nero
(20 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 9-11-2024 Berichten: 9491 | 18-2-2004 10:52 |
DJ.T schreef: Sowieso denk ik dat de combinatie van geluidskaart en alle apparatuur ertussen ook zorgt voor een kleine geluids verarming?Je bent het kwijt als je het naar mp3 omzet. Of hebben jullie echt voor tonnen aan geluid staan? De meeste on board geluidskaarten in pc's van de laatste 2 jaar zijn helemaal zo slecht nog niet hoor. Beter dan de voorversterker in een geluidstorentje van € 300,- in dr RTV zaak.Ik moet zeggen dat ik dat niet helemaal zeker weet of het geluid zo blijft, Dus je zit hier jouw waarheden te verkondigen, mensen tegen te spreken, terwijl je zelf niet eens gecontroleerd heb of het klopt??O ja, en mensen die het verschil horen tussen een snelle en langzaam gebrande cd die kom je voor zover ik weet eigenlijk nooit tegen en als je ze eens tegen komt kan je er vrij weinig aan doen, het zou net zo goed kunnen zijn dat hij wat slechter is afgemixt. We branden een cd iets langzamer dan de max snelheid van een brander, niet omdat het geluid dan beter word, dat in onzin;We branden een cd iets langzamer, omdat dan de laser minder fouten maakt bij het branden. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. |