Forum > Algemeen Forum

flightcases

(24 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
31-3-2004 20:46
Ik zal wel eens een fototje online zetten.
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
2-4-2004 21:25
thanks mensen ik denk dat ik dan toch maar iets anders maak ja
Spectrum Drive-in Show
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
8-9-2005 23:34
Ik had een vraagje:

De cdj 800 heeft koelroostertjes aan de zeikant, hoe bouw je dit in de prodjusercase? want dan worden de roostertjes geblokkkeerd door het schuim waardoor er dus geen lucht meer in kan.

En dan nog een vraagje:

De case met deksel is veelste diep daarom moet er schuim in de deksel om de cdj 800 aan te drukken, mijn vraag is hoe hebben jullie dit gedaan? (mensen met een cdj 800 + case) ook met schuim of gewoon niks in gedaan en gewoon recht houden die case?
Wat?
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
8-9-2005 23:52

MBF schreef:

want dan worden de roostertjes geblokkkeerd door het schuim waardoor er dus geen lucht meer in kan.
Je kunt de speler met stukjes schuim aan de zijkanten op zijn plaats drukken en de roosters vrij houden (dus niet met een hele reep). Ik had dit aan 1 kant zo zitten, nooit problemen met warmte gehad. De andere zat vast met een complete reep aan de zijkanten, dus roosters afgedekt, ook nooit problemen mee gehad.

MBF schreef:

De case met deksel is veelste diep daarom moet er schuim in de deksel om de cdj 800 aan te drukken
Niet nodig als je hem via de zijkanten klemvast hebt gezet. (Schuim op de CDJ is sowieso alleen een goed idee als je de jog vrijhoudt.)
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
11-9-2005 13:42

Sylvia schreef:

MBF schreef:

want dan worden de roostertjes geblokkkeerd door het schuim waardoor er dus geen lucht meer in kan.
Je kunt de speler met stukjes schuim aan de zijkanten op zijn plaats drukken en de roosters vrij houden (dus niet met een hele reep). Ik had dit aan 1 kant zo zitten, nooit problemen met warmte gehad. De andere zat vast met een complete reep aan de zijkanten, dus roosters afgedekt, ook nooit problemen mee gehad.

MBF schreef:

De case met deksel is veelste diep daarom moet er schuim in de deksel om de cdj 800 aan te drukken
Niet nodig als je hem via de zijkanten klemvast hebt gezet. (Schuim op de CDJ is sowieso alleen een goed idee als je de jog vrijhoudt.)
Dan weet ik genoeg, bedankt. Het jogwheel staat gewoon vrij. Ik heb hier op het forum een verhaal gelezen waar het fout ging met het jogwheel.
Wat?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)