren volgens de verkoper.
Pearl 2000 in da house!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)