Forum > Geluid

DJ set Feest DJ

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
7-11-2003 19:49

Reemski] schreef:

Volgens mij lullen de meeste mensen elkaar teveel na, zonder concrete ervaring
Volgens mij zitten wij wel vaker op dezelfde golflengte. wink ;)
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
7-11-2003 19:52
haha... zou best eens kunnen..

Maar voornamelijk de CMX3000 is hier een goed voorbeeld van. Veel verhalen dat hij vastslaat, niet goed werkt, vieze cd's niet pakt....

Maar ik hem hem nu sinds februari. En sinds ik hem heb ben ik er nog steeds reuze tevreden mee. Hij mixt lekkerder dan de 500s'jes. Helaas gebruik ik hem op klussen zelden, omdat de kistindeling momenteel niet optimaal is. Maar de vele negatieve vooroordelen die er zijn, zijn voor mij tijdens gebruik nauwelijks naar boven gekomen.

Toegegeven. De speler heeft zijn negatieve kanten. Maar dat heeft elke speler.. De negatieve kan je trouwens zien bij de reviews van de CMX-3000.
Dj diëgoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-9-2003
Laatste: 3-2-2010
Berichten: 136
7-11-2003 20:01
nou ik heb wel eraring(niet veel maar wel) en door dat vind ik het niet echt een super cd speler ik heb er ook even mee mogen spelen leuk ding maar niet echt mijn smaak(ik houd zoiezo niet echt van dubbele cd spelers) maar ik kraak het ding niet af ik zeg alleen dat de numark beter is (vind ik)
maar ja er zijn altijd wel mensen die hetzelfde zeggen als andere sad :(
Who ever said life is short it's the longest goddamn thing you do, are you gonna do something that's longer!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)