Forum > Off-Zone

dj's gezocht

(49 reacties. Pagina 1 van 5)
Moderator(s): Dré
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
26-2-2004 14:54
Hoi,

ben met de plaatselijke poptempel hier in oss bezig een dance-avond op te zetten. Nu zoek ik voor deze avond nog dj's die tegen een redelijke vergoeding willen draaien. (budget is niet groot, maar ik beloof je een relaxt feestje)
Ik ben op zoek naar mensen die de volgende stijlen beheersen (in volgorde van voorkeur, met voorbeeld van een bekende dj om het te verduidelijken):
tech-house (benny rodriguez)
minimale techno (villalobos, steve buge etc.)
club(roog, ronald molendijk)
progressive (lucien foort, erick -e)

Bij voorkeur dj's uit Brabant, die zouden wellicht mee kunnen denken over de invulling van de avond. We hebben hier in Oss niet echt een scene, maar wel veel liefhebbers. Het staat allemaal nog in de kinderschoenen; maar het kan nooit geen kwaad om me alvast wat te orienteren.
Meld je aan met een korte bio, en ik hoop dat ik snel iets kan laten horen.
Braz
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
26-2-2004 15:00
Zelf draai ik niet meer buiten de deur, maark ken best wel een aantal talenten.

Kijk hier eens even, of doe je oproep: party.snt.utwente.nl/

Let wel goed op je stijl-eis, er zitten nogal wat harde jongens en meisjes tussen. happy :)
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
26-2-2004 18:02
tja ik woon in zuid limburg maar zou t best doen maar dan zou het vervoer een probleem zijn tenzij je dat vergoed krijgt'
gr lars
Spectrum Drive-in Show
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
26-2-2004 23:10
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 7-5-2004 12:26
Als je houdt van
Edit Mod: verwijderd op verzoek van poster

en/of
Edit Mod: verwijderd op verzoek van poster

het genre is wat je bedoelt, mag je me gerust een seintje geven, we kijken wel wat er te regelen valt.
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
27-2-2004 09:40

dj large schreef:

tja ik woon in zuid limburg maar zou t best doen maar dan zou het vervoer een probleem zijn tenzij je dat vergoed krijgt'
gr lars
Dat kan altijd geregeld worden denk ik. wat draai je voor 'n muziek en hoe lang al. Ervaring etc...?
Ben nu slechts een inventarisatie aan het maken, feest staat nog behoorlijk in zijn kinderschoenen. Zodra ik meer weet laat ik wat horen aan iedereen die geinteresseert is.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
27-2-2004 09:42
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 7-5-2004 12:26

DSalembier schreef:

Als je houdt van
Edit Mod: verwijderd op verzoek van poster

en/of
Edit Mod: verwijderd op verzoek van poster

het genre is wat je bedoelt, mag je me gerust een seintje geven, we kijken wel wat er te regelen valt.
Kan de links hier niet openen/luisteren. zit op mijn werk en heb hier geen luidsprekers. Wat voor stijl draai je? Geef eens wat namen van artiesten/labels/ andere dj's waarmee je te vergelijken bent.....
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
27-2-2004 10:43

braz schreef:

Kan de links hier niet openen/luisteren.
Owtsj, das vreemd... alhoewel, ik heb een mail gekregen dat mijn server 45 minuten offline geweest is, mss was het net op dat moment dat jij probeerde?

braz schreef:

zit op mijn werk en heb hier geen luidsprekers.
Gewoon je baas wijsmaken dat dat écht wel nodig is, je krijgt mails binnen met gesproken instructies bijvoorbeeld... die truuk is bij mij ook gelukt laugh :D

braz schreef:

Wat voor stijl draai je?
Tech-House
After-Techno
Groovy-Techno
Happy-Techno
Progressive-Groove
Nou ja, alles zowat in deze stijl en er een paar meter rond. Probeer gewoon nog eens die links te downloaden, voor het ogenblik is mijn site online en ik ben in onderhandeling om bij dezelfde firma op een nieuwe server te gaan waardoor de uptimes beter gegarandeert kunnen worden.

braz schreef:

Geef eens wat namen van artiesten/labels/ andere dj's waarmee je te vergelijken bent.....
Slik... ben ik te vergelijken?shocked 8O Als ik te vergelijken ben, dan ben ik slecht bezig hoor...
Maar goed, een kleine poging:
Ik ben beinvloedt door:
- Laurent Warin (agressieve draaistijl en happy-muziekkeuze)
- Michael Forzza (deepe muziekkeuze en zachte draaistijl (zie CONS4))
- Cyriel Schianci (deepe muziekkeuze)
Oh jong, dat wordt ondoenbaar vrees ik... er zijn er zoveel geweest door al die jaren die me wel op één of andere manier beinvloedt hebben... Probeer gewoon nog eens die CD's te downloaden, dat wordt het makkelijkst denk ik.
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
27-2-2004 16:21

braz schreef:

zit op mijn werk en heb hier geen luidsprekers.
[/qoute by salembier schreef:

Gewoon je baas wijsmaken dat dat écht wel nodig is, je krijgt mails binnen met gesproken instructies bijvoorbeeld... die truuk is bij mij ook gelukt laugh :D

Nou, denk dat ie daar niet intrapt, zit hier overigens niet allen, maar met nog 3 collega's en die werken wel hard terwijl ik hier fijn aan het chatten ben op het forum... wink ;)
Maar heb ff die hoesjes bekeken ivm de tracklist en ziet er goed uit. Volgens mij pas jij wel precies in het straatje dj's die we hier zoeken. En als ik al jou andere posts mag geloven heb je aan ervaring geen gebrek, dus je zult wel een hoop euro's vragen voor een set van een uurtje of 2.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
27-2-2004 16:24
en ik kan je mix niet downloaden omdat mijn server?? dat niet toelaat. ben niet zo technisch maar krijg in ieder geval geen toestemming om te downloaden. Verdomde overheidsinstanties toch ook altijd. angry
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
27-2-2004 16:41

braz schreef:

en ik kan je mix niet downloaden omdat mijn server?? dat niet toelaat. ben niet zo technisch maar krijg in ieder geval geen toestemming om te downloaden. Verdomde overheidsinstanties toch ook altijd. angry
Probeer eerst eens van thuis uit of van bij een vriend of zo (via telefoonlijn zou ik het alleszinds niet doen laugh :D)
Mail me anders even (zie site) dan kunnen we verder afhandelen, loopt makkelijker dan via een forum denk ik. Eventueel stuur ik je mijn demo's rechtstreeks toe als daar nog tijd genoeg voor is en als het écht niet lukt om ze te downloaden bij een vriend of zo.
Tjah, de prijs is inderdaad niet gratis (neeje, zelfs niet voor een goed doel, ik heb NU wel mijn lesje geleerd!), maar dat bespreken we wel.
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)