Brom in Reloop draaitafels.
(21 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
KnorrepotStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-10-2009 Laatste: 25-6-2021 Berichten: 479 | 5-6-2010 21:42 |
Hoi HenryS, Dit zelfde probleem heb ik ook met die tafel. Ik ben er helaas ook nog steeds niet achter wat het is of hoe het op te lossen is. Dus ik wacht ook vol spanning naar DE oplossing | |
AAA Showtechniek -> Freelance Geluidstechnicus | |
HenrySStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-5-2010 Laatste: 21-6-2010 Berichten: 10 | 21-6-2010 12:06 |
Ik ben er wat verder mee inmiddels. Het was al een paar keer geroepen in dit topic en had het zelf ook wel geprobeerd maar blijkbaar toch niet helemaal goed. Ik heb bij New line deze kabels besteld: /nl/tulp-kabels/profi-tulp-tulp-kabel_12778.htm Dat is al een wereld van verschil. De brom is voor laat ik zeggen 85 tot 90 procent weg. Helemaal stil zijn ze nog niet. Maar misschien dat dat gewoon een eigenschap is van die tafels?? Onlangs heb ik met de reloop rp 3000 mk3 gewerkt en die brommen niet. Terwijl daar nog gewoon de originele (dunne!!) kabeltjes achter zaten. Ik denk dus dat het gewoon in de opbouw ergens zit? Iets anders kan ik er niet van maken. Ik denk dat ik toch binnenkort ga kijken naar wat anders. De lampjes beginnne ook al af en toe vreemd te doen. Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze tafels.... | |