Forum > PC related Forum

HELP: Midi karaoke op laptop naar beamer

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
22-8-2009 13:48

DJJPCK schreef:

Alles is al geregeld, ik wilde alleen weten hoe je midifiles kwa geluid kon verbeteren. wink ;)
Een midifile omschrijft de partituren en wat voor instrument welke track voor is. De soundmodule, software of hardware,
speelt de instrumenten af zoals omschreven in de file. Oplossing is dus om een goede soundmodule aan te schaffen.

Overigens helpt dat naar mijn mening nog steeds niet fantastisch, de mix blijft als een "amateur"-mix klinken en pas als je multitrack uit je soundmodule een soft-/hardware mixer ingaat met dynamics + effecten zal het echt wat worden.
Light Image
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
22-8-2009 14:46

DJJPCK schreef:

Zou u mij kunnen zeggen, hoe je dit kunt herkennen, of is dit zomaar uit te lezen?
Is volgens mij niet te zien, ik bestel ze bij TMF, en dan worden ze speciaal gemaakt voor de soundcanvas-88. Techinfo
De melodielijn zit op kanaal 4 die zet je natuurlijk uit als je een fatsoenlijke orkestband wil maken. Verder is de complete midi-file kant en klaar, en klinkt uiteindelijk vrijwel gelijk aan het orgineel.

Martin.
kvm entertainment
Darknl82Standaard Lid
Sinds: 22-1-2008
Laatste: 23-3-2014
22-8-2009 20:02
Ik weet niet of je dit bedoelt maar je kan op veel computers/laptops bij een 2de scherm dual-vieuw modus gebruiken. zo kun je dus op het scherm van je laptop iets anders laten weergeven als op de beamer. Gebruik het zelf ook wel eens. en dan kun je de beamer via de vga, dvi, hdmi aansturen. net wat je laptop ondersteund razz :p

Terug naar forum Reageer (zonder quote)