Forum > Algemeen Forum

Muziek downloaden

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
25-9-2002 20:22
Ik heb zelf (kort) bij een radiostation gewerkt, en alle nieuwe muziek die daar gedraaid werd, kwam van single. Dus te koop is het zeker...
Neuh, ik ga me daar wel druk om maken als ik echte feesten moet gaan draaien.
Helemaal geen probleem mee, maar indien je over een tijdje ineens meerdere grote feesten krijgt zul je dus moeten zorgen dat ALLES dat je draait legaal is. Dan kun je dus ineens voor x-duizend euro aan gaan schaffen. Kun je beter nu elke maand 20 euro betalen wink ;)
Martin rsStandaard Lid
Sinds: 30-12-2003
Laatste: 14-5-2013
11-3-2004 10:24
Edit Mod: wij geven geen medewerking aan het illegaal verspreiden van muziek. Tom
JwiellersenStandaard Lid
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 24-8-2014
12-3-2004 13:01

Niek Bolscher schreef:

Ik heb zelf (kort) bij een radiostation gewerkt, en alle nieuwe muziek die daar gedraaid werd, kwam van single. Dus te koop is het zeker...
Bij grote radiostations komen plugers, dit zijn gasten van de platenmaatschappij die dj's/programmaleiders komen pijpen zodat ze het nummer dat zij hebben uitgebracht op dat radiostation gaan draaien (daarom hoor je ook vaak van die goedkope K*te muziek op de radio)... De kleinere radiostations moeten vaak wachten totdat de titels op single te verkrijgen zijn. Als je (hele) nieuwe nummer eerder hoort op een klein station is het vaak niet legaal

Terug naar forum Reageer (zonder quote)