Forum > Licht

gobo laten maken dure aangelegenheid?

(51 reacties. Pagina 3 van 6)
Moderator(s): Dré
DjbidjiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-1-2003
Laatste: 20-6-2019
Berichten: 256
15-3-2004 19:52
idd.

dat was ook de voornaamste reden voor de aanschaf van de mac's wink ;)
love my sharpy moving-heads!!
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
16-3-2004 17:19
Stuur anders even een mailtje naar powersound, hoe zij het hebben gedaan. Zij hebben ook een gobo met hun naam.
PowersoundStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 3-3-2010
Berichten: 255
16-3-2004 19:21
www.powersound.be/Site_pages/Event_files/balichec2004.htm

Jup inderdaad, zijn glasgobo's. 4 laten maken, maar kost wel redelijk veel.
Wij hebben de dealerprijs gekregen maar ik denk dat je al snel bij de 400€ aankomt voor 4 stuks (excl).

Als we nu nog dezelfde goboo's moeten laten maken kost het wel iets minder, zou zeggen 40€ de gobo. Let wel op, is een glasgobo, daar kan je een PERFECTE logo op plaatsen, op een metalen krijg je het probleem dat de O en andere letters het binnewerk vast moet zitten aan de gobo zelf.

Indien interesse kan ik eens zien of ik iets voor jullie kan doen, in een week waren de onze klaar (betaling nam wat tijd). Mail als je interesse hebt !
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound!
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
Berichten: 357
16-3-2004 19:27

powersound schreef:

www.powersound.be/Site_pages/Event_files/balichec2004.htm

Jup inderdaad, zijn glasgobo's. 4 laten maken, maar kost wel redelijk veel.
Wij hebben de dealerprijs gekregen maar ik denk dat je al snel bij de 400€ aankomt voor 4 stuks (excl).

Als we nu nog dezelfde goboo's moeten laten maken kost het wel iets minder, zou zeggen 40€ de gobo. Let wel op, is een glasgobo, daar kan je een PERFECTE logo op plaatsen, op een metalen krijg je het probleem dat de O en andere letters het binnewerk vast moet zitten aan de gobo zelf.

Indien interesse kan ik eens zien of ik iets voor jullie kan doen, in een week waren de onze klaar (betaling nam wat tijd). Mail als je interesse hebt !
Powersound, mag ik soms eens weten wat voor font jullie gebruiken voor jullie logo?
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!
WadboyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-10-2003
Laatste: 27-12-2003
Berichten: 6
16-3-2004 19:37
een tip om te proberen
electronica printen worden geetst
latoenkoper fotogevoelige spray en etsen
dat zou moeten gaan .
ik heb het niet geprobeert maar lijkt mij geen probleem
DjbidjiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-1-2003
Laatste: 20-6-2019
Berichten: 256
16-3-2004 20:11
to powersound

mooi materiaal had je staan!

ook de logo's zijn duidelijk

ik zal eens mijn logo doorsturen via mail, maar kan nog even duren zijn nl. nog niet af (ben er nog niet goed aan uit sad :( )
het zal ongeveer hetzelfde zijn alleen met tel.nr erbij

alvast bedankt!!

greetzz,
dj bidji
love my sharpy moving-heads!!
DjbidjiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-1-2003
Laatste: 20-6-2019
Berichten: 256
16-3-2004 20:12
to jth:

dat etsen, je bedoelt op glas?

heb dit nog nooit gedaan, maar eh, kan daar wel eens naar uitkijken, misschien wel een vraagje, kan deze niet uitlopen door de hitte??

greetz,
dj bidji
love my sharpy moving-heads!!
MezzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-9-2003
Laatste: 1-12-2005
Berichten: 95
16-3-2004 20:44
als je een zilverlaagje op een glasplaatje maakt (met zilvernitraat) en dan bijv. met een ets voorzichtig je tekst weghaalt en het vervolgens fixeert door er nog een dun glasplaatje op te lijmen moet het denk ik wel lukken. Alleen ff een manier verzinnen om dat plaatje precies een standaard maatje te maken. Lijm moet je ook goed voor zoeken, moet namelijk evenredig met het glas uitzetten. Je zou het ook kunnen doen door zijkanten te verhitten en samen te knijpen.

Ik verzin het net, ik zal het zelf ook eens proberen.
exit-clear
DjbidjiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-1-2003
Laatste: 20-6-2019
Berichten: 256
16-3-2004 21:03

Mezz schreef:

als je een zilverlaagje op een glasplaatje maakt (met zilvernitraat) en dan bijv. met een ets voorzichtig je tekst weghaalt en het vervolgens fixeert door er nog een dun glasplaatje op te lijmen moet het denk ik wel lukken. Alleen ff een manier verzinnen om dat plaatje precies een standaard maatje te maken. Lijm moet je ook goed voor zoeken, moet namelijk evenredig met het glas uitzetten. Je zou het ook kunnen doen door zijkanten te verhitten en samen te knijpen.

Ik verzin het net, ik zal het zelf ook eens proberen.
shocked 8O shocked 8O shocked 8O
love my sharpy moving-heads!!
WadboyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-10-2003
Laatste: 27-12-2003
Berichten: 6
17-3-2004 12:50
met zivernitraat op glas zal het gaan
maar ik bedoel latoenkoper(is een heel dun koperplaat)
daar spuitje foto gevoelige laag op (is te krijgen in electronica handel }maak met de computer je tekst of afbeelding print het uit op stikker papier [doorzichtig]
belichten onder de hoogtezon {ultraviolet} ontwikkelen
en etsen met ijserchloride

Terug naar forum Reageer (zonder quote)