Forum > Off-Zone

dj's gezocht

(49 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
23-4-2004 01:14
Als er teveel mooie vrouwen zijn wil ik ook wel een keer komen draaien voor het goede doel razz :p
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
23-4-2004 01:31
braz, ik heb je gemeelt happy :)
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
23-4-2004 10:54

Reind schreef:

Als er teveel mooie vrouwen zijn wil ik ook wel een keer komen draaien voor het goede doel razz :p
Hoezo, TEVEEL mooie vrouwen. Toch nooit mooie vrouwen genoeg of wel Reind? en wat is dan het goede doel? razz :p
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
23-4-2004 23:35
Het goede doel is dat je er iemand mee helpt (Ik draai alleen nog maar voor de fun en dus is geld een bijzaak geworden)

En teveel mooie vrouwen bestaat inderdaad niet daar heb je helemaal gelijk in.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
26-4-2004 11:53
wat nobel, dat je alleen nog mar voor de fun draait. Vroeger wel voor geld gedraaid dan? En waarom nu niet meer? Kijk, ik HOEF er geen geld voor te hebben, maar als men geld aanbied dan kom ik niet gratis draaien hoor Reind. Dus ik vind het nogal nobel dat je jezelf nu voor niets aanbiedt. Bij deze geboekt voor het eerste feest! laugh :D Wat draai je eigenlijk voor 'n muziek reind? Of is dat teveel om op te noemen?
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
26-4-2004 17:22

braz schreef:

wat nobel, dat je alleen nog mar voor de fun draait. Vroeger wel voor geld gedraaid dan? En waarom nu niet meer? Kijk, ik HOEF er geen geld voor te hebben,
Na wat problemen rond MEERDERE organisatoren die dachten dat ik gratis wou draaien dat ze dan ook konden profiteren van me (niemand hoeft zich hier geviseerd te voelen, het ging om verschillende locaties en mensen) heb ik een sms gehad van een top-DJ (en ik quote letterlijk)
Graag gedaan.
Maar ge moet echt stoppen met gratis spelen. Alleen zo gaat ge respect krijgen.
Ik ben hier wat blijven bij stilstaan en ben inderdaad tot de conclusie gekomen dat gratis draaien om problemen vragen is... mij krijg je dus niet gratis, zelfs niet voor die arme lieve ouderloze kindertjes van hoempalia...
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
26-4-2004 21:09
Eenmaal je respect hebt / krijgt dan verandert de zaak wel vind ik.

Maar dat is natuurlijk mijn eigen bescheiden mening.
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
28-4-2004 23:30
Sommige dingen doe ik alleen gratis als ik het echt leuk vind. De rest wordt gewoon lappen.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
29-4-2004 00:36
Ik laat mensen alleen betalen als ik weet dat er geld verdiend word. En ik ga er alleen draaien als ik zin heb op van die feestjes zonder budget. Wat ik wel wil is een reiskosten vergoeding en geen gezeik dat mensen die ik mee neem moeten gaan dokken om binnen te komen. En de drank moet er ook bij in zitten, nu drink ik alleen water of spa rood als ik draai en aan het eind een bak koffie dus die kosten zijn te verwaarlozen razz :p

Als ik een keer iemand uit de brand kan helpen en ik heb er zelf zin in om het te doen dan wil ik best een keer voor nop gaan draaien. Maar zodra ik ook maar enigszins het idee krijg dat er gebruik van je word gemaakt dan is het gewoon einde verhaal.

Ik heb een paar jaar lang flink geld gebeurd voor het draaien op feestjes en het nare daar van is dat je als je sdat gewend bent erg moeilijk nee kan zeggen want A) het geld is wel makkelijk en ga jij maar is 4 feesten nee zeggen tegen de agency waar je voor draait. Ze flikkeren je er zo uit als je dat te vaak doet want voor jou 10 anderen. Er zijn namelijk heeeeeeeeeeeel veel goede dj's en het gros daarvan zal waarschijnlijk beter draaien als ik met tegenzin dus dan lig je er alsnog zo uit (das dus ook waarom ik destijds weg gekickt ben bij de agency waarvoor ik draaide) B)Mensen verwachten gewoon dat je komt en dat je niet loopt te zeiken en dat staat mij niet echt aan.

Tegenwoordig draai ik op een feestje wanneer ik daar zin in heb en als iets me aan staat. Wat er tegen over staat is een latere zaak.
Ik heb voor een tijd terug een keer op een clubeight ( www.clubeight.nl ) feest gestaan. Die jongens hadden ook geen mega budget maar het idee achter het feest vond ik wel erg leuk dus dan ga ik voor m'n lol naar zo'n feest om er te draaien. Ik leerde meteen wat mensen bij kennen die ik al een hele tijd tegen kwam op forums maar nog nooit in real life had gezien en zo kon ik die ook is een keer zien en horen draaien. Ik heb die avond schik gehad en das me meer waard dan die paar rotknaken die je beurt als je ergens met tegenzin staat te draaien.

Hier in harderwijk sta ik ook wel is in een discotheek te draaien en daar beur ik in princiepe ook niets voor maar ik draai er alleen wanneer ik daar zin in heb. Geen verplichtingen en alleen wanneer ik het wil en dat is iets waar ik erg op gesteld ben. Op m'n werk heb ik dat gezeik al zat dus dan wil ik dat er niet nog is bij hebben in de vrije tijd als ik sta te draaien.
Ik heb zelf op het punt gestaan om te nokken met het draaien omdat ik een beetje moe werd van al dat gezeur er omheen. Op van die low budget feestjes draaien is meestal wel erg leuk om te doen en mensen zijn vaak heel erg blij als je ze matst en das nou het verschil met betalende mensen want die zul je niet zo snel horen zeggen -> Hey super dat je er was en heel erg bedankt e.d.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
29-4-2004 10:14
helemaal mee eens met die laatste opmerking!
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)